Ahad, 20 Julai 2014

MH17 ~ Video & Berita Yang Kita Dan Dunia Tidak Mahu Saksikan..!


Sesungguhnya kita rakyat Malaysia dan dunia sebenarnya tidak mehu melihat video dan membaca berita yang tidak berperikemanusiaan dibawah ini…


Pembunuh memang kejam…! kemana dibawanya mayat mereka yang tidak berdosa itu..! Kita menuntut agar mayat tersebut segera dipulangkan…!

Puak Pemisah Bawa Mayat Dengan Kereta Api

HRABOVE, Ukraine: Pemantau antarabangsa dan pegawai Ukraine berkata puak pemisah yang bersenjata memaksa petugas kecemasan menyerahkan 196 mayat yang ditemui di tempat pesawat Malaysia Airlines MH17 terhempas dan memasukkan semuanya ke dalam gerabak dingin. 
Iryna Gudyma, jurucakap bagi pemantau dari Pertubuhan Keselamatan dan Kerjasama Eropah (OSCE), berkata sebilangan mayat dimasukkan ke dalam tren di Torez, 15 kilometer dari lokasi pesawat terhempas. 
Agensi berita Russia melaporkan semua mayat berkenaan sedang dibawa ke bandar dikuasai pemberontak, Donetsk.

Pegawai Ukraine berkata mayat berkenaan akan dihantar ke bandaray yang dikuasai kerajaan, Kharkiv tetapi tidak pasti sama ada pihak pemberontak bersetuju melakukan sedemikian. 
Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Selagi negara Malaysia berPMkan Najib yg haram dilantik kerana meniou PRU lepas berbagai bala menimpa. Ini bukan bencana tpi BALA Allah akn perlihatkan satu demi satu..slagi mereka yg Angkuh Sombong Zalim menolak Hukum Allah berkuasa..cuma yg sdih nya rakyat terpaksa menanggung sama.

    BalasPadam
    Balasan
    1. matlamat tak menghalalkan cara...

      Padam
    2. Siapa kamu menghukum atau menurunkan bala pada manusia? Adakah kamu Tuhan? Kamu tidak beriman pada Qada dan Qadar?

      Padam
  2. dalam konflik ini si kecil sedang memainkan peranannya pula utk menbuli si besar ( russia) menggunakn sumber yahudi sepenuhnya. Ukraine telah di yahudikan sepenuhnya dan sebenarnya dlm kes ini Ukraine yang mengebom jatuh MH17 .

    BalasPadam