Khamis, 4 Disember 2014

Apabila Komunis Memerintah..!


Masa PRU14 tidak lebih dari 39 bulan..kira kira 3 kali raya jer..! Kalau kita tak bersungguh sungguh mengambil hati pengundi ditakuti negara ni boleh dipimpin oleh komunis seperti mana yang berlaku di Penang..!

Masa bekerja dan berusaha..! masa retorik dah lama berlalu..! Ini bukan zaman mengampu..! 

Demi kelangsungan hidup generasi pewaris...! Ini masa dan ketika untuk kita semua berusaha..! Zaman bekerja hingga ketitisan darah yang terakhir..! 

Bila dah jatuh ke tangan komunis, ini ler jadinya...!



Lu Fikir La Sendiri!!!

9 ulasan:

  1. Yg percaya cite kao ni yg bodoh2 je.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Penyokong maksiat lagi bodoh.

      Padam
    2. Oi anon-2.49ptg, lu punya ekoq ni si-PENDATANG/PENCEROBOH PELAHAP-KANGKANG-BABI-RASIS-KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?!

      PI MAMPOS lu JILAT KANDANG si PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM -si-ejen-ZIONIS-no-1!!

      Padam
  2. Ehh di ni khalifah alap baru...mana kita boleh kritik...dia tokong tempat melayu sesat minta petunjuk...Petunjuk telah di beri ..para Melayu sesat tetap jilat pungkok LGE...kalau mati jgn tanam di perkuburan Islam...tanam saja para Melayu sesat di taman nirwana...supaya saudara mara senang jengok..

    BalasPadam
  3. DYMM YDPA adalah Ketua NEGARA dan ATM; maka baginda perlu dikembalikan KUASA EKSEKUTIF ini; - untuk ambil alih K'jaan negeri kat P. Pinang. Kerana penjualan tanah terutamanya pd. rejim/syarikat Singapura terutamanya yg. punya besar kat sy, Temasek sampai lebih 200 ekar di Batu kawan dan Bayan Lepas, baru-baru ini (lihat di http://www.pisau.net/hot-cara-dap-berniaga-sekali-tenyeh-berbillion-penang-signs-with-temasek-to-set-up-rm11-3b-sso-hub/ , Hot Cara Dap Berniaga ! Sekali Tenyeh Berbillion, Penang signs with Temasek to set up RM11.3b SSO hub., Posted by: pisau in Berita Utama) - apalagi Singapura adalah pusat PENGGANAS anti-ISLAM MOSSAD/CIA/NATO terbesar di Asia Tenggara; yang boleh MENGANCAM KEDAULATAN dan KESELAMATAN negara Islam kita ini serta umat Islamnya!

    Dan lihat artikel yg. sungguh BERNAS ini membuktikan begitu jelasnya PENGIKTIRAFAN pelansongan kuasa EKSEKUTIF Raja/Sultan Melayu (Executive Monarchy - walau tidak mutlak) dari semasa PENJAJAHAN British-ZIONIS pun; hingga semasa Perlembagaan Persekutuan digubal, bukan sekadar “Hiasan/Simbol Adat“ (Ceremonial Monarchy), terutamanya dlm. MEMPERTAHANkan ISLAM/umatnya – oleh Yang Berbahagia Dato’ Haji Mahmad Naser Disa dari Yayasan Murni Aqidah – di https://akarimomar.wordpress.com/tag/perlembagaan-persekutuan/ , Hijrah Minda: Agenda Transformasi Islam , Haji Mahamad Naser bin Disa[1], 7 April, 2012!

    Nenek TUA Sambal Petai.

    BalasPadam
  4. ini bukan posting bangangkan??? Sorry guna perkataan pe em..

    BalasPadam
  5. perkara ni dah lama berlaku bro....selepas 2008 cuma....kata bersambut....kiambang bertaup....sekadar warna lambang kut yang berbeza....hakikatnya sama saja....di mana ada melayu...disitulah pembangunan dibuat....bila dah membangun org melayu hanyuttttt......nak beli flat pun mahal.....bawa dirilah.....dah takdir

    BalasPadam
  6. Agenda nya tetap untuk kaum sendiri ! Anda mahu ?

    Bersatu lah Melayu !

    BalasPadam
  7. SETUJU:

    PENANG = PYONGYANG

    BalasPadam