Sabtu, 26 Julai 2014

Menyembelih Bangsa Arab Adalah Satu Keseronokan Yahudi..!


Baca dan fahamkan…

1. Orang Yahudi mengaku kononnya mereka “manusia terpilih Tuhan”. Walaupun mereka dituduh menyalib Nabi Isa, walaupun dipaksa tinggal di petempatan haram di Eropah, walaupun terpaksa melalui pembunuhan beramai-ramai oleh orang Eropah, namun orang Yahudi tidak pernah berhenti percaya bahawa mereka lebih hebat, bangsa yang dipilih Tuhan.

2. Yahudi adalah golongan Semitik. Begitu juga orang Arab. Tetapi hari ini, Yahudi berlakuan seolah-olah hanya mereka adalah golongan Semitik. Mereka melabelkan semua orang yang mengkritik Yahudi sebagai “anti-Semitik”. Bagi apa jua jenayah dan kesalahan yang mereka lakukan, mereka tidak mengaku bersalah, malah akan melabelkan orang lain sebagai anti-Semitik.

3. Dalam dunia terbuka hari ini, kita boleh menyalahkan sesiapa sahaja dan ianya akan disenangi kerana ia adalah sebahagian daripada kebebasan bersuara. Tetapi, bagi Yahudi, sesiapa yang mengkritik mereka tidak akan terlepas daripada label “anti-Semitik”. Dan bagi kebanyakan masyarakat Eropah, mereka menyokong dasar Yahudi dan sanggup memenjarakan sesiapa sahaja yang dituduh anti-Semitik.

4. Jelaslah bahawa Yahudi fikir hanya mereka sahaja yang ada keistimewaan, dan berada di satu kedudukan yang mulia dan tidak oleh dikutuk bahkan dikritik sedikit pun.

5. Perlakuan mereka melambangkan sikap angkuh sombong mereka. Mereka masih meneruskan kejahatan jenayah tanpa perikemanusiaan walaupun satu dunia tidak menyukainya. Sekarang ini, mereka terlibat dalam pembunuhan ratusan nyawa di Gaza, dan juga memusnahkan bandar-bandar. Hospital, sekolah, dan bangunan persendirian turut diranapkan dengan roket.

6. Seluruh dunia boleh mengutuk tindakan kebinatangan mereka, tetapi Yahudi tetap tidak peduli. Malahan mereka mengumumkan untuk membunuh lebih ramai rakyat Palestin mengacaubilaukan Semenanjung Gaza.

7. Semasa Eropah mengambil sedikit tanah Palestin untuk membentuk Israel, mereka dengan jelas menyatakan hak-hak orang Arab di Israel perlulah dihormati.

8. Yahudi pula mengabaikan peraturan tersebut dan bertindak merampas tanah dan harta milik Arab termasuk rumah dan ladang ternakan. Melalui serangan ganas mereka, contohnya di Deir Yassin, mereka memaksa rakyat Palestin untuk lari dari tanah mereka. Kemudian, Yahudi merampas tanah orang Arab tersebut.

9. Selama lebih 60 tahun, orang Palestin menjadi pelarian dan terpaksa tinggal di kawasan perlindungan pelarian. Tiada pampasan yang diberikan kepada mereka. Mereka juga tidak dibenarkan kembali ke tanah asal milik mereka. Inilah contoh tindakan perkauman yang paling teruk sekali.

10. Tidak puas dengan tanah yang dihadiahkan oleh UN kepada mereka, Yahudi menjarah pula tanah Palestin di luar Israel untuk dirampas lagi. Kemudian, mereka bina petempatan haram ekslusif bagi diri mereka.

11. Mereka bina jalan di atas bumi Palestin, tetapi tiada rakyat Palestin yang dibenarkan menggunakannya. Mereka bina tembok di sepanjang perkampungan Palestin,memisahkannya dan orang Palestin tidak lagi dapat berhubung dengan sanak-saudara di perkampungan lain. Mereka juga tidak benarkan Palestin diisytihar sebagai negara, yang ada cumalah Pihak Berkuasa Palestin. Dan Eropah menyokong tindakan Yahudi yang sombong dan angkuh itu.

