Rabu, 11 April 2012

Air Kencing Anjing Kurap Ini Cukup Lazat Bagi Menghilangkan Dahaga Pembangkang..!

Nampak sangat puak haram jadah pembangkang sekarang ni cukup terdesak dan tersedak sedak! Isu ni sebenarnya dah berlalu dan tidak langsung memikat rakyat kerana Mahkamah telah pun menjalankan tanggungjawabnya! 

Ianya lebih ditolak ketepi oleh rakyat apabila YAB PM sendiri berani berkata benar dengan mengangkat sumpah didalam Masjid bagi menjawab tuduhan jahat pembangkang yang cuba mengaitkan diri beliau dengan kes Mahkamah tersebut! 

Anwar yang meliwat dan menutuh berani angkat sumpah? Kalau yakin dan mengakui diri sebagai umat Islam tentu si lahanat  Anwar tak teragak agak nak angkat sumpah!!!

Yang dilihat terdesak sangat ni apabila pembangkang membawa bapak budak perempuan ni ke Parlimen! bagi kenyataan akhbar di ruang PC Ahli Parlimen! tak cukup dengan itu cuba mengheret tali dileher anjing kurap jinak ini ke Pejabat PM di Parlimen! tetiba anjing ni menyalak pulak pernah melihat gambar PM bersama sama dengan anaknya! kenapa isu gambar ni tak pulak dinyanyikan dulu! kenapa pulak sekarang?

Yang jelas, puak haram jadah pembangkang ni seakan dah ketandusan isu! terpaksa import anjing kurap untuk mengencing rakyat dan mengharapkan pengikutnyan terus meminum air kencing anjing ini bagi menghilangkan kemarau di tekak yang semakin terasa! 

Kemarau kuasa yang bakal melanda didalam PRU yang akan datang sudah semakin jelas nyata! Pembangkang tahu PRU ke 13 yang semakin membahang kini amat melemaskan mereka! Janji palsu pasti tidak tertunai! Janji bohong sudah semakin terbongkar! kegagalan demi kegagalan sebagai Kerajaan negeri juga sudah tidak boleh dibilang jari!

Majoriti Rakyat yang waras tahu bahawa kewujudan pembangkang dalam sesebuah negara merupakan perkara biasa terutama negara kita yang mengamalkan demokrasi berparlimen! cuba dan berusahalah menjadi pembangkang yang berhemah dengan membawa isu yang lebih bermaruah walau pun kita semua dah lama tahu bahawa pembangkang yang diketuai oleh Anwar Ibrahim memang dah lama tak bermaruah!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. ALA CM X BESA JEK BROO..FUCKATAN DH XDE KEJE. KLU ADE ORG LAIN YG PAKAR FITNAH DIORANG REKRUT LER..SKANG NI DIORANG DH TAKUT. REFORMASI DH KENE TELAN DGN AGENDA TRANSFORMASI. TU YG MATE ANUWAR TEKULAT2 KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Sejuk mata memandang bila aku lalu kawasan Bukit Kemuning masa balik dari Klang. Umpama Lautan Biru yang tenang lagi mengasyikan bila nampak banyak kibaran Bendera BN. Cuma pemandangan dibeberapa tempat terdapat keladak berlumut HIJAU disana sini yang dikotori oleh bendera PAS. Sesuatu yang sukar dilihat selepas PRU12 yang lalu. Mudah-mudahan Orang MELAYU kembali sedar dari penipuan dan kemunafikan mereka yang ingin berkuasa secara tidak bermaruah. Kita CABAI itu CIBAI lepas kena TIBAI

    BalasPadam