Selasa, 8 April 2014

Zahid Tawar RM501 Kepada Teck Lee...!

PUTRAJAYA 8 April - Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi hari ini menawarkan RM501 kepada Datuk Seri Yong Teck Lee jika bekas Ketua Menteri Sabah tersebut berani menamparnya.

Katanya, Teck Lee tidak perlu bersusah payah dan membelanjakan duit untuk mencari orang lain menamparnya tetapi harus bertindak sendiri.

"Ada orang yang bermurah hati menderma RM500 untuk mencari orang menampar saya, sesiapa sahaja yang berjaya menampar saya akan terima duit ini.

"Saya pun membuat tawaran RM501 kepada orang baik ini jika dia sendiri yang menampar saya. Kalau dia berani berbuat demikian, kenapa pula suruh orang lain menampar saya," katanya ketika berucap dalam perhimpunan bulanan kementeriannya di sini hari ini.

Walaupun Ahmad Zahid tidak menyebut nama Teck Lee secara terang, namun beberapa hari lalu bekas Ketua Menteri Sabah itu telah menawarkan RM500 kepada mana-mana individu yang berjaya menampar Menteri Dalam Negeri.

Tawaran itu dibuat Teck Lee selepas insiden penculikan di Semporna pada malam 2 April lalu yang menyebabkan Gao Hua Yuan, 29, dari China dan seorang pekerja resort dari Filipina diculik. - UTUSAN ONLINE

Ada BRAN?

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Hahaha
    Hahaha
    Hahaha

    Jgn garang sgt zahid wei
    Sat lg mai bomoh karpet terbang
    Dia bg penampaq, naya kot
    Boya lg kan buleh mati. Hehe

    Apa pun, yong teck lee memang haramjadah. Jgn2 dia kot, pakat dgn anwar juboq.. p culik amoi cina tu
    Kalau dah haramjadah, memang x guna langsung !!

    BalasPadam
  2. Yong tek lee tuuu mmg bodoh.

    BalasPadam
  3. Aku bagi yong teck lee 502 kalau gia tampar muka dia sendiri......kah... Kah... Kah......

    BalasPadam
  4. siapa tampar kepala botak yong teck lee aku bagi sepuluh sen aje kerana si cina komunis tu tak ada nilai langsung.

    BalasPadam