12. Mereka lancarkan serangan ke atas Semenanjung Gaza supaya bekalan makanan dan ubatan serta bahan binaan tidak dapat dihantar ke Gaza selepas pengeboman dan serangan roket oleh tentera Israel. Kapal yang menghantar bekalan ke Gaza juga diserang dan dirampas di Perairan Antarabangsa. Malah, kapal agensi kemanusiaan dipaksa berlabuh di perlabuhan Israel, dan barang kargo tersebut dirampas pula. Acapkali berlaku di mana kapal yang diserang tentera laut Israel di luar perairan Israel dan pekerja kemanusiaan ditembak dan dibunuh sewenang-wenangnya.

13. Israel mempunyai lebih daripada puluhan ribu rakyat Palestin di dalam tahanan kerana tuduhan “anti-Israel”. Tiada penghakiman dilakukan. Tempoh penahanan tidak ditetapkan (mungkin selama-lamanya?)

14. Secara berkala, apabila ada askar Israel ditawan oleh Palestin, Yahudi akan menawarkan pertukaran tebusan dengan beberapa ratus rakyat Palestin bagi digantikan dengan askar yang ditawan. Tetapi, dengan begitu cepat, akan ada tangkapan baru dibuat dari kalangan rakyat Palestin demi menggantikan tahanan yang dibebaskan.

15. Jika sekiranya rakyat Palestin menghantar pengebom berani mati atau melancarkan serangan roket, maka Israel akan menyerang balas dengan sangat keterlaluan. Mereka akan hantarkan kumpulan tentera untuk memusnahkan perkampungan Palestin dan bunuh nyawa lelaki, wanita, kanak-kanak, orang tua, dan juga orang uzur.

16. Terkini, selepas pembunuhan tiga penuntut Israel oleh individu tidak dikenali,Israel mengebom Gaza dengan serangan udara. Hospital, sekolah, dan rumah semuanya dimusnahkan. Malah lebih 500 orang terkorban dan ribuan yang lain cedera. Hospital yang merawat pesakit juga dibom supaya orang sakit tidak dapat lari.

17. Inilah mesej yang ingin ditonjolkan oleh Israel.. bahawasanya Yahudi adalah suci dan mulia, dan sesiapa yang menganggu mereka terpaksa membayar harga berlipat kali ganda daripada kesakitan yang dihadapi mereka.

18. Segala apa jua yang Israel lakukan adalah bercanggah dengan undang-undang antarabangsa, berlawanan dengan moral, dan menyalahi hak asasi manusia. Yahudi adalah penjenayah dalam semua rang undang-undang manusia bertamadun.

19. Tetapi, Yahudi Israel melakukan jenayah ini tanpa risau dihukum. Mereka ada negara seperti Amerika dan Eropah di belakang mereka. Merekalah manusia pilihan Tuhan dan mereka lebih berkuasa daripada mana-mana undang-undang, apa jua kod etika moral, dan juga bebas dari nilai kemanusiaan.

20. Semasa Yahudi dilayan dengan teruk oleh Nazi di Jerman, mereka menagih simpati dan sokongan dunia. Tetapi penderitaan mereka tidak mengajar mereka apa-apa, tidak membantu mereka memahami erti kesengsaraan. Malah, kini mereka berkelakuan lebih teruk daripada Nazi, dan tidak kisah langsung segala kejahatan yang mereka lakukan.

21. Amerika dan Eropah telah melahirkan “raksasa” dan mereka “memejamkan mata” atas segala kezaliman yang dilakukan oleh ciptaan mereka ini. Mereka akan terus menyokong Israel walaupun negara itu telah melakukan pembunuhan beramai-ramai sehingga menghapuskan semua orang Arab. Ini adalah cara mereka untuk menebus segala “dosa” perbuatan kejam mereka ke atas Yahudi pada masa lampau. Pihak Yahudi sepatutnya “membalas dendam” ke atas German dan negara Eropah lain. Namun mereka sangat pintar. Membunuh Arab lebih “mudah dan menyeronokkan.” -- chedet.cc

Lu Fikir La Sendiri!!!


21 ulasan:

  1. mamaakkutty menhantar musuhnya ke kem tahanan isa pun satu kesronokan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ni lg sekor..
      Jgn la tunjuk sgt bodoh tu
      Kesian la kt mak bapak
      Aku x rasa mak nko suka apa nko buat..

