Rabu, 9 Julai 2014

Pemimpin UMNO Mana Yang Sedang Bersekongkol Dengan Pembangkang..!


Didalam lipatan sejarah memang jelas tertulis bahawa pengkhianat tetap subur dan segar dimana jua pemerintahan..! Sejarah Melayu lama juga begitu..! Kita ada Kitol dan Mandaliar malah hari ini roh dan semangat Kitol dan Mandaliar dilihat tetap ghairah demi kerakusan kuasa dan tamakkan tahta..!


Doa kita dibulan mulia ini agar semua pengkhianat Agama, Bangsa dan Negara ini diNYAHkan dari bumi bertuah lagi berdaulat kita ini..amin..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Doa kita dibulan mulia ini agar semua PEMIMPIN2 UMNO sebagai pengkhianat Agama, Bangsa dan Negara ini diNYAHkan dari bumi bertuah lagi berdaulat kita ini..amin..!

    BalasPadam
  2. Semoga semua pemimpin2 UMNO yang celaka sebab mengkhianati bangsa dan agama disingkirkan terutamanya Najib Al Sharibuu yang dok sibuk nak rembat harta negara dengan perlantikan adik sendiri ke Khazanah.

    BalasPadam
  3. Walaupun kamu tuduh tanpa bukti...tak apa tapi jangan sampai kamu terkena sumpahan sendiri kerana TUHAN YANG ESA MAHA MENGETAHUI YANG SEBENAR...BERTAUBATLAH KERANA FITNAH ITU AMAT BERAT DOSANYA....

    BalasPadam