Sabtu, 28 April 2012

Perusuh Ditahan Di Pulapol..

Polis membuka pusat tahanan sementara bagi tujuan mengambil dokumen/data perusuh! Jangan dibagi makan pulak para perusuh yang menyerang dan membelasah Polis tu..! Masukkan dalam lokap beberapa malam dulu laa...baru dia 'rasa'

Lu Fikir La Sendiri!!

13 ulasan:

  1. anjing anjing ambiga dan BABI dah dapat RM200.00,kenapa mesti polis mesti sediakan makanan untuk mereka.Anjing betina Theresa Cock kan dah kata makanan anjing lebih baik dari yang disediakan polis.Jangan gunakan duit rakyat untuk kenyangkan anjing anjing ini?

    BalasPadam
  2. POLIS CAMPAKKAN BERUK BERUK NI DALAM KANDANG BABI HABIS CITE. TAKYAH NAK KASI MAKAN KAW KAW. NISEMUA NI LAYAK KENE BUANG NEGARA BARU TAU NASIB DIRI.

    BalasPadam
  3. DAKWA MEREKA ATAS KESALAHAN "BERSAMA2 CUBA MEMBUNUH ANGGOTA POLIS"....

    BalasPadam
  4. masukkan mereka dlm lokap dan bogelkan mereka..biar smua main sesama sndiri...mmg itu dh falsafah mereka kan..

    BalasPadam
  5. Aku tak faham dengan POLIS ni.. kenapa masih berlembut. Dah kena tahan, tetap salah... patut ditahan reman selama 48 jam untuk siasatan selanjutnya... lepas tu bawa ke mahkamah, lanjutkan tahanan reman ke 7 hingga 14hari kerana merusuh.... Apakah POLIS kita pondan...

    BalasPadam
  6. Mmg slh kerajaan berlembut sgt...
    Sorg polis da meninggal nk bg mkn nasik beriani jgk ke?

    BalasPadam
  7. Hooi Menteri KDN ...jangan jadi macam pondan la ....takut apa ...masih ramai yang luar ni menyokong Polis & KDN

    BalasPadam
  8. Polis jangan berlembut.....kuarang hajar mereka2 ni...sapa yang mencetus cepat dakwa...
    tu si Tua yang kata wajib pergi hadir demo tu pun tangkap sekali....dia pun nak merasa kena tangkap jugak.....apalah hina sangat nak jadi macamtu

    BalasPadam
  9. kami rakyat Malaysia yg cintakan keamanan berharap dgn tegasnya dakwa mereka yg merusuh..samasekali jgn berlembut sdh xkena pd tempatnya..keselamatan negara dn majoriti rakyat mesti diutamakan..jgn sampai rakyat pula mengambil tindakan sendiri..rakyat dh bosan dgn kelembutan PDRM..jgn jdi PONDAN..rakyat telah amanahkan kuasa menjaga keselamatan kpd pihak PDRM..kami suara majoriti sentiasa meyokong PDRM dn kerajaan BN..jgn takut utk bertindak demi keadilan..tahan mereka dan siasat ikut prosedure..yg bersalah mesti dihukum.. hak asasi kami yg majoriti juga mesti diambil kira..dajal2 tersebut mesti dihapuskan sebelum terlambat.

    BalasPadam
  10. mereka ni bukan manusia, malah lebih baik dari monyet. anakharam punya rupa. apa yg menyedihkan ialah kebanyakan dari mereka ialah orng melayu, dan ada yg berserban, pakai purdah, memang mereka ni lebih jahat dari syaitan.nnti akhirnya melayu akan jahanam dan lemah.dan bangsa yg menganjurkan nya akan senyum dan ketawa melihat kebodohan sesetengah melayu. SEDARLAH WAHAI ORANG MELAYU !

    BalasPadam
  11. sedar lah melayu kita berada terlalu rapuh sekarang jangan lalai dan selama kini kita terbela cuma kita mempunyi sikap yang tamak dan pemalas tapi nak duit banyak itu lah perinsip bangsa kita ,dahulu bangsa kita tak ramai di u tapi kini cuba anda perhatikan buka mata kamu....

    BalasPadam
  12. dahulu 9a belum tentu dapat masuk u , tapi sekarang 3a dah dapat masuk u,maka lahirlah orang seperti kamu buka mindaaaaaa dan kaji semula kenapa?

    BalasPadam
  13. Andai kata sekarang ISA ini dikuatkan macam zaman Che Det, mesti perkara ini tidak terjadi.

    Saya rasa saya tahu kenapa PDRM tak boleh melawan perusuh. Golongan penguling kerajaan sudah merancang dan mengunakan pelbagai alasan bagi memburukkan nama Malaysia di mata media barat. Ini bagi menbolehkan pemerhati politik terutamanya negara uncle sam memberi lampu hijau kepada armada tentera atau "black ops" untuk mengugat kedaulatan negara dengan alasan "Kebebasan ke Arah Demokrasi". Sekiranya, berlaku rusuhan lagi hebat dari ini, tidak mustahil ATM terpaksa mengistiharkan Darurat dan pastinya sudah terlambat untuk mengecap keamanan semula. Ini adalah strategi permulaan memecahkan Malaysia. Cuba kaji semula negara seperti Iraq, Libya, Mesir dan lain-lain, ada persamaan dalam mengulingkan kerajaan tapi kerajaan Malaysia tidaklah seteruk atau zalim seperti negara-negara itu.

    Anuar Ibrahim: Sanggup jadi boneka asalkan dapat menjadi PM. Gunakan idea yang menarik perhatian rakyat bagi menjayakan agendanya tetapi perkara yang dibangkitkan kebiasannya tidak realistik dan lebih memperbodohkan rakyat yang lemah dalam pemikiran logik.

    Lim Guan Eng: Perjumpaan sulit dengan wakil dari negara Singapura. Tidak mustahil akan menjadikan Pulau Pinang sebagai Singapura kedua. Mengunakan undang-undang yang lemah yang ada untuk menghapuskan hak milik bumiputera di Pulau Pinang, memulaukan golongan berpendapatan rendah terutamanya melayu dari mendiami pulau itu.

    Ambiga: Mempromosikan LGBT untuk memecah-belahkan institusi keluarga (untuk pengetahuan semua LGBT memang ramai di golongan kelas menengah, atasan dan juga dikalangan yang memakai kopiah yang pernah saya lihat sendiri)bagi meraih simpati dunia terhadap golongan keji ini ditindas di Malaysia.

    Nik Aziz Nik Mat: Sudah semestinya ketua ajaran sesat yang mempunyai parti politik, sanggup memgunakan ayat suci AL-Quran dalam ceramah bagi memcaci umat melayu yang beragama islam sebagai kafir kerana tidak menyokong PAS. Tiada beza pun PAS dengan Al-Arqam. Nik Aziz mempunyai kuasa mengampunkan dosa seseorang sama seperti cara paderi kristian. Sesunguhnya golongan munafik dijanjikan oleh Allah S.W.T didalam api neraka jahanam yang kekal.

    BalasPadam