Rabu, 27 Januari 2016

Dah Pulang La Weiii..!


Apalah suara rakyat ni..! Takkan kata Khusairi yang rakyat nak dengar..! tentu lah cakap AG..! Rakyat yang baik ialah rakyat yang terus menghadam apa jua yang di 'santak' kan ke benak mereka..!

Rakyat dari semalam relax jer..! dari warung hingga lah ke kaki masjid semunya seronok menceritakan kisah tu..! Almaklum wasatiah..! Kalau duit banyak dan rasa tak perlu pakai..baik pulangkan..! Tak gitu?

Rakyat pun wasatiah juga kan?


Lu Fikir La Sendiri!!!

31 ulasan:

  1. Bagus ini yg aku suka kepada blogger pro Tun M..bila bercakap mesti erk dan sombong.

    Ingat anda adalah hakim rakyat.Mesti mendahalui ketika membuat keputusan.
    Yg penting sekarang fokus agar UMNO terus lumpuh kewangannya...Keluarkan semua statement pemimpin2 UMNO yg tidak tahu berkenaan sistem kewangan UMNO.

    sensasikan semua cerita2 ini yg penting anda adalah hero rakyat. Alhamdulillah Kita berjaya lumpuhkan CASH UMNO.Ini Kali UMNO mesti Mampus.

    Ingat segala2 projek2 1MDB perlu dimusnahkan kerana ianya bkn utk rakyat Tun M tetapi warisan cucu Najib..Kejayaan kita menghancurkan perniagaan IPP merupakan contoh dan kejayaan paling manis utk rakyat Malaysia.


    Berita Terkini.

    Hapuskan lebuhraya Tol yg najib sudah takeover. tahun ini kita fokus agar PLUS dikembalikan kepada Mohkzani kerana dia anak Tun M yg pandai niaga sampai kiamat.,


    Lepas hapuskan tol kita pastikan GLC2 dikembalikan kpd anak2 Tun M uruskan. Insyallah Allah bersama2 anda kerana anda adalah hero rakyat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yeaaa...... aku sokong hang. I like......Betoi....betoi.....betoi

      Padam
    2. Orang bodo sahajalah yang boleh percaya dengan cerita dongeng dari Apanda Ali Peguam Negara tu.

      Sebab berdasarkan kenyataan dari Timbalan Ketua Pengarah (Operasi) SPRM, Datuk Seri Shukri Abdull, SPRM memerlukan bantuan dari Jabatan Peguam Negara berkaitan Mutual Legal Assistance (MLA) untuk mendapatkan keterangan dari saksi di luar negara, serta dokumen yang berkaitan di luar negara, tapi Apanda Ali tak bantu pun SPRM untuk buat Mutual Legal Assistance ni, maka siasatan SPRM ini hanya berdasarkan kata-kata Najib dan saksi di dalam negara sahajalah.

      Oleh itu siasatan mengenai RM 2.6 bilion itu masih tidak lengkap, tetapi Apanda Ali telah pandai-pandai arahkan SPRM tutup kes, sebab Apanda Ali dah diberi habuan jawatan Ahli Lembaga Pengarah Tabung Haji baru-baru ini.

      Sedarlah semua.

      Salam perjuangan A Ba Ta,

      Ikhlas daripada,


      Abu Bakar

      Padam
    3. Bila macai Najib tak dapat nak jawab isu maka mereka akan tukar cerita dengan mereka-reka cerita dongeng untuk memburukkan Tun Dr. Mahathir dan keluarganya pula, biasalah modus operandi puak Najib ni, tak reti nak jelaskan isu, maka semuanya hentam Tun Dr. Mahathir dengan pelbagai tuduhan pula.

      Pasal CASH untuk UMNO, pasal apa Najib pulangkan balik wang RM 2.03 bilion tu kepada Keluarga Diraja Arab Saudi? Malahan pemulangan duit itu bukannya berlaku selepas isu ini terbongkar, tetapi berdasarkan kenyataan oleh Apanda Ali, pemulangan ini dibuat pada tahun 2013, pasal apa Najib buat macam tu?

