Jumaat, 13 September 2013

HOT - UGUT Bunuh!!! Akhirnya Guan Eng Buat Report Ke PBB..!


Apahal pulak bangkai ni buat report Polis? bangkai ni mana yakin dan percaya kepada pasukan Polis yang menjaga keamanan negara sejak lebih 200 tahun lalu. Malah sejak datuk nenek bangkai ni lari dari tanah besar China dan datang ke tanah Melayu, Malaya dan seterusnya Malaysia pun pasukan Polis la yang menjaga keamanan dan ketenteraman hidup bangkai ni sekeluarga...

Errr...yang plaster di dahi tu bukan kerana Polis tak jaga..! Ini kerana bangkai cuba main kayu tiga dalam office nya sendiri. Skandal dalam office nya tu boleh baca kat dahi-guan-eng-dibaling-ashtray.

Patutnya bangkai ni pergi buat report kat UN la..dapat bercakap dipentas Bangsa Bangsa Bersatu..! pttuuiihhh!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng membuat laporan polis berhubung ugutan bunuh terhadap beliau yang diterima melalui Twitter.
Pada Khamis, pengguna Twitter, yang menggunakan twitter @MoonYue18 (Moon Yue) telah menulis: "# DinastyLim # CEC # DAPig @cmlimguaneng penipu! u Mati Minggu depan (Lim Guan Eng adalah penipu dan akan mati minggu depan)".
Dalam sidang media di pejabatnya di Komtar di sini pada Jumaat, Lim berkata, beliau terkejut dan bimbang terhadap keselamatannya.
"Peguam saya menasihati saya supaya membuat laporan polis," katanya.
@MoonYue18 turut mengeluarkan kenyataan ugutan bunuh kepada Ahli Parlimen Permatang Pauh, Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan "Jogja Melayu lu langsi lu Mati" (jangan berlagak atau kamu mati).

4 ulasan:

  1. Mesti balaci khalipah lidah bewak ni kata si @MoonYue18 tu orang UMNO kan.. kan..

    BalasPadam
  2. Nie Gampang, Somak, Babun, Kapailu. Kok datang kampung den, den halau yooooo.

    BalasPadam
  3. tak perlu buang masa nak siasat si km kutuk ni..penjenayah kat luar tu harus dihapuskan dulu..

    BalasPadam
  4. Mana tak kena ugut keytua gengsterlah katakan

    BalasPadam