Isnin, 23 September 2013

HOT..! 2 Harun Bakal Presiden & Timbalan Presiden PAS..!!!


Syabas..! berita yang sedang menjalar kini ialah kebangkitan suara akar umbi PAS yang mahukan PAS kembali semula ka arus perjuangan asal mereka. Menurut sumber dalaman parti Islam SeMalaysia itu, Muktamar yang bakal berlangsung nanti dijangka sengit dengan kerusi Presiden dan Timbalan Presiden bakal dicabar.

Ahli PAS yang gusar dengan masa depan dan arah tuju perjuangan parti yang semakin kelam kerana menjadi Pak turut dengan meng'amin' kan apa jua 'fatwa' yang diputuskan oleh Anwar dan DAP telah menimbulkan ombak penolakan kepimpinan Hadi dan Mad Sabu.

Bayangan dari cetusan yang dibawa oleh Murshidul Am PAS dengan membayangkan golongan ulamak harus menjadi Tmbalan Presiden serta gesaan majlis syura yang mahu 'persetubuhan haram' diantara PAS, PKR dan DAP dikaji disambut baik oleh rata rata pejuang tulen PAS di peringkat cabang dan ranting.

Banyak cakap cakap dan perbualan sesama ahli yang memperkatakan isu tesebut...

Antaranya...

Kepada ahli2 Pas.

Saya yang menjadi pemerhati kepada percaturan politik Pas sejak sekian lama merasakan Pas akan hanyut dan hanyut dan hanyut jika ahli parti ini masih mahu menyimpan Hadi Awang dan Nik Aziz. 

Ingat saudara2. Perjuangan Hadi Awang dan Nik Aziz untuk membolehkan kalimah suci Allah digunakan dalam bible bahasa melayu tak akan kami orang melayu yang tidak menjadi ahli Pas lupa hingga ke akhir hayat kami.

Seruan Ikhlas Dari Ku

Gunakan peluang dalam Muktamar Agong Pas 2013 untuk melakukan perubahan. Angkat lah Harun Taib menggantikan Hadi Awang sebagai Presiden Pas dan Haron Din menggantikan Nik Aziz sebagai Mursidul Am Pas.

Harun Taib dan Haron Din tidak pernah menyokong kalimah suci Allah dignakan oleh penganut kristian. Harun Taib dan Haron Din juga tidak pernah nampak ghairah giller untuk meminta bantuan Setan dalam menghadapi PRU dan Umno.

" Aku suka Umno, aku sayang Pas kerana aku adalah seorang melayu yang cintakan islam "

Ana Muslimah


Jelas bahawa kebangkitan dikalangan ahli PAS sudah semakin sampai ke puncak. Mereka yang selama ini mendokongi perjuangan PAS pasti tidak akan merelakan diri mereka mendokongi peliwat dan musuh Islam.

Ini semua ibarat air yang tumpah dari gelas, sebenarnya sudah sekian lama kerosakan berlaku sejak mereka mula membiarkan Anwar menunggang PAS dan bersekongkol dengan DAP.

Ternyata strategi politik @ yang biasa disebut oleh PAS sebagai tahaluf siasi mereka silap dan jauh tersasar dari kehendak perjuangan mereka selama ini.

PAS bukan sahaja menggadai asas perjuangan politik mereka malah terpedaya dengan merelakan unsur komunis dan syiah bersarang didalamnya, lebih memalukan pemimpin PAS juga sudah berjinak jinak dengan seks bebas yang diamalkan oleh Anwar.

PAS sangka mulanya mereka boleh menunggang ANwar, PKR dan DAP rupanya sebaliknya yang berlaku...lebih lebih lagi berdepan dengan Anwar yang memang champion menunggang dan menonggeng tu...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. selagi pas berurus niaga dgn DAP dan PKR selagi itu lah Pas akan kecundang, kalau pas sendiri2.aku rasa banyak kemenangan akan di capai samaada kerusi perlimin mau pun kerusi DUN..yg sebenarnya org melayu sayangkan Pas dan umno...terpulanglah lah pada kebijaksanaan kedua2 nya sekali...janji agama dan bangsa terbela...inshaallah.

    BalasPadam
  2. ubahlah sekarang..pas mesti buat anjakan paradigma....kalau tidak pas takkan berubah.....lagi pun 4 tahun bukan masa yg lama....

    BalasPadam
  3. Insan bertaqwa tidak terikut ikut atau mudah terpengaruh, bersinar walau sendirian bagai cahaya di atas cahaya, tidak ke timur atau ke barat, berpendirian tetap dan tegas di atas landasan Islam sebenar.

    BalasPadam
  4. Hj Hadi dan Nik Aziz tidak layak menjadi pemimpin kerana bukannsemua ustaz boleh memimpin. Pemikiran mereka hanya straight forward sahaja. Tak analatical. Tidak memikirkan buruk baik dan ancaman.

    BalasPadam
  5. Baguslah kalau mcm tu ... berita baik utk Islam & Melayu
    Baru ada pilihan ...sekarang ni undi BN/UMNO sebab terpaksa
    Dah tak ada pilihan sebab perjuangan PAS ditunggangi oleh DAP & PKR

    BalasPadam