      Padam
    2. 1210 apa sekor???...kuman seberang Nampak.....sama pandai sama bodoh....kesian la kt mak bapak lu sendiri.....kalau tak boleh terima pembalasan jangan pergi buli orang macam jaguh buli kampung

      Padam
    3. 1219
      Jgn mabuk tghr..
      Cuba ckp terang2
      Jgn ckp masa bontot kena sondol...
      Merapu bunyi nya..

      Padam
    4. 1202.. bukan senang nak terima bila kena kritik..
      Tp senang kan nak kritik org.. maki org..

      Padam
    5. jangan hiraukan komen yahudi mabuk 12.02 tuu...perangai yahudi dengan agennya di negara ni memang serupa pun,....memusnah dan merosakkan masyarakat !

      Padam
    6. najib baik dengan yahudi...cimb baik dengan yahudi......kau yang kena bodoh...lagi teruk dari orang mabuk.....

      Padam
  2. Tun...
    Jijik kerja2 tgn Yahudi Israel
    Tp.. apa kurangnya Arab2 di sekeliling Palestin..

    Tun.. kami doakan Tun sentiasa diberkati Allah SWT..

    Pemimpin datang dan pergi. X ada yg kekal lama..
    Yg kekal adalah HASIL USAHA DAN KERJA2 SEMASA MEMEGANG JAWATAN...

    BalasPadam
  3. arab dan muslim bosnia sewaktu zaman hitler berkuasa mentertawakan yahudi yg dipaksa ke concentration camp....mentertawakan orang lain macam hindu paria keeling botoi pecah masuk rumah orang...tanggunglah akibatnya....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mesti keturunan nko Yahudi yang kena paksa ke kem tu..
      no wonder nko tahu detail..
      Org lain x tahu pulak pasal bab arab n islam bosnia dok gelak kt yahudi

      Hebat keturunan nko..
      Bravo !!

      Aku simpati nasib keturunan Yahudi nko.. PADAN MUKA

      Padam
    2. tapi sekarang pembalasan kepada bangsa kamu balik...yulah nak buli orang macam keeling paria taik lembu mamakutty tak sedar diri.....kan dah kena pambalasan allah....

      Padam
  4. Ulta Mamakpariapaki Nana Omakkau26 Julai 2014 12:23 PTG

    ada setengah mamakutty nak berlagak macam kuasa hitler di Malaysia ni...umno...singkatan bagi ulta mamamkuty neonazi organization.....taik...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pergghhhh.. hebat barua ni
      Ahli sarjana bahasa
      Nampak mcm pakar bahasa

      Tp saaayyyaaannggggg
      Siang mlm kena sondol bontot
      Ckp pun merapu

      Padam
    2. kalau bontot aku tak pernah kena sondol aku sumpah keturunan kamu jadi baru kutty keeling paria taik lembu......muslim paria macam kamu akan terus berdusta hidup macam barua...jadi hamba abdi arab harbi

      Padam
  5. menjadian kanakkank dan wanita sebagai perisai oleh pejuang palestin adalh taktik mereka. bila kanakkanak yahudi dibunuh mereka ketawa berdekahdekah.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku rasa..
      Masa anuar sondol bontot nko..
      Mesti posisi nko kt atas..
      Anuar kt bwh ni
      X caya ?
      Cuba tgk ayat nko..
      Terbalik la bro

      Padam
    2. kalau bontot aku anuar tak pernah sondol...anak cucu kau nanti akan dilahirkan tanpa bontot ....nak challenge?

      Padam
  6. BODOHNYA 1202. RASA PERABIHKAN BOREH JE UNTUK ULAS PANJANG-PANJANG.

    BalasPadam
  7. Komen anda tepat walaupun banyak yang tidak menyukainya. Asalkan benar peduli apa kalau orang lain nak kondem !

    BalasPadam
  8. Banyak jgk yahudi lahanat dlm ni dok komen mempertahankan israel apb bangsa yahudi mabok diserang oleh mahathir. Nuar brahim akn trus pertahankn israel n bangsa yahudi lahanat seperti anon 1202 dll yg tak ada mak bapak, kalau dia ada mak pak dah tentu diajar untuk berbelas kasihan pd org2 palestine yg dibunuh. Sah sah anon tu ank aram. Sekian terima kasih. Kah kah kah kah kah

    BalasPadam
    Balasan
    1. CIMB akan menipu barua macam ko....kalau tak boleh terima hakikat dah kena tipu denga bangsa kamu sendiri ......jangan nak ikut mamakutty masuk melyu ni cakap kote ....

      Padam