Selasa, 1 April 2014

Video MH 370 ~ PLOT Jahat Semakin Terang Semakin Bersuluh..!!!


Nampaknya sudah semakin jelas, terang dan nyata..!

Hanya Allah menetukan segala gala..!

PLOT jahat sudah tersedia -

Gambaran bahawa seorang Pilot Islam/Melayu yang taksub dengan politik akan mewarnai dunia maklumat yang beliau boleh, mampu dan cenderung untuk melakukan keganasan..!

Co Pilot Islam/Melayu digambarkan sebagai seorang pekerja yang culas, cuai dan tidak beretika dengan membawa orang luar masuk ke dalam cockpit..!

2 Orang anak muda Islam Iran yang menggunakan passport curi dengan memalsukan identiti juga sudah boleh di plot kan sebagai pengganas..! Ibu salah seorang dari mereka juga sudah ditangkap di German..!

Itu PLOT jahat iblis yang mahu menggambarkan Islam sebagai pengganas, tidak bertamadun, rosak akhlak, tiada etika kerja, masaalah rumahtangga dan 1001 macam alasan yang telah, sedang dan akan dihidangkan bagi tatapan dunia..!

Sedangkan kehadiran 20 orang expert pertahanan yang mampu mengancam serta pengambilalihan patern secara paksa yang menguntungkan puak Iblis cuba disembunyikan..!

Penubuhan pasukan sorak dari China yang biadap dibantu dengan agen mereka yang berselerak didalam negara juga menambah tekanan kepada negara..!

Dalang PLOT jugak pasti ada dari dalam negara..!

Siapa?

Lu Fikir La Sendiri!!!


1 ulasan:

  1. ..hehe.. hoi samdol ini bukan pasal ada plot ka apa.. ini pasal sekor melayu botak yg taksub pada sekoq munapig peliwat yg paling haramjadah menggunakan peluang untuk memalukan kjaan msia dan menjejaskan pertahanan udara msia dgn melencongkan pesawat boeing 777 ke lautan hindi.. antara tempat yg paling sepi di dunia.. tiada negara tiada pulau tiada liputan network untuk roaming..

    ..setiap pilot dilatih untuk menangani segala situasi.. aviate (terbang) navigate (kemudi) & communicate (bercakap/berhubung) tapi si botak tu did exactly the opposite.. he evade (mengelak) deviate (melencong) & dissimulate (berselindung/menyepi)..

    ..sebaik sahaja pesawat MH370 keluar dari ruang udara msia.. si botak telah mematikan transponder dgn bertujuan untuk mengelak (evade) pesawat dari dikesan secondary radar.. kemudian haluan penerbangan ditukar dgn tujuan untuk melencongkan (deviate) pesawat ke selatan lautan hindi.. selama lebih 7jam penerbangan si botak hanya menyepi (dissimulate) senyap tanpa sebarang cubaan untuk menghubungi ATC / ground control..

    ..kalau mechanical or structural failures.. kota bahru.. butterworth.. langkawi.. penang semua ada airport..

    ..sekiranya pesawat dirampas mengapa tiada hijack switch di trigger kan samada dari dlm cockpit atau dari cabin oleh cabin crew yg telah turut dilatih dlm situasi yg memerlukan..

    ..yakin 2 3 minit sebelum transponder dimatikan si botak mengarahkan co pilot keluar mengambil sesuatu dari cabin atau co pilot telah keluar dari cockpit untuk ke toilet.. bila cubaan co pilot untuk memasuki semula cockpit si botak menjunamkan pesawat dari ketinggian 45ribu kaki ke 12ribu kaki menyebabkan sesiapa saja yg berdiri atau tidak memakai seat belt akan melambung..

    ..setelah berjaya melakukan manoeuvre to wiggle off those outside the cockpit.. si botak circumnavigate his way thru indonesian air space.. dari situ terbang lah pesawat MH370 sehingga kehabisan minyak.. botak tahu cockpit voice recorder hanya merakam 2jam terakhir pesawat.. perbualan yg berlaku semasa hubungan terakhir antara pilot dan ATC tidak mungkin dapat didengari lagi..

    BalasPadam