Selasa, 2 Disember 2014

Out Syed The Box Tak Mengaku Bangang..!


Jadi siapa sebenarnya yang bangang?

Baca kenyataan lanjut syedsoutsidethebox.disini.

Lu Fikir La Sendiri!!!

17 ulasan:

  1. ''Out Syed The Box " lah yang 1000 kali BANGANG.
    I had stop reading his articles . All full of craps

    BalasPadam
  2. Ad jugak betul nya Syed ini...ini saya setuju...bab antihadis tu kena timbangkan lagi

    BalasPadam
  3. Syed tu fikir dia saja yang betul. Its getting worse and I think he just want attention. Gempak tak tentu pasai, macam negara ini nak hancur.

    BalasPadam
  4. dia ni nama shj Islam.. tp hati perot dia dh sama mcm SIS..
    najib upah setan2 mcm ni utk jilat ampu Krjn.. last2 setan2 mcm ni makan tuan

    Sama2 Bangang.. Najib 100x bangang sbb kena tipu dgn Cina dan bloggers!

    BalasPadam
  5. he..he.. jangan terpangaruh sudah. Ada artikel yang logik, berimbang boleh baca...

    BalasPadam
  6. "out syed the box" ni pandai cakap je, ketelusan, dan bla,bla,Setiap kali kita nak komen tak pernah disiarkan kecuali depa-depa yang sokong apa dia merapu. ..banggang

    BalasPadam
  7. Habisla..lepas ni LHDN akan cari sampai dapat sape blogger yg terima bayaran tu..kalau tak declare income tax..habis la...hehe

    BalasPadam
  8. Dengan ini maka sah lah barangsiapa penyokong pemerintah yg menegur kepimpinan yg ada sekarang ini adalah bangang belaka..war warkan agar rakyat jelata dan pendukung pemerintah jgn sesekali mengkritik/menegur ...pejamkan saja mata, pekakan telinga, cukup masa kita berkumpul bertepuk tangan, kipas mengipas, air cond meng aircond...adalah amat penting menjaga hati dan perasaan pemimpin kita..tak gitu tuan blogger

    BalasPadam
  9. Kat sini nampaknya ada blogger bangang dengan komen-komen support dari bangang2 yang lain. Selamat membangang semua ye!

    BalasPadam
  10. Aku memang amat BENCI blog si SETAN-Box ni - yg. sebenaqnya amat LIBERAL dan memang BANGANG! Kritikan aku pd. artikel dia asyik diTAPIS - si dia ni disyaki ejen ZIONIS; boleh MAMPOS!

    Nenek TUA Sambal Petai.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cuba dan cuba dan cuba lagi utk melakukan kritikan pada artikel dlm blog Kbox. Siapa tau hati dan fikiran beliau terbuka utk tidak meng'remove'kan komen nenek..

      Padam
  11. Bila ''Out Syed The Box "mula cakap benda betul, aku dah tak hingin nak baca artikel dia

    BalasPadam
  12. ini macam blog syok sendiri , memang bangang lah kau . pukimak

    BalasPadam
  13. Padan bloggers bangang ah jib gor termasuk yg punya blog ni....no harm baca tulisan org tapi ada otak pikir mana baik mana buruk. Ikut yg terbaik. Verify.

    BalasPadam
  14. Saudara blogger cuba bentangkan fakta anda untuk menolak tulisan outsyed secara lebih teratur dan berilmu biarkan pembaca menghakimi.... kalau asyik nak merapu tak setuju tetapi tak tau apa yang nak dihujah selain mencarut dan memaki...komen anda tidak membawa sebarang kebaikan kepada umat manusia.

    BalasPadam
  15. Outsyed box tu ada hampir 17 juta pageview. Unique hits lebih 10 juta. Page view 17 juta tu lebih banyak dari Blog Dr Mahathir. Dia tulis biasa bahasa inggeris. Atau Melayu atau campur. Yg baca Blog dia org berpengaruh, seperti Tuan Blog ini. Di kalangan elit, atasan, pemikir dan ahli korporat Blog yang berpengaruh sekali dlm Malaysia skrg Outsyed Box.

    BalasPadam