Jumaat, 18 April 2014

Ketelanjuran PAS Meratapi Kematian 'Tuhannya'..!


Heboh..! Malaysia kehilangan 2 kapal..! Tapi bukan itu isunya..! Isunya ialah ketaksuban politik yang boleh membawa kepada kesesatan nyata..!

Kita boleh faham kenapa PAS begitu bersedih dan meratapi akan kematian tuhan politik mereka tapi apa yang kita tidak boleh faham ialah bagaimana ketaksuban politik boleh menyebabkan kuda belang hamPAS hilang akal..! 

Apa cerita ni..!!!


Hilang akal pun jangan sampai hilang akidah..!

Siap tulis…

Pada ana, memang lah Karpal menentang Hudud. Itu hak dia sebagai bukan
Islam. Ini soal perjuangan dia. Ana tak kisah pun. Pada ana, Karpal
berhak untuk menyampaikan pandangan. Lagipun, ulama’ muktabar pun
masih belum sepakat mengenai undang-undang shariah dan pelaksanaannya
kepada non-Muslim.


Pada ana, tolak hudud bukan bererti Karpal tolak Islam.

Terus terang ana kata, ana akan menangis di tepi keranda Karpal.
Manusia hebat yang walaupun tidak menyokong Hudud, tetapi menyokong
kita di dalam Pas. Itu lebih penting.

Boleh baca di penyokongpas.disini

Gila apa ni..!!!



Kemana perginya akidah puak ni? mana pergi semua tok tok garu hamPAS? dah jadi syaitan bisu?

Yang diatas ni hilang akal yang boleh menyebabkan hilang akidah..! tapi yang kat bawah ni hilang apa? hilang info..!!!


Lu Fikir La Sendiri!!!

12 ulasan:

  1. bodoh piang!! tak dapat nak bezakan antara karpal singh dengan karam singh walia..yg berpantun tu karam singh walia bukanya karpal..bodoh!!

    BalasPadam
  2. Kamarul betul2 buat lawak & aku memang pun ketawa dgn lawak dia tu.. ha ha!

    BalasPadam
  3. Khalid Ismet harus BERTAUBAT!!!!!

    BalasPadam
  4. ko memang hebat Kamarul, boleh aku tahu ko sekolah pondok kat mana ....... macam nak melegak perut aku

    BalasPadam
  5. Jika kita sampai ke tahap "memuja" insan (bukan Nabi/Rasul), dikhuatiri boleh jatuh syirik. Segeralah bertaubat......selagi nyawa belum sampai dikerongkong. Ingat ! Ingat bahawa dosa shirik tidak akan diampunkan oleh Allah kecuali dengan bersyahadah..... Puak-puak yang tersebut di atas sedang dan akan mendewa-dewakan Kafir Laknatullah (sekutus syayathin, yang merupakan musuh kamu yang nyata). Apa akan jadi kepada ibadah kita kepada Allah selama ini, waimah kita menjadi Ahli Parti Islam. Yang penting bukan Parti tetapi Taqwa kita kepada Allah.

    BalasPadam
  6. hahaahaha...ada jugak yg bengap tak kenal yang mana karpal yang mana karam. lawak minggu ini looo...

    BalasPadam
  7. Bukan kah PAS - Parti Ajaran Sesat ! Menyokong PAS bererti terpalit nya dosa-dosa SYIRIK.

    Hati-hati lah..

    BalasPadam
  8. kapal kalau dah tenggelam kita panggil karam kan...

    BalasPadam
  9. JAngan buat fitnah la mangkuk...cari makan dengan buat firnah ke..?
    kau ingat semua rakyat malaysia ni bodoh macam umno kangkung ke..? percaya bulat bulat dengan berita fasik..?

    Siasat dulu..sumber ni dari mana..sah kan dulu...tuan tanah ni terkenal dengan tukang fitnah...

    BalasPadam
  10. Memang ALLAH amat adil buat mahluknya...tapi menyamakan taraf agama islam & agama lain adalab sgt tidak berakal...kemana pergi nya bijak pandai alim ulama dlm PAS.... sedarkah anda bahawa PAS lebih menjahanamkan agama islam dari menegakkan Islam....

    BalasPadam
  11. anti-syiahGaban18 April 2014 9:35 PTG

    PAS-pis-pus ni kan Parti Ajaran Sesat.....bodoh piang habis. Pok Nik Ajis lah yang menyebabkan pengikut PAS-pis-pussy ni jadi lagu ni. Semua dah jadi KELDAI untuk puak2 PR tu.....

    BalasPadam
  12. Kesimpulan mudah.. Puok puok Pas mmg bodoh sombonh..

    BalasPadam