Jumaat, 18 Julai 2014

Kerajaan Flip Flop..!



Pihak Kementerian bukan sahaja perlu menolak sebarang usaha untuk menaikkan harga mendapatkan lesen seperti yang dicadangkan itu malah pihak Kementerian perlu memanggil pihak Institut Memandu dan pihak Jabatan Pengangkutan Jalan JPJ mencari punca dimana dan siapa yang mencetus isu yang menimbulkan kemarahan dan keresahan rakyat.

Ajar dan sekolahkan mereka ini cukup cukup..! jangan bercakap ikut sedap mulut..! jangan bercakap atas kepentingan beberapa kerat..!

Kerajaan perlu mengusai semua agensi dan pihak yang dipertanggungjawabkan dibawahnya..! BUKAN SEBALIKNYA..! Hari ini kerajaan dilihat flip flop..! cadang lepas tu tarik..! cadang tarik..!

Kalau keputusan kerajaan boleh dibuat begitu akhirnya rakyat tidak akan menghormati sebarang keputusan yang telah, sedang dan akan diputuskan oleh pihak kerajaan..!

Kerajaan apa macam tu?

Lu FIkir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. dalam kerajaan sendiri banyak orang nuar...macamana nak buat...cuba ko ajak org kerajaan borak kat kedai kopi...kau akan tau tahap pemikiran mereka...taksub dengan nuar dan nik ajis,,,,tapi hujung bulan pegi cucuk duit kat dinding ...tak tanya pulak duit dalam atm dari siapa...pengarah jabatan pun tak kisah...aku org awam cuma boleh ketap bibir aje...rasa macam nak tumbuk...

    BalasPadam
  2. kita harus selongkar, kebanyakan pengusaha institut pemandu ni kepunyaan bangsa mana. Jangan ada tangan ghaib yang cuba jatuhkan imej kerajaan hanya kerana nak keuntungan yang berlebihan.

    BalasPadam
  3. Huh...kesian rakyat malaysia. GST di war warkan tidak membebankan,tapi benda lain yg dtg beban.nasiblahh... Sikit sikit beban akan dtg

    BalasPadam