Isnin, 1 Disember 2014

PANAS ~ Senarai Blogger Bangang Diedarkan..!


Nampaknya masih panas lagi isu bloggers bangang..! Ada yang tak puas hati dengan kenyataan Najib..! Ada yang kecewa..! Ada yang marah..! Ada yang mula rasa tertipu..! Ada yang menelefon berkata mereka susah untuk membela kerajaan dan parti kerana takut di cop menerima habuan dan mencari makan ditangan UMNO..!

Najib kena senaraikan serta panggil bloggers yang mereka bayar untuk menjernihkan suasana..! 

Bagi kami dan rakan rakan yang tidak menerima habuan boleh tidur nyenyak.

Boleh baca di najib-bengang-disini. Juga baca baca kenyataan kadirjasin.disini.

Lu Fikir La Sendiri!!!

11 ulasan:

  1. Sekali Bangang kan org
    Berkali2 diri sendiri Bangang...

    BalasPadam
  2. Kalau dengar cakap penasihat,makan tahi pun dikatakan makan mcd big Mac!!!!!kritikan Dan kecaman tak tahu beza!!!!

    BalasPadam
  3. hahaha
    nampaknya memang betul la blogger upahan UMNO bqnggang. tak effective langsung. blog hit rendah, content emo, takde otak sebab tak cukup ilmu kerana kurang membaca.
    UMNO pun banggang sebab bayar mereka2 ni.
    ingat dengan degree/dilploma IT dah kira pandai blogging.cuba tengok blogger2 otai yang defend Ayahanda Tun dulu. semua berilmu, cekap menulis dan ada pengikut yang bijak pandai. la ni mereka semua dah diketepikan. yang tinggal blogger emo.

    BalasPadam
  4. Blogger bangang membangangkan pemimpin yang bangang...

    Mungkin mereka yang pilih 'mereka2' ni agak bengong.

    Dah 50 tahun lebih dah woiii.... Melayu kat mana???

    BalasPadam
  5. UMNO semua bangang2. Ape nak heran.

    BalasPadam
  6. senarai menteri2 bangang tak dak ka? blogger bangang dapat upah dari jutawan/hartawan umno tapi gaji, elaun, fringe benefits & apa ka jadah lagi dibayar dgn duit rakyat. siapa lebih teruk?

    BalasPadam
  7. Nampak sangat Najib ni jenis suka kena bodek, tu psl org yg hentam dia pggl bangang. Tapi pelik jugak, cina yg buat-buat sokong dia tapi tikam belakang tu tak pulak dia pggl bangang. Ke dia sendiri yg bangang sebab senang kena tipu?

    BalasPadam
  8. Awatlah YAB PM kita ni boleh menggelar blogger pro-UMNO ‘BANGANG‘ - aku syak beliau diHASUT PUNAHsihat-LIBERAL-BANGANG yg. tengah BERDENDAM membara, akibat dikutuk dan didedahkan si para blogger pro-UMNO yg. JUJUR, BERANI, TEGAS dan TIDAK TAMAK KUASA/PUJIAN (BUKAN PEMBODEK-mcm-KULI)!

    Aku tak setuju MO ‘attack‘ hanya pd. PEMBANGKANGTERKANGKANG, tapi juga perlu pd. mana-mana si MUSUH ISLAM/umatnya dari dlm. UMNO/BN sendiri serta pemimpin UMNO-LIBERAL/TAMAK KUASA-PENGKHIANAT-BANGANG, kerana yg. diperjuangkan utamanya oleh PENCINTA-UMNO-TULEN, adalah ISLAM, sbg. “TIANG TUA“ UMNO, supaya “RUMAH ADAT“ UMNO TIDAK diROBOHkan puak PENGKHIANAT ni termasuk dari dalaman (lihat makna "Tiang Tua" dlm. adat Melayu berzaman kita ni di - http://kesenianrahmat.blogspot.com/ , Rumah Adat Melayu, 11 Desember 2011)!

    Tapi kalau pemimpin UMNO ANGKUH yg. TAK nak MENGHARGAI jasa dan penat-lelah blogger-blogger pro-UMNO yg. JUJUR/IKHLAS/BERANI, tapi asyik nak TUNDUK pd. HASUTAN DALANG-DUA-MUKA-Islam/Melayu-LIBERAL serta kaum Pendatang KAPIRDAJAL RASIS termasuk dlm. BN sendiri – percayalah, akan hilang terus KEPERCAYAAN pd. UMNO sedangkan UMNO bukan kepunyaan depa VIP dan KETURUNAN depa saja, tetapi adalah kepunyaan SELURUH umat Islam/Melayu, untuk MEMPERTAHANkan ISLAM serta hak mereka dari mana-mana PENGKHIANAT agama/bangsa/negara!!

    Dan mulai sekarang, JANGAN lagi dok PERTAHANKAN pemimpin UMNO yg. asyik diKEJI puak PENGGANAS Siber DAPBANGKAI/PKRSODOM kecuali pemimipin Islam/Melayu-UMNO TULEN– biaq pemimipin UMNO-BANGANG, pi terus layan-mcm-“anak emas“ si puak MUDA-LIBERAL yg. KONONnya “generasi-proaktif-X/Y-DIGITAL“ dan mendabik dada-dgn-angkuh “I-moden/moderat/cergas/progresif- jenis liberal-tau you“, namun asyik terus TIDOQ/BERZUMBA/BERGLAMER-termasuk-bersosial-ala-omputih-di ‘CAFE‘ mcm. biasa, bila ejen-ejen si PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM dan TUAN Barat-Zionisnya, terus MENYERANG bertubi-tubi ISLAM/umatnya yg. termasuk Kesultanan Melayu kita, serta hak Bumiputera, kat sosial media!

    Nenek TUA Sambal Petai.

    BalasPadam
  9. Assalam.

    Saya dengan ini akan mula mem'blog' untuk jadi diri saya bangang. Takpe bangang asal dapat bela agama bangsa dan negara. Ikhlas denga niat lillahhitaala. Tak minta pun duit2 niih. Saya pun tak suka DNA UMNO (baca...duit n projek). Cuma sayangkan agama dan bangsa. Ohh...lupa nak bagi tahu. Dulu saya undi UMNO di PRU lepas di Perak. Taiping n Kamunting, untuk selamatkan UMNO dan BN di Perak. UMNO menang di kerusi DUN dgn majoriti 500 jer. Hmm....melayu banganglah yg undi UMNO. Cina tak undi UMNO pun tak bangang. Kerusi Parlimen ...Gerakan bungkus. Tak bangangkan Cina?. Bangang tak saya? Ohh...saya nih sebenarnya agak terpelajar jugak. Tp saya rela jad bangang. Nak tanya...Presiden UMNO la nih dia rasa denyut n nadi rakyat tak?

    BalasPadam