Sabtu, 28 April 2012

Gambar Perusuh Terbalikkan Kereta Polis..

Nak demo duduk? puak perusuh haram jadah ni nampaknya dah berperang dengan pihak keselamatan negara! dah melancarkan perang keapda YDP Agong sebenarnya..!




Lu Fikir La Sendiri!!!

9 ulasan:

  1. SEMOGA MEREKA DAPT HUKUMAN YANG SETIMPAL...bodoh..

    BalasPadam
  2. Mana dia himpunan secara bersih??? haram jadah punya manusia!

    BalasPadam
  3. Baso menatang gilo...tangkap aje mereka ni dan humban kedalam telaga burok.Apa nak tunjuk perasaannya...tunggu la PRU13.Kalau begini nampak la PR adalah sebuah organasasi jahat.Mereka semua adalah kominis.Aku pun penyokong PR juga.KLAU BEGINI TINDAKAN hINDU KAFIR aMBIGA 2 MAKA AKU TAK AKAN SOKONG PR PRU13 nanti.Allahuakbar.

    BalasPadam
  4. TANGKAP JER BEROK2 LIAR TU SEKOR2, PASTU SIARKAN DALAM TV....

    BalasPadam
  5. Ko kalu dpt yg suruh tebalik kan kereta tu. bg hukum gantung sampai mati. Oitt itu duit aku bayar cukai beli.

    BalasPadam
  6. SAMPAI BILA NAK TAHAN LAGI???!! polis do your job jangan tengok je!!!

    BalasPadam
  7. Hishamuddin kena resign!!! Mana pergi intelligence unit PDRM,...mana pergi special branch???Kenapa tak penetrate dulu-dulu lagi...Kenapa tak ada rancangan nak gagalkan dia orang kerrr??? Polis nampaknya main tunggu aje...main react selepas berlaku peristiwa!!!

    BalasPadam
  8. jelas an nyata, ambiga lagi berkuasa dari YDP Agong dan Raja2 Melayu. Apakah YDP Agong dan Raja2 Melayu tidak berhak melucutkan kewarganegaraan Ambiga dan lain2 pengkhianat negara? Percayalah kalau tidak diambil tindakan keatas puak2 ini, tak lama lagi istana negara akan diduduki oleh presiden ambiga. Dulu Melaka ada Raja ada Sultan tetapi hari ini dimanakah mereka. AMPUN TUANKU

    BalasPadam
  9. Konon BERSIH duduk dan BANTAH!!!
    Apa DOSA Polis yang bertugas menjaga keamanan Negara??? jangan la jadikan negara kita ini mcm negara2 asing yg porak peranda kerana hasutan Dalang!!!

    BalasPadam