Khamis, 17 Julai 2014

Kalau Melayu Bukan Main Lagi Yer..!


Weii..bukan main garang lagi ko orang dengan budak perempuan Melayu ni..! walhal kesalahan yang dilakukannya bukan sebesar mana pun..! dan yang lebih penting perempuan ni dah minta maaf..!

Tapi bukan main cepat lagi isu ini diviral kan sehingga IGP pun tersampok nak ambil tindakan..! Cuba kita tanya dengan IGP dan pemimpin yang sewaktu dengannya macam mana pulak dengan kebiadapan dan kekasaran puak komunis ni terhadap Agama Islam..! terhadap orang Melayu..! Raja Raja Melayu dan lain lain yang banyak kita tengok, dengar, baca dan bincangkan selama ini???

Kita bukan nak menegakkan kesalahan salah laku yang ditunjukkan oleh budak perempuan ni..! cuma boleh kita fikir bahawa anak Melayu ini marah dan mengamuk kerana sikap komunis DAPig yang biadap dan kurang ajar kepada Agama, Bangsa dan Negara nya selama ini..!

Cuma pergeseran kereta tu menjadi sebab..! almaklum dalam memendam rasa selama ini, sebagaimana kata Allahyarham Tan Sri P Ramlee - pasal belacan pun nak memancung mancung..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Kiki Wanita Mengamuk Mohon Maaf

PETALING JAYA: Selepas menerima kecaman daripada pengguna media sosial, Kiki Kamaruddin iaitu wanita yang didakwa mengamuk terhadap seorang lelaki warga emas akhirnya tampil memohon maaf secara terbuka.

Permohonan maaf terhadap pesara berumur 67 tahun yang menjadi mangsa makiannya di khalayak ramai serta seluruh rakyat Malaysia itu dimuat naik di lamanFacebook rasmi, Kiki Kerja Kahwin.

"Please spread the words of my sincere apologies to all Malaysian about my actions. (Tolong sebarkan permohonan maaf ikhlas saya ini kepada semua rakyat Malaysia mengenai tindakan saya)," tulis Kiki.
Antara komen Kiki yang dimuat naik di Facebook Kiki Kerja Kahwin.
Selain itu Kiki berharap tindakan kasarnya termasuk mengugut warga emas tersebut dengan pengunci stereng tidak dikaitkan dengan syarikat perunding perkahwinan miliknya.

"That's not my intention. That's my personal mistakes and anger. Kerja Kahwin Sdn Bhd had nothing to do with my actions. I'm alone to be blame in this event. (Itu bukan niat saya. Ia adalah kesilapan peribadi dan kemarahan saya. Kerja Kahwin Sdn Bhd tidak mempunyai apa-apa kaitan dengan tindakan saya. Saya sahaja perlu dipersalahkan dalam hal ini)," katanya.

Kiki secara tiba-tiba menjadi terkenal apabila rakaman video berdurasi 2.33 minit yang memaparkan dia dikatakan sedang mengamuk terhadap seorang warga emas mula tersebar di Internet sejak Selasa.

Dia dikatakan mengamuk selepas menyedari keretanya jenis Peugeot 208 dilanggar secara tidak sengaja oleh warga emas itu dari arah belakang.

Wanita itu juga dikatakan mengetuk kereta lelaki berkenaan dengan menggunakan pengunci stereng serta mengeluarkan kata-kata kesat dan mendesaknya membayar ganti rugi sebanyak RM2,000.
Reaksi Kiki selepas menerima beberapa komen menghina terhadapnya.
Bagaimanapun menerusi status lain, Kiki berkata tindakannya tidak salah di sisi undang-undang kerana lelaki warga emas itu tidak membuat laporan polis berhubung kelakuan kasarnya.

"Uncle already forgive me. Uncle did not lodge any police report. I haven't been interrogate by any police officer. (Pakcik sudah memaafkan saya. Pakcik tidak membuat apa-apa laporan polis. Saya tidak disol-siasat oleh mana-mana pegawai polis).

"Semunya tak ada apa-apa. Saya harap tindakan saya tidak salah di sisi undang-undang. Saya mohon maaf!" katanya.

12 ulasan:

  1. apek cina tu pura pura baik...sebab ada orang tangkap video..dan ramai melayu di sekelilingnya...kalau dalam kg cina...rasanya melayu tu dah kena pijak..bokop muka.

    BalasPadam
  2. GHAH ! GHAH! GHAH! BETUL TU ADMIN SOKONG 100 PERATUS,DULU MASA NAK AMIK JAWATN KAN MAIN LE SANG IGP NI DKOMPANG KAN KONON JELMAAN SEMULA T/S RAHIM NOR,POOODAH,RUPE RUPE NYE SAMA AJA DGN IGP YG LEPAS YOEP!! .KIRA KIRA SATU KEM DGN AG DAN PM 1 SATU MALAYSIA KITA ",pEnAkU t" .BERANI HANYA DGN MELAYU BILA KENA TANG CINA ,KELING,TIKUS DALAM LOBANG PUN LAGI BERANI TUNJUK LAGI MACHO

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amat bertepatan sekali..pondan semua

      Padam
  3. KEPADA KIKI MANA TAU INSIDEN NI ADA HIKMAH NYA ,SAMPAI KIKI JADI TERKENAL DAN MAKIN FAMOUS DAN BERJAYA LAGI BISNES TU MANA TAU ,INSYAALLAH!! ,APA PUN TINDAKKAN KIKI MOHON MAAF TU SATU LANGKAH TERPUJI,DAN MENEPATI AJARAN JUNJUNGAN KITA NABI (SAW)

    BalasPadam
  4. Tak berani masuk campur takut kena tangkapppppp..tapi dari semalam aku sudah tabik hormat dengan KIKI!!!

    BalasPadam
  5. Aku doakan KIKI lahirkan sepuluh anak lagi sebagai pewaris Melayu yang berani, baru wanita belum PAHLAWAN Melayu!!!

    BalasPadam
  6. KEPADA MELAYU MELAYU YG MASIH TAK SEDOR SEDOR PERANGAI KAUM NI ,CUBA TENGOK PERMAINAN KONG KALIKONG BANGSA NI,DISATU PIHAK BAPAK DIA DAH MAAFKAN,DISATU PIHAK ANAK DIA NAK SAMAN PULAK ,NAMPAK TAK JAHAT NYA MEREKA NI

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang tak guna KPN AG Menteri Dlm Negeri dan yg besar penakut PM

      Padam
  7. cina tetap sial....

    BalasPadam
    Balasan
    1. hamba setuju kenyataan tuan hamba

      Padam
  8. Agak-agak apa ending nya?

    BalasPadam
  9. Selepas kejadian Kiki, di Pulau Pinang, seorang penguatkuasa wanita melayu ditampar oleh wanita cina sebab mengunci tayar kereta. Bukan saja Menteri dan IGP jadi syaitan bisu, malah semua berita tidak melaporkan atas arahan Najib. Jadi masih lagi nak sokong pengkhianat macam UMNO. Lebih baik sokong DAP yang kita tau anti islam daripada syaitan macam UMNO yang lebih teruk.

    BalasPadam