Jumaat, 4 April 2014

HOT ~ Tawaran RM500 Tampar Menteri Dalam Negeri..!



Biadap lagi Kurang Ajar..!

Dah semakin ramai bukan Melayu biadap dan kurang ajar sekarang ni..!

Semuanya dimulakan kerana adanya Melayu biadap dan kurang ajar seperti Anwar Ibrahim..!

Insiden penculikan terkini melibatkan warga asing di Sabah mendorong bekas ketua menteri negeri itu menawarkan ganjaran wang untuk sesiapa yang dapat menampar Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Zahid Hamidi.

Ini ekoran kenyataan timbalannya Datuk Wan Junaidi Tuanku Jaafar supaya pusat peranginan di pulau terpencil ditutup ekoran faktor keselamatan.

Datuk Yong Teck Lee menjanjikan RM500 kepada sesiapa yang dapat menampar menteri itu ekoran kegagalan keselamatan, yang menyebabkan warganegara China dan Filipina dijadikan tebusan lelaki bersenjata dalam insiden terbaru.

Selain itu, presiden Parti Maju Sabah (SAPP) juga menawarkan ganjaran RM1,000 kepada mana-mana anggota Parlimen untuk mengusulkan pemotongan gaji menteri dalam negeri, menteri pertahanan dan menteri pembangunan luar bandar.

“Ini untuk tunjukkan kemarahan rakyat Sabah berhubung kegagalan berterusan kerajaan persekutuan menunaikan tanggungjawab perlembagaan untuk melindungi Sabah dan rakyatnya,” katanya.

Wan Junaidi mengeluarkan cadangan penutupan resort terpencil ekoran tiada sesiapa dapat menjamin keselamatan tempat itu ekoran kedudukannya.

“Polis dan tentera tidak boleh berada di sana setiap masa,” beliau dipetik sebagai berkata oleh The Star.


Lu Fikir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. Cecuba tanya Yong Teck Lee itu .. yang kena colik tu sapa ? Rakyat Sabah ka orang asing yang datang berkunjung? jadi jangan lah kata kerajaan BN atau KDN gagal secara total melidungi rakyat Malaysia Negeri Sabah, atau mungkin sebab tertentu Teck lee mengarut kerana yang diculik adalah seketurunan dengan nya Cina dari Cina dan orang Filipina kerturunan Cina.

    Bro Tek Lee masa lu jadi KM pun lu suma jaga paket sendiri saja , jadi lah lah lebih lebih sangat .. seharusnya berbincang lah dengan baik

    BalasPadam
  2. Bodo.... bukan pasal cina harbi tu lah!

    Nih kes keselamatan perairan Malaysia lah bangang!

    Ato korang nih semua sedara Hisham gay?

    BalasPadam
  3. hisham gay mana pulak dah? di Malaysia ada satu gay tua nyanyok. tak kenal jugak lagi kah?

    BalasPadam
  4. Keselamatan macam mana nak jaga sebab ramai yg jadi talibarut negara. Adalah eluk kerajaan utamakan keselamatan negara dgn mengadakan semula badan perisik dan isa.

    BalasPadam
  5. Memang ada kelemahan Kementerian tertentu,15 org pekerja adalah PTI,kes penculikan berkenaan di katakan ada membabitkan 'orang dalam',menteri mana yg cakap berdegar-degar nak keluarkan semua PTI.Kalau budak mentah yg bercakap lama dah kena panampar,ini menteri yg dapat tempat pertama dalam pemilihan no 3 parti yg cakap,patutnya tak perlu tuggu org lain tampar,ahli parti berkanaan yg patut tampar,kerana mereka tertipu dgn cakap berdegar-degar tokoh berkaitan.

    BalasPadam
  6. Aku tawar RM1 untuk sesiapa yang mampu bunuh mane2 pemimpin umno!

    BalasPadam
  7. Jgn marahkan pendatang semakin kurang ajar kerana inilah jadinya kalau pemimpin melayu hanya berdegar2 waktu PAU dan kini hanya berpeluk tubuh mcm kena nasi kangkang dr pembangkang....ya Allah peliharalah islam,bangsa melayu dan tanah airku ini dr anasir jahat daj*l dan pemimpin melayu islam semakin lemah. Al kononnya nak menunjukkan yg UMNO ini bertoleransi dan bersikap berbaik2.....silap la weiiii nak berbaik dgn daj*l

    BalasPadam