Sabtu, 26 Julai 2014

Anwar Aljub Ada Sebab Tak Puasa Hari Ini..!


Boleh jadi tak puasa Nuar hari ni..!

MARANG - Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang hari ini mempertahankan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim untuk kekal sebagai Menteri Besar Selangor berikutan beliau tidak pernah khianat dalam menjalankan amanah kepada rakyat.

"Insya-ALLAH itu sikap saya dan saya harap seluruh pimpinan Pas akan bersama dengan keputusan ini walaupun ada pandangan berbeza.

"Saya telahpun dengar semua hujah, kumpulkan sebelum akhirnya saya dapati majoriti kalangan akar umbi Pas bersetuju Khalid Ibrahim dikekalkan atas konsep amanah yang ditunaikannya," katanya kepada pemberita ketika ditemui selepas kuliah Jumaat di rumahnya di Rusila di sini hari ini.

Menurut Abdul Hadi, hasil penelitian dan kaji selidik dilakukan beliau sendiri melalui beberapa pihak sama ada dalam Pas mahupun pihak luar, didapati majoriti Selangor masih bersetuju Abdul Khalid dikekalkan sebagai menteri besar, namun bergantung kepada perkenan Sultan Selangor.
    
Katanya kecemerlangan perkhidmatan Abdul Khalid dalam menerajui Selangor hingga ke tahap yang lebih baik termasuk mempertahankan Selangor pada PRU13 tidak boleh dinafikan meskipun terdapat kecelaruan yang ditimbulkan dalam Pakatan Rakyat.
   
Sebelum ini, Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim mengumumkan Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat yang bermesyuarat Rabu lepas menerima cadangan PKR untuk menggantikan Abdul Khalid  dan mencalonkan presidennya Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail untuk mengisi jawatan itu. - Bernama

Anwar mesti memujuk Kit Sial untuk memanggil Hadi ke muka pengadilan..! Apa pun mesti rujuk tuhan politiknya tu..! tak gitu?

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Kalau setakat majlis mesyuarar PKR dah tentu AL JUb guna kuasa veto nya, semua orang akan angguk sebab setuju, yang mengeleng macam mamat gelap pun di kira angguk...sebab tu dalam PKR semua setuju..angguk setuju geleng pun setuju..

    BalasPadam
  2. X pe.Hari raya ni minta maaf balik.

    BalasPadam