Khamis, 24 Julai 2014

AG Minat Ke Dengan Kaki Ni..!!!


Ada kaki yang sedang dicari..! ada kaki yang sedang diperhati..! ada kaki yang bakal bergari..! Gitu ler PDRM..! baru rakyat boleh tegak leher mendengar berita ni..!!!

Tapi persoalannya nanti..! AG minat tak dengan kaki ni..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Baca asal usul kaki di -disini

KUALA LUMPUR – Polis memburu lelaki yang terlibat membelasah seorang remaja yang ditangkap mencuri berdasarkan rakaman video yang tersebar menerusi laman sosial sejak beberapa hari yang lalu.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar berkata, tindakan lelaki itu menendang remaja berkenaan tidak wajar dan kertas siasatan kini dibuka.

Menurut Khalid, insiden berkenaan berlaku pada September tahun lalu di kawasan Sungai Besi.

“Tangkapan awam boleh dilakukan di bawah prosedur kanun acara jenayah, namun kita tidak boleh lakukan pesalah sebegitu, kena serah kepada polis,” katanya.  

Menurutnya, orang ramai yang mempunyai sebarang maklumat mengenai lelaki berkenaan diminta tampil untuk membantu siasatan agar polis dapat menjejakinya.   

Video berdurasi selama satu minit empat saat itu menunjukkan seorang lelaki bertindak menendang seorang remaja berkali-kali di bahagian mukanya kerana tidak berpuas hati remaja berkenaan mencuri.

Suspek ditendang di bahagian muka hingga cedera dan menimbulkan kemarahan orang ramai menerusi komen di media sosial.

8 ulasan:

  1. Jangan pula nanti hukuman tendang lebih rengan daripada hukuman khianat,dan berharap ia di hukum seberatnya untuk jadi pengajaran pada orang ramai yang suka ambil tindakan undang undang sendiri.

    BalasPadam
  2. aku yakin, kes ini akan senyap begitu saja...yang tendang peragut itu adalah cina bro....dia bukan sebangsa dgn saudari Kiki...harap maklum!

    BalasPadam
  3. Aku rada pun 99% anti climax, nothing will happen to jet li tu....sejarah menunjuk kan begitu, kita tengok....kita confirmkan kali ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang dah termaktub, kera di hutan disusukan, anak dirumah mati kelaparan...nasib bangsa...

      Padam
  4. Polis apasal marah kat media sosial sebab sensasikan perkara ini. Peristiwa ini bukan sensasi..la latuk....ini kenyataan ..i....Kami sebagai orang biasa pun ada hak nyatakan perasaan tak puas hati..

    BalasPadam
  5. pemimpin melayu sama sahaja , tak kira dia AG ke ..AK ke , KPn ke ,KKK ke KTU apa benda , mengarut !

    dah heboh dalam media barulah nak bukak matak ! matak adak butak ka ?

    melayu buat laju je ambik tindakan, bangsat buat dia bt tak tau je , sialan ....

    BalasPadam
  6. POLIS NAK AMBIK HATI CINA....SEBELUM NI SELALU KENA KUTUK DGN CINA SEBAB TU SKARANG NAK AMBIK HATI CINA SEMULA SO MELAYU LAH JADI MANGSA SEBAB MELAYU NI RAMAI YG BODOH2 SEBAB X TAHU UNDNAG2....HAHAHAHAHHA....PADAN MUKA MELAYU KENAKAN MELAYU CINA TEPUK TANGAN......

    BalasPadam
  7. Sekarang polis suruh orang ramai bagi maklumat tentang lelaki yang tendang ini sebab polis tak dapat cari. Kalau melayu,intelligence polis cepat pulak tapi bila melibatkan cina, polis jadi buntu. Agaknya cina guna bomoh siam untuk buntukan pihak polis.Begitu juga dengan kegiatan ahlong yang berleluasa.Kita nampak iklan mereka satu Malaysia tapi polis tak dapat nampak sebab mata dah dikaburkan oleh bomoh siam.

    BalasPadam