Jumaat, 18 September 2015

Video Penyokong Najib Yang Paling Real..!


Patut ler sampai 3 juta yang berkumpul!

Lu Fikir La Sendiri!!!

https://www.facebook.com/facebook/videos/10153231379946729/

Embed this Post

Copy and paste this code into your website. Learn more.
Preview:

News Feed

0:00/0:47
MiLo SuaM
News/Media Website343,272 Likes
September 16 at 3:43pmEdited
Panas - Gelandangan yang tinggal di kaki lima diberikan baju merah, duit dan makanan supaya berarak bersama Himpunan Baju Merah — MiLo SuaM
Sila Like, share dan sebarkan...

Embed this Video

Copy and paste this code into your website. Learn more.
Preview:

13 ulasan:

  1. jangan lah keterlaluan mengata orang lain. hanya allah saje yang tau niat hati masing masing, dan sesungguh nya allah akan menghukum mereka yang memfitnah atau mengata tanpa usul periksa, sesungguh nya hukuman allah amat dasyat sekali dan allah akan bayar cash.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kot ya pon nk komen... guna lah huruf A besar bg perkataan Allah swt...

      Padam
  2. Putra Merdeka,adakah org yg sokong kamu semuanya suka cium bontot kamu.kalau ia,patutlah kamu post benda macam itu.jangan kata org mengikut apa kita buat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. dan adakah kamu pula gemar menjilat bontot Najib sehingga semua blogger yg tak sebulu dgn Najib dijadikan mangsa kutukan dan sebagainya...

      Padam
  3. ini goBLOGer dah jadi pengikut dajjal. fitnah jadi kebiasaan......

    BalasPadam
    Balasan
    1. Asal tak setuju jee dituduh itu ini..dajjal bagai..soalnya sekarang mana pegi 2bilion tuu..? Najib kini jadi bahan ketawa rakyat...KAHKAHKAH..✌

      Padam
  4. Peserta ditanya adakah mereka menyertai perhimpunan kerana...

    1.sokong pentadbiran yang dipimpin najib?

    2.kerana ingin menyertai perpaduan melayu bersatu?

    Jawapan mereka majoritinya adalah kerana ingin berhimpun atas nama melayu bersatu.

    Amat sedikit yang menyokong najib, kecuali golongan pengampu termasuklah jamal ikan bakar tu.

    Ramai yang beri pengakuan terbuka mereka bukan sokong najib tetapi kerana marah orang melayu dihina dan dicerca oleh kaum cina....

    Jadi objektif najib nak dapat sokongan dari peserta perhimpunan adalah gagal!

    BalasPadam
  5. 5.57,

    Selepas kami melakukan usul periksalah, maka kami rakyat marhaen bertanya, penjelasan diberikan sekadar melepas batuk di tangga.

    Jawapan 1mdb pula adalah jawapan standard, cai dan pengampu lebih teruk jawapan mereka .....dengan maki hamun.

    Najib? Dia lebih selesa di celah kain penguin.

    Tidak hadir majlis untuk menjawab persoalan adalah normal kepada beliau.

    Brim akan diberi kepada rakyat, nasihat kami ambil, kerana ianya hak dan kepunyaan rakyat.

    Jika najib diturunkan, pengganti pun dari umno juga, lebih banyak kebaikan dapat diberi.....

    BalasPadam
  6. BALACI DAN NAJIB MENGHANCURKAN UMNO!!

    BalasPadam
  7. Memang la Ah Jib Gor dpt sedikit keuntungan dari Himpunan Melayu Bersatu tapi tak kisah lah yg tu janji Melayu dpt tunjuk kat cina supaya jgn mencabar hak orang Melayu di Tanah Melayu.

    BalasPadam
  8. Najib tak kata apa.. jilat Najib bnda baik xpe.. jgn jilat kangkang penipu perompak tua yg jd pencacai Cina dr hidup sampai kerepot..hati membusuk tk ingt mati..

    rakyat yg nk turun.. kenapa meroyan tak habis2 lg ko ni?
    tk redha dgn Takdir Ilahi..ko sesat mcm marina jgk kee....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Najib kata tadi dlm berita2 utama....melalui rakaman audio sahaja.
      Baju merah buat perhimpunan tak apa, ada kebenaran DBKL, Polis bla bla bla.
      Baju kuning buat haram, sebab dia nak jatuhkan kerajaan!!!!

      Aduusss, Najib ni tak tau baca atau buat2 tak paham.
      Kalau bukan baju kuning pun, majoriti rakyat nak Najib turun, letak jawatan.
      Apa kena mengena nak jatuhkan kerajaan.

      Kerajaan yg ada carry on, yg kena blah, angkat kain baju, Najib dan juak2 pengampu mcm Rahman Dahlan, Ahmad Maslan, Fuad, Ku Nan, Zahid, Annuar Musa, Salleh Keruak etc.
      Ini semua buat rakyat sakit kepala.

      Mak Enon 11:00 PM, ko kena baca sirah para Nabi dan Rasul balik.
      Tgk cerita Nabi Noh , isteri dan anaknya.
      Bukan cerita mengaibkan ttp sebagai panduan.
      Siapa tahu bila seseorang itu diberi hidayah oleh Allah.

      Padam
  9. Senang cite rakyat dh tk percaya lg dh kat ko najib.. Lebih baik resign la dengan cara bermaruah.. Sekarang ni pon ko dh dimalukan tahap gaban.. Rakyat dh tk percaya & kutuk kepimpinan ko.. Wibawa seorang pemimpin ni tk perlu ckp dia gentlemen sgt harungi bagai cemuhan rakyat.. Cakap suara tinggi2 dalam sidang UMNO smpai nk pecah kerongkong.. Wibawa seorang pemimpin dilihat hasil saksama kepada rakyat tk perlu bnyk cakap pum pang.. Pung pang itu ini.. Tp last2 rakyat sengsara.. Ini bkn masalah UMNO dan ahli UMNOitu sendiri.. Ini masalah president UMNO yang perlu disingkirkan.. Get lost la najib

    BalasPadam