Isnin, 14 April 2014

Kurup @ Kurap Tetap Kapir Sama Macam Jala..!


Namanya pun kurup..! kurup ni kapir..! kapir tegak..! sebagai Menteri yang mengawal selia Majlis Konsultansi Perpaduan Negara diberitakan kurup ni tidak langsung mengutamakan agama Rasmi Negara ini iaitu Islam..!

Pegawai di MKPN siap beritahu jika ada yang nak dibincang mengenai Islam dan Melayu sila berjumpa mereka di luar pejabat..! begitu sekali mata dan telinga iblis berkeliaran di pejabat kurup..!

Sepanjang mesyuarat MKPN yang dipengerusikan oleh Tan Sri Shamsuddin Osman berlangsung didalam bahasa Inggeris, sama macam Jalang si Pemandu yang mengutamakan Inggeris didalam lisan dan surat menyurat…! 

Kenapa? kerana orang beragenda untuk menidakkan Perlembagaan Negara..! menafikan bahasa Melayu sebagai bahasa Kebangsaan, maka selepas ini jika Comango nak bawa isu bahasa ke PBB dengan menafikan bahasa Melayu sebagai bahasa Kebangsaan sudah ada dokumen yang pihak kerajaan sendiri tidak menggunakannya malah menolaknya..! jelas..!

Kalau nak memekak pun puak marhaien sementara bapak bapak pemimpin pun macam tak kesah..!

Betul tak kepala bapak…! Musuh bukan sahaja diluar tapi jelas merayap didalam kelambu..!

Tengok sahaja isu kesucian agama yang bukan sahaja dipolitikkan malah kuasa politik lah yang mengganggugugat dan cuba merosakkannya..!!!
Kuala lumpur - Kita sudah lihat senarai Majlis Konsultasi Perpaduan Negara di bawah Kementerian Joseph Kurup. Ingat tak berapa jumlah anggota Majlis tersebut?
30 orang semuanya. Berapa Melayu? 12 orang sahaja. Majlis yang ditubuhkan untuk mencari jalan agar perpaduan antara kaum akan menjadi lebih baik tetapi kaum majoriti diberi tempat kurang dari separuh kerusi Majlis itu. Jelas di sini betapa rasisnya Joseph Kurup.
Di pilihanraya kecil Kajang baru-baru ini Joseph Kurup buat hal lagi. Kali ini bertambah jelas lagi beliau merupakan Menteri rasis. Ketika berucap di sana di depan kaum Cina, beliau boleh menasihatkan pengundi-pengundi kaum itu agar memilih kaum sendiri. Tidakkah ianya benar-benar rasis?
Kenyataannya tidak menjaga hati penyokong Melayu  BN. Sebab itu undi Melayu merosot di Kajang sebab  mereka juga boleh ikut nasihat Joseph Kurup.
Maka Melayu undi calun Melayu. Siapa calun Melayu? Wan Azizah. Walaupun penyokong Melayu BN tetapi mereka bagi Azizah sebab nasihat Kurup kepada kaum Cina itu.
Kalau begitulah Kurup punya hati, kemungkinan calon Melayu BN lawan bukan Melayu dari Pakatan, kaum bukan Melayu undi kaum mereka di Pakatan.
Mungkinkah nasihat seperti ini yang diterima oleh ahli-ahli MCA dan Gerakan semasa PRU13 yang lepas? Jangan harap pengundi Cina undi calun Melayu BN rasanya selepas ini.
Terbaharu hari ini, Kurup nasihatkan ibu kaum Hindu yang anaknya dibawa lari oleh bekas suami yang telah memeluk Islam, agar heret bekas suaminya itu ke mahkamah atas tuduhan menghina mahkamah setelah mahkamah  sivil mengarahkan anak2 bekas pasangan itu diletakkan di bawah jagaan ibunya setelah lama tinggal bersama bapa mereka.
Perkasa tak pertikai hak ibu itu jika sememangnya ada undang2 kalau beliau nak heret suami ke mahkamah atas dakwaan hina mahkamah. Tetapi berat sebelah menteri dalam kes ini  tidak sepatutnya berlaku. Menteri jaga perpaduan tidak boleh  berpihak mcm ni.
Mengapa Kurup masuk campur kes bukan penganut Kristian? Bukankah isu undang-undang bukan bawah potfolio Kurup? Bagaimana pulak hak bapa yang telah mendapat hak penjagaan oleh mahkamah Syariah?
Apakah mahkamah Syariah hanya kelas kedua sahaja dalam negara ini? Mengapa Kurup tidak bela bapa kanak-kanak itu? Mengapa hanya bela satu pihak?
Orang yang berpihak tidak layak menjadi Menteri Perpaduan.!!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. kurup dan jala ni isteri mereka Cina kan? That explains everything.

    BalasPadam
  2. Memang dasar ANJING KURAP si DALANGDUAMUKA Kristian ZIONIS ni - akan pertahankan bangsa KAPIRDAJAL dia juga!

    Sebenaqnya, di Tanah Melayu ini, puak KAPIR GAY/PORNO , Kristian Zionis serta PENYAMAQ Islam PKRPELIWAT/DAPBANGKAI sbg. ejen Illuminati Barat-ZIONIS ini, sedg- mempergunakan sbg. senjata DAJAL mereka, golongan Melayu/Islam LIBERAL/puak GAY, dlm PKR/PAS/UMNO utk. MEROSAKKAN perjuangan amat BERANI Islam/Melayu, terutamanya lawan MUSUH-MUSUH Islam/Melayu [puak Illuminati ditubuhkan dan dikuasai puak ZIONIS yg. ingin menubuhkan Satu K'jaan Dunia (New World Order) - bertuhankan Syaitan, di mana kebebasan individu adalah mutlak]!

    Dahlah haritu, Pulau Langkawi yg. penuh tradisi Melayu/Islam, pusaka nenek moyang berzaman kita, kononnya nak dijadikan spt. negara KAPIR MONACO - terutamanya utk. pelancong kaya dgn. 'yatch' mereka (pulau Pangkor pun dah jAHANAM)! Tak payahlah nak MENGGADAI Tanah Melayu ini sbg. NEGARA ISLAM utk. memuaskan NAFSU BUAS pelancong Barat-ZIONIS, hanya utk. keuntungan semata - baik tumpukan pad pelancongan SOPAN dr. Dunia ISLAM!

    Kemudian pesta DADAH tempoh hari!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    BalasPadam
  3. salute pada Tok zahid hamidi dalam isu ni..mana pergi MP islam?NGO Islam(selain persatuan peguam Muslim)?Isma,Abim?

    BalasPadam
  4. YB UMNO tengah sibuk main golf atau tidur ...zzzzz

    BalasPadam
  5. sudah masanya negara ini di perintah 100% oleh orang Islam.

    BalasPadam