      Lepas ni juak Najib bila tak tahu nak jawab isu, maka mereka akan terus buat cerita dongeng burukkan keluarga Tun Dr. Mahathir pula, kemudian Nek Tempoyak pula terus dengan carut marut kapir dajal babi dapig homoseks bagai, biasalah dasar mentaliti CASH IS KING, bukannya tau nak berfikir, hanya tau nak berkerumun bila Najib tabur habuan sahajalah.

      Sedarlah semua.

      Salam perjuangan A Ba Ta,

      Ikhlas daripada,

      Abu Bakar

      Padam
    4. Abu bakar jangan lupa buat solat syukur..Dah berjaya perjuangan kita..UMNO dah takda duit. 1MDB dah nak mapus..

      Teruskan usaha Abu bakar...insyallah rakyat percaya kepada semua blogger pro Tun M..

      Sebelum lupa PLUS Abu Bakar...pastikan dikembalikan kpd Tun M seperti mana mula2 dijalankan..halim saad itu pak angguk ja..yg sebenarnya Tun M yg ketuanya.

      Padam
    5. Tanpa Nama27 Januari 2016 9:07 PG, selama ni tak ada isu pun mengenai isu lebuhraya.

      Malahan dalam isu PLUS, pemegang syer dalam PLUS adalah Khazanah Nasional melalui UEM sebanyak 51% dan KWSP sebanyak 49%, kedua-duanya agensi kerajaan, sepatutnya tak timbul isu pun pasal isu tol PLUS kerana kerajaan menguasi sepenuhnya konsesi tol PLUS itu.

      Begitu juga dengan kebanyakkan konsesi di Lembah Kelang, dikuasai oleh Prolintas yang 100% ekuiti Prolintas adalah milik PNB, maka kerajaan mempunyai kuasa penuh terhadap lebuhraya dan konsesi tol itu.

      Isu kini bukanlah pasal konsesi, tetapi isu wang negara banyak dibazirkan oleh Najib, tahun lepas sahaja pun, dalam tempoh 9 bulan, Najib dah mengunakan lebih kurang RM 40 juta untuk kerja penyelenggaraan dan perjalanan jet peribadi baru yang sebelum ini dikatakan dibeli untuk kegunaan rasmi YDP Agong, tapi sebenarnya lebih banyak digunakan oleh Najib dan Rosmah, YDP Agong dan Tuanku Permaisuri Agong hanya naik beberapa kali sahaja jet itu, malahan Rosmah untuk kegunaan persendirian dia pun dia bantai naik jet itu juga, kononnya atas kapasiti bini Perdana Menteri, sedangkan dalam perkhidmatan awam, tak ada pun jawatan bini Perdana Menteri, pasal apa Rosmah boleh gunakan kemudahan kerajaan sesuka hatinya walaupun dia tak layak?

      Sudah-sudahlah nak buat cerita tak tentu hala wahai juak-juak Najib, kebenaran dah terbukti, korang sahajalah yang masih nak menipu diri sendiri, kerana kemaruk dengan CASH IS KING, sebab ditabur habuan, benda yang salah pun korang kata betul, dan benda yang betul pun korang sanggup kata salah.

      Sedarlah semua.

      Salam perjuangan A Ba Ta,

      Ikhlas daripada,

      Abu Bakar

      Padam
    6. Abu Bakar anda adalah hero rakyat.Ingat kejayaan manis kita gagalkan IPP jatuhkan kpd 1MDB.

      1MDB jelas bukan syarikat kerajaan tetapi syarikat anak cucu najib.

      Begitu juga PLUS jgn terlampau percaya pada share tersebut.Peguamnegara lagi ditipu Abu Bakar.

      Yang penting fokus agar dikembalikan kpd halim saad.itu aje .Kita perlukan Halim Saad kerana beliau berjiawa rakyat.

      Teruskan usaha Abu Bakar hapuskan kewangan UMNO dan lump[uhkan bandar malaysia .

      Padam
    7. Tengoklah komen bebal dari pecacai Najib seperti Tanpa Nama27 Januari 2016 9:45 PG ini, dalam isu IPP, Najib dan kuncu-kuncu yang jualkan IPP itu kepada syarikat milik kerajaan asing, lepas tu 30% ekuiti Bandar Malaysia yang berkeluasan 488 ekar tu pun Najib dan kuncu-kuncu jual kepada syarikat milik kerajaan asing juga.

