Selasa, 3 April 2012

PAS Penang Dah Jadi Setan Bisu..

NIBONG TEBAL: Umno Pulau Pinang kesal dengan sikap pemimpin PAS di negeri itu yang membisu mengenai dakwaan kerajaan negeri telah menjual tapak masjid dan sekolah di tanah Bayan Mutiara di George Town.

Pengerusi Badan Perhubungan Umno Pulau Pinang Datuk Zainal Abidin Osman berkata sikap membisu pemimpin PAS dan juga exco agama, Abdul Malik Abul Kassim dan Timbalan Ketua Menteri, Datuk Mansor Osman, kedua-duanya daripada Parti Keadilan Rakyat, membuktikan mereka tidak bertanggungjawab membela maruah umat Islam di negeri itu.

"Isu masjid dan sekolah itu menjadi isu umat Islam di negeri ini dan ianya bukan isu Umno sahaja yang memperjuangkan mengenai kepentingan umat Islam di negeri ini.

Setan dan Iblis ni pun ada yang cacat! Yang kurang upaya! Pas Penang ni mewakili Setan Bisu!!! Huhuhu

Lu Fikir La Sendiri!
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 ulasan:

  1. KEHKEHKEH PASRAEL MMG DH LAMA JADI SETAN BISU BROO..ISU YANG KENE KAT BTG IDONG WAT2 X TAU. TAPI PANDAI PLAK TUDING JARI KT ORG LAIN!..MMG CELAKO! HUHUHUHU

    BalasPadam
  2. bongok jgk lu xpaham2 harap ada internet je tp buta hati lagi,cari bahan betul2 bru cite,blog pun hampeh,ceit

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama..lu tu la bodoh bebal..
    cari bahan ape kalau nk jilat setan bisu laknatullah PAS tu?

    ko tk duduk Penang ko jgn tnjuk hero..buh penampar kot bongok sekor ni!!
    Betapa DAYUS dan SYAITANNYA PAS di Penang sehinggakan YDP Majlis Agama Islam yg dh tamat tempoh Disember 2011 (Ust Elias Zakaria) lalu sampai skrg tidak di isi sehingga menyusahkan urusan2 berkaitan Islam di Pulau Pinang.. mereka DAP Pakatan Syaitan ini cuba perlahan2 untuk hapuskan pengaruh Islam dgn apa cara sekalipun.!

    hya manusia berhati syaitan je akan sokong syaitan2 BISU ini!!

    BalasPadam