Khamis, 10 Julai 2014

Video & Gambar Kekejaman Zionis Di Bulan Ramadhan..!


Dalam bulan mulia inilah zionis melahap darah dan nyawa umat Islam palestin..! Pemimpin dunia Islam buat apa? pemimpin negara arab yang berjiran dengannya buat apa? macam biasa…buat bodoh jer laa…!!!






Allah Maha Mendengar dan Maha Melihat..!
Tiada daya, Tiada upaya..hanya kepada Allah la kami berserah..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. ya Allah, segerakanlah memperlihatkan hikmah atas apa yang Kau pertunjukkan ini. sesungguhnya kami umat islam belum cukup faham kenapa kami dizalimi dari setiap penjuru kiri kanan depan dan belakang. malah atas dan bawah juga belum pasti selamat untuk kami ya Allah. kepadaMulah kami semua memohon pertolongan. ya Allah, bantulah saudara-saudara kami di Gaza, berilah mereka kekuatan fizikal, material dan mental untuk melawan dan mempertahankan tanah air mereka. ya Allah, kami memohon kepadaMu, kurangilah dan hapuskan kekuatan musuh-musuh saudara kami di Gaza agar kezaliman makhluk berketurunan yahudi ini akan lenyap. amin ya rabbal alamin.

    BalasPadam
  3. YA ALLAH TUHAN YG WAJID DISEMBAH UMAT MANUSIA.. KAMI MEMOHON PERTOLONGANMU..SEGERAKAN BALASAN KE ATAS MUSUH-MUSUH YANG TERANG-TERANGAN MENENTANG AGAMAMU DENGAN MELAKUKAN KEKEJAMAN KE ATAS UMAT ISLAM.. KAMI TIDAK DAYA LAGI DENGAN SENJATA YA ALLAH... SESUNGGUHNYA SENJATAMU SAHAJALAH YANG PALING DAHSYAT DI SELURUH ALAM...PERKENANKAN DOA KAMI YAALLAH

    BalasPadam
  4. HASBIALLAH WAN NIK MAL WAKIL. FAN NIK MAL MAULA WAN NIK MAN NOSEER

    BalasPadam
  5. Putra Merdeka, OIC (Pertubuhan Negara-negara Islam Sedunia) sebenaqnya sudah dikuasai PENYAMAQ ISLAM - si ejen-ejen Barat-ZIONIS/Israel! Sebab tu, LEMAH mcm. nak MAMPOS - baik dibubarkan saja kalau OIC tu GOYANG KAKI mcm. PENAKUT - daripada terus MEMPERMAINkan ISLAM/umatnya!

    Dan si LIBERAL–PENJILAT-si Barat/ZIONIS (dan ejen tempatan mereka dr. DAPBANGKAI/PKRSODOM) ni yg. asyik MELALAK psl. falsafah/undang-undang “demokrasi dan hak asasi KESAMAAN/KEBEBASAN" SAMPAH/PENIPU si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS kat Tanah Melayu/Dunia Islam kita – tengoklah Israel , sekutu kuat si Barat, boleh pula bunuh/penjara/rompak dan rampas tanah Bumiputera Islam Palestin dlm. GENOSID berterusan (utk. MENGURANGKAN seramai BUMIPUTERA Islam Palestin termasuk di kem-kem pelarian di Syria, Jordan, Lebanon dan Turki - dgn. meracun mereka melalui pembunuhan atau pemberian makanan/vaksin-penuh-virus-penyakit/kemandulan; termasuk bawah UN/NGO-NGO Barat yg. dikuasai ZIONIS-Israel)!

    Ini termasuk undg-undg militari serupa Guatanamo, di mana beribu kanak-kanak BUMIPUTERA Islam Palestin setiap tahun di penjara oleh mahkamah TENTERA Israel dgn. sesuka hati; begitu juga yg. dewasa di bawah "Administrative Detention"; adakah mereka dikutuk si Barat/UN (yg. dikuasai si Barat-ZIONIS (lihat di http://rt.com/news/158556-israel-palestinian-children-confinement/ , 'Blindfolded & bound': Israel puts more Palestinian kids in solitary confinement, May 13, 2014; dan di - http://electronicintifada.net/blogs/shahd-abusalama/administrative-detainees-hunger-strike-issue-their-will-they-stand-edge-death , Administrative detainees on hunger strike issue their will as they stand "at the edge of death", By Shahd Abusalama on 06/11/2014)!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Kesultanan Melayu (yg. berjuang demi ISLAM/umatnya yg. miskin-tertindas), Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat ISLAM, dan bangsa dan hak Bumiputera (BUMIPUTERA juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation peoples/Tribal peoples).

    BalasPadam