Ahad, 20 Julai 2014

Hallo.! Jamil Khir Tidor Ke..!


Dilaporkan berlaku di Ampang, Selangor..!

Dah semakin liar mereka menghina Agama, Bangsa dan Negara ini..!!!

Menteri Agama buat apa? dulu, kini dan selamanya TIDOR ke..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

9 ulasan:

  1. Awak yg tidur

    BalasPadam
  2. Bangang la blogger ni. Ini kes KDN - PDRM yg kena bertindak. BUkan JPM/JAKIM!!!! Sah wayar otak tak bersambung..

    BalasPadam
  3. KPN dah bagi kenyataan ah soo ni pelanvung korea dan dia beli baju tu kat India. Nak suruh Jamil Khir nak buat pap lagi?

    BalasPadam
  4. buat lah macam mana announcement pada pelancung...hukuman dadah di Malaysia adalah berat dan boleh dihukum mati...samalah...pelancung diingatkan bahawa Malaysia mengamal kan kerukunan islam, mencela ugama apa saja adalah tidak di benarkan, memakai pakaian yang terlampau menunjukkan tubuh badan adalah tidak sopan dan tidak di terima di Malaysia...mungkin ada orang kata ini perkara subjective dan susah untuk di definasikan..tapi.. ia akan membawa kesedaran pada pelancung bahawa Malaysia ada kerukunan Negara nya sendiri..tak buat mana tahu..cuba lah dulu..

    BalasPadam
  5. Kapir tu tahu ke apa benda2 yg menghina islam.

    BalasPadam
  6. Poongggahh... lepas satu bala datang lagi satu bala lain

    Mai nengok sini satno.. http://goo.gl/dGja4M

    BalasPadam
  7. kata polis dia pelancung dari korea...ko tahu tak ranking mubaligh kristian paling aktif di asia adalah korea..jadi..ko checklaa gereja mana yoja(perempuan) ni pegi pada hujung minggu..mesti ada kaitan dengan pelampau kristian..onjae malaysiaae wayo...iremi muotseseyo....Entah ape kawan baik evangelist kristian ...cuba tanya sister in islam...atau bishop keling tu.

    BalasPadam
  8. Kalau nak kutuk khir pun agak2lah. Punca utama bangsa asing berani menghina dan mempermainkan Islam apabila mereka mendapat sokongan dari KONONnya para ulamak yang terang2 memainkan ayat2 Al Quran semata-mata ingin menyalahkan dan menghina ahli2 UMNO.

    Menampar air di dulang terpercik kemuka sendiri. Kerana yang menghina dan dihina itu datang dari rumpun bangsa dan agama yang sama. Segala ketentuan datang dari ALLah swt. Bukan dari PAS atau UMNO.

    Namun hakikatnya penghinaan kepada agama dan bangsa telah berlaku.

    BalasPadam
  9. Nak membuat sebarang catatan kenalah hati2....semak dg teliti baru keluar kenyataan. Jangan copy & paste aje.

    BalasPadam