Isnin, 2 April 2012

PAS Tipu Dan Hina Dayak Sarawak

hamPAS ingat orang Sarawak terutama pihak Iban dan dayak bodoh ke! Hadi dan puak hamPAS ingat mereka lupa dengan cercaan dan hinaan hadi kepada mereka! Mereka memang tunggu hamPAS datang ke Sarawak! tapi bukan untuk disambut...untuk dicampak ke sungai Rejang..!

PAS bakal mencipta sejarah tersendiri sejak penubuhannya 62 tahun lepas dengan meletakkan calon Iban untuk bertanding di kerusi Parlimen di Sarawak pada pilihan raya umum akan datang.

Pesuruhjaya PAS Sarawak Adam Ahid mengesahkan yang pihaknya telah menyenarai pendek calon berpotensi dan seorang daripadanya ialah calon Iban yang dicadangkan bertanding di kerusi Parlimen Sibuti yang penduduknya majoriti Bumiputera.

Difahamkan calon Iban itu ialah profesional yang bekerja di Kuala Lumpur.
"Keputusan parti untuk meletakkan calon Iban dibuat berdasarkan trend pengundi pada pilihan raya negeri tahun lepas, kami dapati kami mendapat sokongan pengundi Iban," katanya kepada Bernama Isnin.

Lu Fikir La Sendiri!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 ulasan:

  1. You fucker just get a life please, instead of spouting shit on your fucking blog, it's better if you go to mosque, do a resolution about yourself and atone for your sins...

    BalasPadam
  2. melayu etnik terbodoh dan hina sukanya menghina orang. melayu pendatang haram dari sumatra tu tak sedar diri pula.

    BalasPadam