      Tapi biasalah juak Najib akan putar cerita dan nak menipu dengan membuat cerita palsu untuk menipu orang ramai, mereka sendiri tahu bahawa 1MDB memang dah gagal, sebelum kes 1MDB terbongkar pun, 1MDB dah sarat hutang, sampaikan 1MDB kena buat pinjaman dari Ananda Krishnan sebanyak RM 2 bilion untuk bayar faedah bank, hutang 1MDB makin bertimbun, wang yang dihutang sekurang-kurangnya RM 27 bilion telah lesap tak dapat dikesan, kononnya buat pelaburan itu dan ini, tapi tak dapat nak tunjukkan pun di manakah pelaburan itu dibuat dan di manakah wang itu sekarang ini.

      Sedarlah semua.

      Salam perjuangan A Ba Ta,

      Ikhlas daripada,

      Abu Bakar

      Padam
    8. Dalam parlimen puak Najib beri jawapan bahawa Jho Low hadir mesyuarat 1MDB kerana Jho Low adalah wakil keluarga diraja Arab Saudi, entah tahap bodo apa punya jawapan, dalam banyak-banyak ahli keluarga diraja Arab Saudi, buat apa suruh Jho Low jadi wakil? Malahan pasal apa tak suruh sahaja duta Arab Saudi di Malaysia jadi wakil kerana katanya Jho Low jadi wakil setakat nak beri ucapan salam saja. Inilah jawapan puak Najib dalam parlimen pada 3 disember 2015 yang lalu.

      Sedarlah semua.

      Salam perjuangan A Ba Ta,

      Ikhlas daripada,

      Abu Bakar

      Padam
  2. Memang lawak...katanya wang derma untuk lawan IS...lps tu cakap derma untuk umno...mohd najib boleh pulak cakap segalanya dah selesai...buat2 muka poyo...apa mohd najib tak punya maluu...? Jadi bahan ketawa rakyat...macainya dikerah cari seribu alasan...nek tempoyak jgn ulang2 ayat sama..ProOO00ootTt

    BalasPadam
    Balasan
    1. Paling lawak adalah derma itu dah dipulangkan semula kepada keluarga diraja Arab Saudi, pasal apa pulangkan, tak ada ancaman IS ke?

      Padam
  3. Sifat orang2 melayu suka dengki mendengki.Ini lah akibatnya.Fitnah duit memang merosakkan.

    Najib terpaksa memulangkan duit tersebut agar fitnah terhenti,Terbukti cara Najib betul.Insyallah fitnah ini bakal terpadam.

    Cuma kepada semua orang melayu yg membaca komen saya 1MDb merupakan syarikat kerajaan yg menjalankan perniagaan bukannya agensi perkhidmatan.

    Seharusnya dalam menjalankan perniagaan memerlukan modal. Asset janakuasa cukup menguntungkan tetapi ianya mengambil masa utk memperolehi keuntungan.

    1MDB bukanlah syarikat yg memerlukan bailout kerajaan sekiranya IPO berjaya.Malangnya sifat orang melayu yg tamak dan dengki akhirnya merosakkan 1MDB.

    Perniagaan janakuasa sekiranya diteruskan akan menjadikan 1MDB syarikat tersenarai dunia dalam perniagaan janakuasa seperti Petronas.

    Sebagai syarikat multibillion seharusnya hutang syarikat billion.Lihatlah sahaja syarikat bukhari adakah hutangya hanya sekadar jutaan????

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau 1MDB tu hebat sangat, pasal apa sampai kena lelong harta kepada syarikat milik negara asing pula?

      Lepas tu bila tak reti jawab isu semuanya salahkan Tun Dr. Mahathir, perangai puak Najib ni sebijik macam puka pembangkang, salah sendiri salahkan orang lain pula.

      Sedarlah semua.

      Salam perjuangan A Ba Ta,

      Ikhlas daripada,

      Abu Bakar

      Padam
    2. Itu la 1MDB syarikat yg hutangnya ja 42B..asset pula tak berdaya maju.Merugikan negara. la ini bandar malaysia bakal merosakkan ekonomi malaysia 100 tahun..


      Yg pastinya kejayaan paliong manis sepertimana kata vincent Tan gagalnya 1MDB menjadi pemain antarabangsa janakuasa.Ini yg penting Abu Bakar.

      Perjuangan kita tak sia2 la..Selepas kita buktikan 42b lesap rakyat mula melihat 1MDB duitnya berlambak2 tapi hasilnya takda.


      Abu Bakar harap jayakan agar PLUS dikembalikan kepada pengasanya halim saad.Dah jelas Najib nak bagi kat anak cucu itu..IPP kita dah berjaya insyallah yakin dan terus berusaha,

      Padam
    3. Dalam parlimen puak Najib beri jawapan bahawa Jho Low hadir mesyuarat 1MDB kerana Jho Low adalah wakil keluarga diraja Arab Saudi, entah tahap bodo apa punya jawapan, dalam banyak-banyak ahli keluarga diraja Arab Saudi, buat apa suruh Jho Low jadi wakil? Malahan pasal apa tak suruh sahaja duta Arab Saudi di Malaysia jadi wakil kerana katanya Jho Low jadi wakil setakat nak beri ucapan salam saja. Inilah jawapan puak Najib dalam parlimen pada 3 disember 2015 yang lalu.

      Sedarlah semua.

      Salam perjuangan A Ba Ta,

      Ikhlas daripada,

      Abu Bakar

      Padam
    4. Abu Bakar fokus PLUS pula...Duit itu dah berjaya la..duit itu dah takda kat Najib

      .Isu jenayah buang masa.Kau pun tahu peguamnegara orang UMNO.Hakim pula makan dedak najib. Tak guna la sembang institusi kerajaan semua pemakan dedak ayam.

      yg penting fokus Abu Bakar anda adalah hero rakyat.Kejayaan manis kita lumpuhkan kewangan UMNO dan musnahnya 1MDB ini kejayaan kita.

      Fokus Tabung Haji pun ok...Kita sama2 musnahkan Tabung haji lepasini tunggu sahabat2 kita yg lain.Yg penting GLC2 sekarang Najib nak control.Mesti berusaha sahabat2 kita hancurkan satu persatu...

      Padam
    5. 1MDB buat projek usahasama dengan Petrosaudi, Petrosaudi tak keluarkan sesen pun wang, 1MDB keluarkan modal USD 700 juta dan hanya dapat 40% sahaja ekuiti projek itu, Petrosaudi pula dapat 60% ekuiti projek itu.

      Perjanjian baru ditandatangani beberapa hari, 1MDB dah berikan wang USD 700 juta untuk projek itu.

      Kemudian 6 bulan selepas itu projek berkenaan dibatalkan entah apalah sebabnya tak diketahui, tapi wang USD 700 juta yang dilaburkan oleh 1MDB dalam projek itu tidak dipulangkan, tetapi diberikan sebagai pinjaman murabahah kepada Petrosaudi pula, lepas tu beri lagi pinjaman murabahah USD 500 juta, USD 350 juta dan beberapa pinjaman lagi hingga mencecah USD 1.83 bilion keseluruhannya.

      Bila hal ini terbongkar, maka 1MDB kata Petrosaudi dah pulangkan pinjaman murabahah USD 1.83 bilion itu beserta keuntungan sebanyak USD 488 juta, jumlah keseluruhan USD 2.318 bilon, tapi sampai sekarang ini 1MDB tak dapat nak buktikan di manakah wang itu berada? 1MDB hanya bercakap tanpa bukti, tabur air liur sana sini, tapi bukti tak ada pun.

      Sehubungan dengan itu, kepada juak Najib, kalau 1MDB hebat sangat, pasal apa jadi sampai macam ni sedemikian rupa?

      Kalau pandai sangat, sila beri penjelasan.

      Sedarlah semua.

      Salam perjuangan A Ba Ta,

      Ikhlas daripada,

      Abu Bakar

      Padam
    6. Fokus pada PLUS buat apa, sebab PLUS tu 100% dikuasai oleh kerajaan, Khazanah Nasional melalui UEM kuasai 51%, KWSP kuasai 49% ekuiti PLUS, maka kerajaan boleh buat keputusan penuh, apahal nak merapu ke PLUS pula?

      Sudah-sudahlah auta, orang bodo boleh la puak Najib ni nak putar, tapi kebanyakkan rakyat Malaysia ni cerdik belaka, ada banyak maklumat, korang boleh beranganlah nak terus menipu rakyat di negara ini.

      Sedarlah semua.

      Salam perjuangan A Ba Ta,

      Ikhlas daripada,

      Abu Bakar

      Padam
    7. Pembodek pm dah kepanasan... Pm takda duit lg dah pulangkan...sian tak dapat dedak lagi....ni Yg merapu

      Padam
  4. Itu je lah komen kau "atuk merdeka"...
    dulu rajin gak aku klik ko punya blog ni..tu pun sebab link dari blog lain. Kalau aku isu dia mudah je..kalu Najib dapat 400 bilion sekalipun itu akaun dia...ado dio kisah..ko nak share pun dah tak dpt sebb anak pompuan dia sorang je

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha...bongok punya macaii!

      Padam
    2. Komen bodo dari macai Najib, beginilah jadinya.

      Ini bukan soal duit bilion-bilion masuk akaun Najib, tapi soal integriti, soal amanah, kata wang itu derma untuk UMNO dan kemudiannya untuk kerajaan, tapi pasal apa Najib sesuka hati belanjakan wang itu sesuka hati, senarai perbelanjaan tak ada, resit tak ada, malahan pandai-pandai pulangkan balik wang itu kepada keluarga diraja Arab Saudi pula?

      Najib ada dapat kebenaran melalui Perhimpunan Agung UMNO ke untuk buat macam tu jika wang itu adalah derma untuk UMNO?

      Malahan jika wang itu derma untuk kerajaan, apakah Najib dah mendapat kelulusan dari jemaah kabinet untuk pulangkan wang itu semua kepada penderma tersebut?

      Tindakan Najib ini adalah tindakan pecah amanah, tindakan penyelewengan yang sangat serius, tapi balaci Najib yang dilantik jadi Peguam Negara telah bebaskan Najib, bukan setakat meneliti hasil siasatan SPRM sahaja, malahan Apanda Ali balaci Najib ni dah lantik dirinya jadi hakim dan buat keputusan untuk membebaskan Najib walaupun terdapat kecenderungan jenayah dalam hasil siasatan itu, dan sepatutnya kes ini dibicarakan di mahkamah.

      Sedarlah semua.

      Salam perjuangan A Ba Ta,

      Ikhlas daripada,

      Abu Bakar

      Padam
    3. Abu Bakar kita mesti ingat hanya orang gila ja yg bagi,

      Alhamdulillah dah terbukti kata2 Tun M duit itu jelas dari orang gila.

      Yang penting kawan2 kita berjaya lumpuhkan kewangan UMNO.Ini yg penting.Kejayaan ini MESTI diraikan.

      Aku hairan la engkorang semua ini sepatutnya kita bergembira kerana UMNO sekarang duit dah e;lek.

      Ingat yg penting kita berjaya.Mesti raikan.Insyallah ingat setiap kali kita makan di kedai mamak yg air milonya 6.70 sen kita mesti ras abersyukur yg amat sangat.

      Terima Kasih Abu Bakar perjuangan yg ikhlas dan suci.

      Padam
    4. Siapa yang lumpuhkan kewangan UMNO?

      Najib yang lumpuhkan kewangan UMNO apabila pulangkan semula USD 2.03 bilion wang derma dari keluarga diraja Arab Saudi itu, siapa yang suruh Najib pulangkan semula? Pasal apa nak tak serahkan walau satu sen pun kepada akaun UMNO?

      Sekarang ni tak payah tuding orang lain sebagai pengkhianat, sebab pengkhianat utama adalah Najib sendiri, sebab dia yang yang lumpuhkan kewangan UMNO, dia yang pulangkan balik wang itu kepada keluarga diraja Arab Saudi, ini hakikatnya.

      Sedarlah semua.

      Salam perjuangan A Ba Ta,

      Ikhlas daripada,

      Abu Bakar

      Padam
    5. Nampak gayanya adalah Yg mati kebulor...

      Padam
  5. Peguam negara ni kuasa dia tidak terhad ke..aku pun tak faham...sesiapa yg faham tolog jelaskan..lepas ni SPRM tak boleh pertikai lagike padahal entah ye entah tidak duit tu dah pulang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada budi bicara untuk teruskan kes atau tidak. Akan tetapi AG kena ingat boss dia ialah Majlis Raja yang diwakili oleh YDPA. Yang jadi tandatanya samda budi bicara ni dilaksanakan sebab dengan sucihati atau terhutang budi. Harap kalau tiba tiba malysia ada nafas bari pindalah perlembagaan supya PM tidak lagi boleh mencadangkan Nama AG. I.e AG dilantik dari peguam peguam ( timbalan etc)kamar peguam negara yang paling kanan olah pejabat YDPA sendiri. Barulah x ada konflik kepetingan cam ni. Berani kau nak dakwa orang yang cadangkan nama ko? Ha ha

      Padam
  6. Alahai....bila baca semua komen nampak sangat penjilat najib nak cuba tutup bangkai dengan nyiru.
    Ko kena ingat rakyat tengok dan perati semua perbuatan najib. Ada diam tapi dendam. Ada tempat aku pergi rakyat panas mengelegak dengan najib. Semua menyesal undi BN.
    Najib kasi bapak brim pun rakyat tak pangkah BN lagi. Pru14 nanti tahulah nasib masing masing. Yang kaya tetap najib.

    BalasPadam
  7. Suruh Najib Razak bersumpah la duit tu duit derma dr pak arab, altantunya dia berani, x kan nie x berani????

    BalasPadam
  8. Dah terbukti dah, doa kita semua dimakbulkan oleh Tuhan yang Maha Esa. Duit derma itu adalah duit yang haram perjalanannya, kalau halal pasti tidak perlu dikembalikan. Yang jadi hairan cam mana pula boleh dikatakan telah dikembali kepada penderma sejak Ogos 2013 lagi. Jika benar begitu pasti dari awal si Najib dan konco serta penjilat beliau telah mencanangkan hal tersebut sejak awal. Malangnya jawapan yang diberi sekadar alasan2 bodoh yang berpusing-pusing. Siasatan SPRM pun tak jelas, patut kalau Najib nak mensucikan segala najis wajib tubuhkan satu badan siasatan Di Raja yang boleh menjelaskan segala-galanya. Mengenai 1MDB pula, mudah dirumuskan ia merupakan sejenis perniagaan Ceti Haram seperti Skim Pinjaman Duit cara Along... Bukan perniagaan barang atau perkhidmatan yang dijalankan sebaliknya urusniaga pinjam meminjam yang entah halal atau haram sumbernya. Itu sebabnya Negara Malaysia makin hilang rahmat dan redha Allah. Maka menunggu masa ajelah Negara ini hancur dibadai kemurkaan Allah.

    BalasPadam
  9. Komen Chai dedak...

    "yg penting fokus Abu Bakar anda adalah hero rakyat.Kejayaan manis kita lumpuhkan kewangan UMNO dan musnahnya 1MDB ini kejayaan kita."

    Legasi Tun terbukti...

    Apabila beliau meletak jawatan,

    1.Malaysia, negara aman damai, agama islam dimertabatkan, kehidupan rakyat senang namun tidak kaya, mempunyai pendapatan golongan menengah tertinggi didunia, boleh melancung keluar negara, dihormati dan dicemburui negara luar, sehinggakan rakyat negara luar ingat mahathir.

    2.Tun Mahathir letak jawatan dengan tabung kewangan serta aset umno begitu kukuh dengan nilai beratus ratus juta.

    3.1mdb tidak pernah dihalang menjalankan perniagaan malah digalakkan kerana tujuannya adalah untuk menolong rakyat. Tetapi apa yang berlaku adalah wang digunakan untuk melabur dan berniaga, telah disalahgunakan, diseleweng oleh najib, rosmah, jho lo dan punahsihat2nya.

    Apakah kesan salahguna dan penyelewengan ini?

    Harta,Aset dan wang simpanan kepunyaan negara dan seterusnya hak rakyat dileburkan, dihilangkan, rakyat menderita dizalimi, dianaiya, kos kehidupan rakyat meningkat setiap hari.

    Maka rakyat tertanya tanya apakah legasi dan peninggalan najib apabila beliau meletak jawatan? (sudah pasti najib dan kuncu2nya akan diheret ke mahkamah dunia dan akhirat)

    Apakah jasa najib berbanding dengan ayahandanya? Najib tak perlu nak nangis teresak esak semasa majlis memperingati ayahanda beliau, kerana dah makan duit haram, berjoli sakan, salahguna harta kerajaan dengan bantuan rosmah, boleh tangkap syahdu plak?)

    BalasPadam