Isnin, 21 Julai 2014

HOT ~ Kiki Akan Buat Pengakuan Menggemparkan Mahkamah Pagi Ini..!


Diberitakan dari sumber yang boleh dipercayai Kiki@Siti Fairrah akan membuat kenyataan mengejut di Mahkamah pagi ini. Kenyataan beliau yang dibuat dengan kerelaan hati tanpa paksaan mana mana pihak itu menyebuat bahawa dirinya adalah KETURUNAN CINA dan bukan BERBANGSA MELAYU..! 

Oleh yang dimikian Kiki berharap sebarang dakwaan keatas dirinya akan segera digugurkan dan pihak pendakwa perlu memohon maaf atas ketelanjuran mendakwa beliau pada pagi ini..!

Baca lanjut di theunspinners.disini.

Pihak pendakwa mungkin boleh menghubungi peguam UMNO dalam usaha menyelesaikan kes diluar Mahkamah ini. Cina sahaja yang kebal dari undang undang didalam negara Melayu ini..!

Cina didahulukan, Melayu dikemudiankan..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Kkikikiki..... negara ni dah dikuasai redbean bro.....

    mereka cukup berkuasa....

    Baru2 ni red bean test network diaorg sebarkan nik aziz meningal....

    Panik kejap puak2 pas....tu bru sikit...kikiki

    BalasPadam
  2. begitulah yang sy fikir sebelum ini. MELAYU tak akan mengamu sekiranya tidak tercabar. Begitulah dgn kes ini. Sy lihat mesti ada sebab mengapa wanita ini mengambil tindakkan sedemikian dan cina tua tersebut tak buat aduan sebab dia yakin, tindakkan bengong dia sebelum kejadian kecoh itu tetap tersembunyi. Dimana pun cina tetap cina. Mereka anggap melayu ini mudah dlm segala apa bentuk terutama disogok untuk jual maruah. Sy sokong tindakkan Kiki walau ramai diluar sana melihat Kiki tidak wajar. Bagi sy orang melayu diluar sana yg mengutuk Kiki sebagai melayu yang lupa dimana duduk letaknya melayu dibumi Malaysia ini. Mohon Maaf, itu luahan hati saya. Kesal dengan melayu yang Rabun tapi mengaku Jelas!

    BalasPadam
  3. BUMIPUTERA Islam/Melayu termasuk pemimpin Islam/Melayu kita memang sampai boleh asyik diancam utk. diBUNUH/diHINA/diGERTAK bahkan sampai dilanggar dlm. kemalangan BUAS termasuk disyaki oleh pemilik/pemandu lori/bas/kereta si GENG KONGSI GELAP KAPIRDAJAL – tapi mana pula suara KPN dlm. hal ini; tapi psl. nak Kiki tu, bukan main lagi mahu diSIASAT/diTANGKAP begitu cepat -sedagkan dia adalah MANGSA yg. diLANGGAR si Cina tu; yg. seolah dah tak jadi hal pula pd. polis! Bukan main licik lagi si Cina ni - si PELANGGAR/PENGHINA Islam/Melayu serta juag si PERASUAH, pula dianggap hero!

    Dan lihat si Geng Kongsi Gelap KAPIRDAJAL ni yg. patut dah MAMPOS kerana punya banyak rekod jenayah BUAS - dibiaq BEBAS sampai terus buat jenayah; apa nak jadilah NEGARA ISLAM ni (lihat di http://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20140715/je_02/Polis-tahan-Geng-36-edar-dadah , Polis tahan Geng 36 edar dadah)! Sedangkan umat Islam/Melayu kita kalau demonstrasi termasuk yg. KECIL, lawan MUSUH ISLAM, cepat pula ditangkap dan didakwa!

    Oh ya, jgn. lupa Pres. ISMA; YB Ustaz Zaik akan dibicarakan kerana panggil PENDATANG Cina - PENCEROBOH! Kalau PENGGANAS/PENCEROBOH British/Barat-ZIONIS bawa PENDATANG tanpa kebenaran kita, rakyat BUMIPUTERA, di Alam Melayu ni, memang PENCEROBOHlah juga!

    Dahlah si KAPIRDAJAL boleh MENGHINA/MENGGERTAK umat Islam/Melayu mcm-mcm, jarang sekali tindakan atas mereka!

    Sebab itu AG-LIBERAL yg. disyaki DALANG-DUA-MUKA plg. merbahaya patut diGANTIKAN! Kuasanya seolah MUTLAK - lebih berkuasa dari DYMM YDPA dan YAB PM kita - sampaikan PDRM pun tak dibenaqkan tembak PENCEROBOH; apahal ni?!

    Makcik Sambal Belacan

    BalasPadam
  4. PEMBETULAN: (perenggan akhir)

    Sebab itu AG-LIBERAL yg. disyaki DALANG-DUA-MUKA plg. merbahaya patut diGANTIKAN! Kuasanya seolah MUTLAK - lebih berkuasa dari DYMM YDPA dan YAB PM kita - sampaikan TLDM pun tak dibenaqkan tembak PENCEROBOH; apahal ni?!

    Makcik Sambal Belacan

    BalasPadam