Rabu, 23 Julai 2014

HOT ~ IGP Pun Kena Tipu?


Apa cerita? mohon IGP siasat kenyataan diatas ni..! siapa yang benar? kenyataan diatas benar atau kenyataan IGP tempohari yang benar?

Apa pun kebiadapan telah berlaku..! rosak tetap rosak…!

Baca…


Baru- baru ini kecoh apabila wanita yang berasal di negara Korea ini dituduh menghina agama islam dengan memakai baju tulisan ayat Al - quran.Maka munculah ribuan ustaz dan ustazah dalam facebook mengecam beliau tidak kurang juga ada yang mendesak supaya beliau dikenakan tindakan yang berat.

Namun ada juga dikalangan rakan-rakan facebook yang menyindir golongan ustaz - ustazah facebook dengan mengatakan kalau beliau berpakaian begini semua nak kecam tapi kalau perempuan-perempuan islam yang berpakaian seperti terlanjang tak nak kecam pula sedangkan ia menyebabkan lelaki ghairah dan berdosa besar serta dijanjikan azab oleh Allah di Akhirat nanti

Berikut perkongsian tentang baju yang mak cik korea tersebut pakai cuba tengok siapa yang menjual baju tersebut? orang melayu namun tidak dapat dipastikan adalah beliau melayu islam atau melayu bukan islam jika beliau seorang peniaga islam pasti lebih peka dengan isu ini 



Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Dilapurkan di berita, penjual tu org. Pakistan sebenaqnya - aku syak kalau dia tak tahu yg. itu ayat al-Quran, nyatalah dia ni Pakistan Kristian; yg. makin ramai pro Barat-ZIONIS/Israel! Maka KDN harus berhati bila bagi Visa sebab ramai mereka ni PENYAMAQ ISLAM - untuk senang masuk NEGARA ISLAM kita ini dan memperdayakan umat Islam terutamanya anak-anak gadis kita.

    Juga disyaki, yg. bersekongkol dgn. US untuk 'Drone' dgn. amat kejam pejuang-pejuang Islam serta keluarga mereka di kawasan pergunungan di Pakistan itu adalah PENGGANAS Kristian itu (ejen Barat-ZIONIS/Israel serta jabatan Perisik India RAW), yg. dah makin menguasai pangkat tertinggi tentera Pakistan dan juga Taleban Pakistan - terutamanya untuk MENJAHANAMkan program Nuklear Pakistan dan membunuh semua pejuang-pejuang Islam (lihat di - http://www.presstv.ir/detail/2014/07/21/372155/real-jihad-is-in-palestine/ , Real jihad is in Palestine, By Dr. Kevin Barret, Jul 21, 2014)!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam