Rabu, 2 September 2015

Siasat..Jangan Tak Siasat..!


Selagi boleh kayuh..turun bukit pun kayuh..! Guna la kuasa tu semaksima mungkin..! soal salah benar taruk tepi..! belakang kira..!

Tun M hadir sebagai peserta bersih..! sama seperti ratusan ribu peserta bersih yang lain..! Tun M bukan penganjur..! Tun M bukan penggerak..! Kenapa mesti Tun M diheret sama? apa yang takut sangat dengan Tun M..!

Sebab Tun M berani..! Berani kerana Tun M benar..!

Bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad akan dipanggil polis dalam waktu terdekat susulan kehadiran beliau dalam himpunan Bersih 4, kata Tan Sri Khalid Abu Bakar.
Ketua polis negara itu berkata, keputusan memanggil Dr Mahathir berikutan ucapan yang dilakukannya ketika perhimpunan terbabit.
"Kita akan panggil beliau. Beliau membuat tuduhan dalam ucapannya. Kita akan siasat dari mana Dr Mahathir mendapat maklumat," katanya pada sidang media selepas menghadiri Hari Peringatan Pasukan Polis Marin ke-68, di Pelabuhan Klang, Selangor hari ini.
Bagaimanapun Khalid berkata polis masih belum memastikan sebarang akta bagi penahanan Dr Mahathir kerana ingin menyoal siasat terlebih dulu.
"Kita akan panggil dulu, baru kita akan pastikan di bawah akta apa," katanya.
Yang sepatutnya disiasat diberhentikan..! dibubar..! dilumpuhkan..! Tulisan bohong macam kat bawah ni taknak siasat ke..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

13 ulasan:

  1. kalau maklumat yg dikatakan Mahathir itu benar & ada bukti selepas disiasat, apakah tindakan Polis seterusnya..apakah polis nak siasat Jibby??? Jibby sudah masuk perangkap Mahathir..jeng..jeng..jeng...

    BalasPadam
  2. Tv3, buletin utama 2 sep, bekas SR dakwa mahathir me anggung sewaan pej SR diLondon dan kos menfitnah najib dsb nya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jeng.. Jeng.. Jeng.. Si penuduh mesti penjilat najib. Takpun totok kuat umno..

      Tu kata penjilat mamak kerala aka hipokrit tu la...

      Padam
  3. Dakwa semua asalkan bukan umno. Undang-undang negara serba boleh. Dia tak ada kerja lain kot.

    BalasPadam
  4. Selepas siasatan terhadap dakwaan2 Tun Dr Mahathir terhadap Najib dijalankan, jangan lupa untuk mengambil tindakan.

    Sepatutnya "suspek" yang perlu disiasat bukannya pemberi maklumat. Sangat pelik dengan negara ni

    BalasPadam
  5. Tun m dlm hal ni bijak klu tgok. Join bersih..pasti bukit aman akan panggil. Jdi isu dlm umno. Inilah peluang yg tun m tunggu2. Secara x langsung tun m libatkn diri dan terbabit dlm mendedahkan isu yg di canangnya selama ini utk menjatuhkn najib. Apapun statement tun m kna ada bukti fizikal yg konkrit jika ingin gunakan saluran undang2. Apapun bentuk provokasi tun m pada najib dr isu peribadi sehingga ke tahap isu rakyat terlihat di situ tun m ada tujuan dan helahnya yg tersembunyi. Terserah pada masyarakat malaysia dlm membuat penilaian dlm hal ini. Apapun kita ingin kesudahan yg baik yg tidak merugikan mana2 pihak.
    Sekian

    BalasPadam
  6. checkmate lu jib..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dan jgn lupa.....check out kan dia.....Hehe
      Simpan dlm zoo sebelah panda...ok kan?

      Padam
  7. Aku tak setuju orang cakap melayu ni bodoh . Melayu ni bijak sebenar nya . Orang melayu lebih bijak dari arnab dan semesti nya orang melayu lebih bijak dari kuda . Bukti paling jelas . Orang melayu pergi ke sekolah sedangkan kuda dan arnab tidak .

    BalasPadam
  8. Tun M memartabatkan Melayu...... DEB banyak manafaatkan Melayu. Tabik TUN.

    BalasPadam
  9. Kah kah kah...Nek Tempoyak si mulut koyak dah terkedu...

    BalasPadam
  10. bila tdm tak ada kuasa laju jer igp cakap nak ambil tindakan. ahjibgor yang berkuasa, telur igp pun hilang nak siasat laporan terhadap ahjibgor. katanya tiada laporan yang dibuat.

    BalasPadam
  11. Masa Azmin Ali gelar KPN sebagai b#r#a aku marah sangat. Tapi sekarang memang betul dia #a#u# !!!

    BalasPadam