Sabtu, 7 April 2012

70,000 Sambut PM Di Batu Pahat..!

Tahniah warga Batu Pahat...melaut rakyat bersama sama kepimpinan Kerajaan Barisan Nasional yang diketuai oleh YAB Perdana Menteri Dato Seri Najib Tun Razak di stadium Batu Pahat sebentar tadi!

Sambutan rakyat di Stadium dianggarkan seramai 70,000 orang manakala program walkabout yang dibuat dipasar dan sarapan pagi disambut hampir 10,000 rakyat. 

Warga Batu Pahat dapat pasar baru berharga 6 Juta dan pasar borong berharga 3 Juta, sementara Kerajaan negeri dibawah YAB Dato Ghani diminta menyediakan plan bagi mengatasi masaalah longkang tersumbat di Bandar Batu Pahat dimana peruntukannya akan disediakan oleh Kerajaan Pusat..! Terima Kasih YAB PM!


YAB PM melancarkan program tepati janji ini dengan mengeluarkan buku berkenaan janji janji yang telah dilaksana oleh BN selama ini khusus selama 3 tahun pemerintahan YAB PM.

Macam ni punya keadaan boleh jadi pembangkang hilang deposit dalam PRU akan datang..Din Pudu pun nampaknya dah hilang selera..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. kau jangan nak berbohong, kau buta matakah?, aku tengok sendiri, jumlah yang datang hampir tujuh juta orang, melimpah tempat berhimpun!
    yang datang bukan sahaja orang dari johor, bahkan dari kelantan, perlis dan singapura. Bahkan dari selatan Thailand dan Sulawesi.
    Semasa Najib dan Rosmah naik kepentas, semua hadirin betepuk dan tepukan boleh didengari sampai ke segamat.
    sambutan yang terhebat di abad ini.

    BalasPadam
  2. kakakah.............jeles npk ko nie

    BalasPadam
  3. bershit3.0 berdemo dgn gay, lesbian, pondan, indon, vietnam. hahaha.

    BalasPadam
  4. surat kabar nak kipas.
    70 ribu pejadahnye.
    aku ada kat padang tu.
    nak bohong pun agak2 la.
    ramai tu memang la. tapi jauh sangat la sampai 70 ribu

    BalasPadam