Jumaat, 18 Julai 2014

Senarai 15 Orang Anak Kapal MH17 Yang Terhempas Ditembak..!


Alfatihah..!

Senarai penumpang belum lagi dapat dikeluarkan..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. INILAH YANG DINAMAKAN BALA.SAMA SAMA KITA FIKIRKAN DAN SAMA SAMA KITA RENUNGKAN

    BalasPadam
    Balasan
    1. Klu kena pd ko..ko ckp cubaan...klu org lain bala...bengong...ni ler politik pecah belah bangsa sendiri

      Padam
  2. Dah mula meroyan la tu. Boloh.

    BalasPadam
  3. Jgn. kita nak percaya lansung si ZIONIS-KEPARAT/Israel-NATO yg. dah menguasai rejim Ukraine tu! Aku syak betul KEGANASAN buas ini perbuatan si ZIONIS-Israel-BINATANG dan penyokong Baratnya serta ejen tempatan dari PAP-DAPBANGKAI/PKRSODOM!

    ZIONIS disyaki cuba mengalihkan perhatian dunia dari serangan GENOSID GANASnya ke atas Gaza dan Bumiputera Islam Palestin; serta cuba menyalahkan Russia! Juga memang MENGHUKUM M'sia/umat Islamnya yg. merupakan penyokong kuat Palestin. Bahkan, ini juga disyaki berkaitan strategi berterusan dan makin agresif si ZIONIS-Barat dan ejen mereka dari PAP-DAPBANGKAI/PKRSODOM melalui pengkalan MOSSAD-CIA-MI6 di S'pura, utk. memisahkan Sabah-Sarawak yg. amat kaya minyak-gas, dari Malaysia dan disatukan dgn. S'pura - supaya dpt. menubuhkan satu lagi 'Israel' utk. MENGUASAI Asia spt. mana Israel ditubuhkan dgn. amat BUAS utk. MENGUASAI Timur Tengah yg. kaya minyak-gas di samping menjatuhkan ISLAM/umatnya di Dunia Islam!

    K'jaan kena siasat FLIGHT PLAN dari Amsterdam kerana media ZIONIS di Barat sedg. begitu cepat dan licik, menyalahkan MAS - kononnya MAS langgar peraturan masuk ruangan udara kwsn. perang yg. dilarang kerana nak potong kos! Dan NATO-Barat disyaki akan memaksa Kem. Pertahanan kita berkerjasama lebih erat dgn. mereka psl, insiden MAS ini spt. insiden MH370 dulu!

    Aku akan berdoa kpd. ALLAH SWT supaya MENGHANCURkan puak, keturunan dan tamadun ZIONIS-JAHANAM dan penyokongnya, yg. merupakan pengikut IBLIS durjana!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam