Sabtu, 9 Januari 2016

Syiah Itu Sesat Lagi Menyesatkan..!










Berdoalah agar kita dan keturunan dijauhkan dari sebarang kesesatan..! Mohon lah kepada Allah agar dosa kita diampunkan, diberikan taufik hidayah serta sentiasa mendapat kasihan belas dari NYA..!

Ambil peduli apa yang berlaku disekeliling kita..! Jaga ahli keluarga..! Jangan benarkan orang lain 'memperdulikan' kita semua...!

Faham ke?

Lu Fikir La Sendiri!!!

11 ulasan:

  1. Cara Syiah sembahyang macam cara Yahudi Orthodox sembahyang, tengoklah cara Syiah sembahyang, ada batu untuk sujud, Yahudi Orthodox pula pakai macam alat warna hitam yang dilekatkan ke dahi mereka lihat ini: http://tintaku-menulis.blogspot.my/2012/12/amalan-agama-yahudi.html

    Berhati-hatilah dengan dakyah Syiah ini, kerana mereka menggunakan nama keluarga Rasulullah iaitu Ahlul Bait untuk memancing sokongan orang supaya menyokong mereka dan percaya dengan ajaran sonsang mereka itu.

    Sedarlah semua.

    Salam perjuangan A Ba Ta,

    Ikhlas daripada,

    Abu Bakar

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kepercayaan mereka pula mcm Kristian,Kristian ada Jesus,merry,dema ada Ali,Fatimah,dema bantai badan sendiri pada 10 asyura,Kristian pun buat juga.Dema sambut hari pembunuhan Hussein RA ,Kristian sambut hari penyaliban Jesus Dan banyak lagi persamaan

      Padam
    2. Macam sambutan hari Asyura 10 Muharram oleh Syiah sampai pukul-pukul badan sendiri hingga cedera, zaman Nabi Muhammad dulu ada ke buat macam ni? Memang sah Syiah ni menyesatkan umat Islam, kalau yang terikut dengan Syiah tu sebab banyak sangat kemudahan seperti tak wajib solat Jumaat, lepas tu boleh pinjam bini, boleh nikah mutaah, itu semua kerja gila yang boleh merosakkan akidah. Sedarlah walaupun ulamak Syiah tu kata boleh pinjam bini kawan, tapi bila kita suruh orang pinjam bini ulamak Syiah tu, maka ulamak Syiah tu akan mengamuk maki hamun pula, dan tak tak bagi bini dia orang lain pinjam, inilah jenis sesat, bini orang dia nak pinjam sangat, orang nak pinjam bini dia tak bagi pula, jenis sesat.

      Sedarlah semua.

      Salam perjuangan A Ba Ta,

      Ikhlas daripada,

      Abu Bakar

      Padam
    3. Kalau ditanya kepada orang Syiah mengapakah mereka membantai diri sendiri sampai cedera masa perayaan Asyura puak Syiah itu, sudah tentu mereka kata mereka mengenangkan peristiwa terkorbannya Saidina Hussein bin Ali.

      Kemudian kita tanya lagi, mengapakah Saidina Hussein terkorban, sudah tentu mereka kata Yazid bin Muawiyah yang mengarahkan pembunuhan itu.

      Tetapi jika kita tanya kepada Syiah, apakah yang mereka buat semasa Saidina Hussein dibunuh oleh tentera Yazid bin Muawiyah? Mesti mereka akan malu besar, kerana puak Syiah di Najaf menjemput Saidina Hussein ke Najaf kononnya untuk dibaiah sebagai Khalifah, tetapi apabila Saidina Hussein tiba di Karbala, rombongan beliau telah diserang oleh tentera Yazid bin Muawiyah, tetapi tiada hatta seorang pun puak Syiaf yang datang untuk mempertahankan Saidina Hussein dan rombongannya hinggakan Saidina Hussein terbunuh akibat dipanah di bahagian leher dan kepala dipancung.

      Syiah tak payahlah nak beria sangat kononnya mereka mengenangkan hari terkorbannya Saidina Hussein, kerana puak Syiah sendiri yang mengkhianati Saidina Hussein, mereka tidak membantu Saidina Hussein semasa rombongan Saidina Hussein diserang, mereka hanya berehat di rumah dan membiarkan rombongan Saidina Hussein diserang begitu sahaja.

      Janganlah puak Syiah nak menggunakan keturunan Rasulullah untuk mempengaruhi orang ramai, kerana Syiah sendiri yang mengkhianati Saidina Hussein cucu Rasulullah.

      Ini perlu difahami oleh semua umat Islam supaya tidak terpedaya dengan penipuan demi penipuan Syiah yang bertopengkan Ahlul Bait, mempergunakan nama baik keturunan Rasulullah untuk kegiatan buruk Syiah itu.

      Sedarlah semua.

      Salam perjuangan A Ba Ta,

      Ikhlas daripada,

      Abu Bakar

      Padam
  2. Dalam ajaran Syiah ni ada ajaran yang membolehkan seorang bini berzina dengan lelaki lain, dapat pahala besar kononnya ikut ajaran Syiah, apa punya sesat amalan ni.

    BalasPadam
  3. Dalam ajaran Yahudi tak makan sotong, udang, ikan yang tak bersisik, amalan Syiah pun sama, tak makan sotong dan ikan tak bersisik. Apahal pula tak boleh makan sotong, dan ikan tak bersisik pula? Ini menunjukkan amalan Syiah ni berakar umbi dari amalan orang-orang Yahudi.

    BalasPadam
  4. Di zaman Rasulullah dahulu ada golongan munafik yang diketuai oleh Abdullah bin Saba, berpura-pura masuk Islam tetapi dalam hati berniat nak merosakkan ajaran Islam dan merosakkan akidah umat Islam.

    Selepas kewafatan Rasulullah pula, puak munafik ni dah tukar nama jadi Syiah pula, memperalatkan nama keturunan Rasulullah untuk menunjukkan kononnya mereka menyokong keturunan Rasulullah, tetapi perilaku, amalan, cara hidup mereka jelas menentang sunnah Rasulullah.

    Syiah ini memaki hamun dan mencerca para sahabat Rasulullah terutama Saidina Abu Bakar, Saidina Umar dan Saidina Uthman, mereka bertiga ini dicerca dan dimaki dengan penuh kekejian, dan dianggap mulia perbuatan mencaci itu oleh puak Syiah ini.

    Bukan itu setakat para sahabat Rasulullah sahaja yang dimaki hamun oleh puak Syiah ini dengan penuh riang, malahan isteri Rasulullah iaitu Saidatina Aisyah juga dimaki hamun, dicerca, dituduh dengan pelbagai tuduhan melulu yang sangat keji dan kesat oleh puak Syiah, dan ini dianggap mulia oleh puak Syiah.


    Lihatlah betapa menyelewengnya perbuatan golongan Syiah ini, kalau para sahabat Rasulullah di maki hamun sedemikian rupa, malahan isteri Rasulullah di maki hamun dan dihina sedemikian rupa, apakah ini mengikut ajaran Rasulullah, adakah ini ajaran Islam yang diwahyukan oleh Allah kepada Baginda Rasulullah? Sudah tentu ini adalah penyelewengan yang sangat keji dan jijik oleh Syiah untuk merosakkan akidah umat Islam sebagaimana puak munafik yang diketuai oleh Abdullah bin Saba yang mencuba untuk merosakkan akidah umat Islam sebelum itu.

    Sedarlah wahai umat Islam sekalian, jangan terpedaya dengan propaganda Syiah, jangan hanya melihat perkara yang memudahkan diri seperti tak payah solat jumaat, dan tak payahlah hanya melihat kepada keseronokkan duniawi seperti boleh pinjam dan mensetubuhi bini kawan, boleh pinjam dan setubuhi anak kawan, boleh menikat mutaah dalam tempoh beberapa jam sahaja, ini semua perbuatan kotor, jijik yang menghina syariat Islam, menghina hukum Allah, menghina sunnah Rasulullah.

    Marilah pertahankan akidah umat Islam, berdasarkan syariat Islam yang berlandaskan Ahli Sunnah Wal Jamaah, kerana inilah ajaran Islam yang dibawa oleh Rasulullah, yang menjadi ditauladankan oleh para Sahabat Rasulullah kepada para alim ulamak yang kemudiannya dan seterusnya ditauladankan kepada kita sebagai mengikut syariat Islam yang sejati berdasarkan hukum yang ditentukan oleh Allah Taala dan sunnah Rasulullah S.A.W.

    Oleh itu sedarlah semua.

    Salam perjuangan A Ba Ta,

    Ikhlas daripada,

    Abu Bakar

    BalasPadam
  5. Sila jemlut tok Imam Syiah Dunia Pos kan taik ke pd Imam Syiah Melayu..

    Biar mereka semua mampos makan taik.

    Ada manusia taik mengaku kpd tok guru nik ajis dia syiah..

    BalasPadam
  6. Pada aku senang je kita semua ialah ahli sunnah iaitu umat nabi MUHAMMAD SAW jadi kita ikutlah ajaran junjungan nabi kita,kalau ada ajaran atau fahaman selain dari itu aku anggap ia mengarut.

    BalasPadam
  7. Pada aku senang je kita semua ialah ahli sunnah iaitu umat nabi MUHAMMAD SAW jadi kita ikutlah ajaran junjungan nabi kita,kalau ada ajaran atau fahaman selain dari itu aku anggap ia mengarut.

    BalasPadam
  8. Senang cakap , syiah tu syaitan bertopeng manusia , faham tu je dah cukup ...
    sesatnya syiah sudah tertulis dan diperkatakan seribu tahun yang lalu, puluh ribu ulama seluruh dunia dah cakap dgn kita syiah tu sesat , jangan percaya dan jauhi syiah,

    BalasPadam