Rabu, 30 September 2015

Video Saman Ainina Ke Atas Najib..!


Jeng...jeng...jeng..!


Sementara itu...

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak akan mengetahui esok sama ada beliau dibenarkan untuk tidak memfailkan pembelaan sebagai respons terhadap saman yang difailkan bekas ahli Umno berhubung dana RM2.6 bilion yang didepositkan ke dalam akaunnya.
Peguamnya, Datuk Wan Mohd Hafarizam Harun berkata pesuruhjaya kehakiman Datuk Mohd Zaki Abdul Wahab akan mengeluarkan penghakimannya berhubung perkara itu tengahari esok.
"Kami tidak perlu failkan pembelaan menjelang 1 Oktober (esok) seperti diarahkan sebelum ini. Sekarang kita hanya tunggu keputusan hakim," katanya kepada pemberita hari ini.
sumber

Apasal tapak tangan berpeluh jer..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. Harap semuanya berjalan lancar.
    Satu lagi repot polis telah dibuat di BP Ampang.
    Selepas ni aku rasa lebih banyak lagi repot2 akan dibuat.
    Kita sambut kepulangan Najib dgn senyum terbuka.

    Cai boleh start pantun, aku nak g jengah celah2 gelegar, dinturtle, zamkata, che det, dr.mim, kadirjasin, shahabudin etc.
    Kalau nak ikut jgan lupa bawak tuala lap ingus dan pampers, takut2 terkincit.

    BalasPadam
  2. damm u dapigs puppet !!!

    BalasPadam
  3. Berani ke si Hakim tu nak suruh Najib failkan pembelaan?

    Klu dia berani, saya salute Hakim tu!

    BalasPadam
  4. Walaupun persfeksi memburukkan imej Najib dn negara dimainkan pada tahap maksima tetapi fakta sebaliknya...terkini Msia menduduki tangga kedua belas negara yg berdaya saing menokok dua anaktangga dari tahun sebelumnya.Ini bermakna program yg dijangkakn ole kerajaan bertepatan didalam memacu malaysia mencapai status negara maju dn berkependapatan tinggi menjelang ambang 2020.

    BalasPadam
  5. 9.37,

    diatas kertas mana2 berita yang hebat disiarkan oleh mana2 media atau organisasi akan dipukul canang oleh rejim najib dan pengampu2nya.

    Hakikatnya;

    Turun padang dan tanya kepada rakyat apa permasalahan, kepayahan, penderitaan, penindasan dan kedaifan yang dilakukan oleh rejim najib dan pengampu2nya terhadap rakyat.

    mencuri dan menipu harta kepunyaan rakyat sebagai contoh tanah trx, bandar malaysia dan air hitam adalah dilarang dan haram!

    Hakikatnya juga,

    Duit yang diberi najib secara langsung atau tidak langsung adalah duit al-harami dan al-riba Hasil dari al harami in juga disuapkan kepada anak, isteri, sanak saudara dan rakan taulan.

    bertaubatlah chai dan pengampu semua!

    BalasPadam