Rabu, 4 September 2013

Selepas Flash Mob Wanita Bogel Kini Bakar Pam Minyak Pulak..!


Semalam puak puak jahanam ni..

Satu 'flash mob' yang dilakukan oleh sekumpukan aktivis pelajar bagi membantah kenaikan harga petrol akhirnya dikejutkan dengan tindakan seorang wanita yang mula menanggalkan pakaiannya berhampiran dengan kumpulan itu di Dataran Merdeka.
Ketika kumpulan berkenaan melakukan piket sewaktu hujan lebat di sepanjang Jalan Parlimen pada pukul 5 petang Selasa, seorang wanita berkepala botak, gempal memasuki ke dalam khalayak dan berada di tengah-tengah jalan.
Wanita itu kemudiannya mula menanggalkan pakaian sehingga menampakkan pakaian dalamnya dan menjerit kepada penunggang motosikal yang melalui kawasan itu sehingga mengejutkan sekumpulan penunjuk perasaan.
Lepas tu keluar pulak kenyataan macam kat atas tu...patut patut la..! jadilah rakyat yang bertanggungjawab. Setakat nak melahirkan rasa marah dan menunjuk perasaan macam tu sikit pun tak membantu memulihkan keadaan. Malah menambah keruh.
Rakyat jangan jadi lembu puak pembangkang yang rela di 'binatangkan' oleh Anwar dan kuncu kuncunya. Pembangkang pun hanya tahu berjanji itu dan ini..hakikatnya pembangkang menaikkan cukai pintu di Selangor, Surcaj di Penang dan banyak lagi janji janji palsu yang langsung tidak mampu mereka tunaikan.
Rakyat kena sedar apa sebenarnya yang Anwar dan pembangkang mampu? Mampu menipu ajer la...
Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. BIARKAN DIA..NK BAKAR,BAKAR LA..TU PUN KALAU BERANI LA..HAHA..

    BalasPadam
  2. Ketika kumpulan berkenaan melakukan piket sewaktu hujan lebat di sepanjang Jalan Parlimen pada pukul 5 petang Selasa, seorang wanita berkepala botak, gempal memasuki ke dalam khalayak dan berada di tengah-tengah jalan. CUBA AGAK BERAPA LITER YANG SIGEMPAL PERLUKAN UNTUK MEMBAKAR DIRI. ITUPUN KALAU DIA BETUL-BETUL BERANI. SATU LAGI, DIA NAK PAKAI RON 95 KE RON 97 KE, DIESEL ATAUPUN MINYAK TANAH. HAHAHAHA DUNIA OH DUNIA.

    BalasPadam
  3. hahahahaha....org melayu ni ckp aje lebih conform x beranai nak buat....nak bakar stesen minyak hehehehhe geli hati aku...... kalau betul berani sangat kau gi bakarlah x pun kau gi bakar diri kau dengan minyak petrol tu....conform sampai kiamat x berani nak buat....ckp aje lebihlah

    BalasPadam
  4. 29 sen pun sibuk.Beli T-shirt "bersih" yg warna kuning taik tu mahal pun senyap ajer

    BalasPadam