Selasa, 5 Januari 2016

G25 = GILA 25x




Zaman transforbasi ni macam macam ada..! Ini semua sebenarnya mahu Islam dikeluarkan dari Perlembagaan sebagai Agama Rasmi..! Agent Rostchild dan yahudi tidak lagi berjanggut dan bertopi..!

Hakikatnya mereka telah berjaya merobek benteng terakhir bangsa Melayu iaitu agama Islam...! Mufti Perlis takkan jadi bisu bila berdepan dengan puak ni..?

Pemimpin Islam tahu tapi sedar tak? Pemimpin Islam nampak tapi melihat tak? Pemimpin Islam berani dan berilmu ke tidak?

Gila apa 25x? Gila babi ler tu..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

9 ulasan:

  1. Dasar si BETINA-BETINA FEMINIS BANGKAI BABI-ala ZIONIS (tamadun Barat telah diKUASAI ZIONIS)!

    Tau nak KUTUK Islam/umatnya, tapi puak VAMPIRE/KANIBAL (“Cannibal“) Zionis-FreemasonKEPARAT termasuk IS/ISIS depa (didedahkan bekas perisik US; IS/ISIS ditubuhkan MOSSAD/CIA), tak habis-habis MENJAJAH/MEROMPAK Dunia Islam yg. amat kaya minyak/gas- Thorium/Uranium (utk. pembuatan senjata NUKLEAR) serta MEMBUNUH/MEROGOL umat Islam dlm. GENOSID yg. MENINGKAT sewenangnya – termasuk untuk sindiket pemerdagangan ORGAN dan PEDOPHILIA serta juga utk. DARAH/ORGAN anak-anak KECIL/MUDA (“young blood”) ! Jadi mana suara-suara lantang si BETINA FEMINIS BANGKAI BABI ni semua! Dasar si HIPOKRIT-nak-MAMPOS!Dasar si PENIPU-nak-MAMPOS, tulah asyik TERLOLONG pasal 'demokrasi-hak asasi'-SAMPAH depa kat Dunia Islam/Dunia Ketiga!

    Nek Tempoyak.

    BalasPadam
  2. Dan APA KEJADAHnya ni? Si KTMBANGANG-nak-MAMPOS dah diKUASAI si ekoq-ekoq feminis BANGKAI BABI RASIS kat JAMBAN TERORIS-TERORIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNO-EJEN/KULI-Barat/ZIONIS-SOROS/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH-no-1 kah?! Apahal KTM dilapurkan boleh asyik membenaqkan penayangan adengan LUCAH yg. menyalahi undg-undg SYARIAH dan undg-undg JENAYAH - mcm. JENAYAH ni jenayah suka ria "makan Popcorn"! Mana PDRM dan KKMM?! Mahupun Kem. Wanita serta Wanita UMNIO/Puteri UMNO - butalah REPOT POLIS! Dahlah ASTROKEPAREAT dah tak terkawal - dgn. budaya LUCAH ala-ZIONIS SETAN tak dak moral lansung; budaya BINATANG BUAS yg. TAK bertamaddun, yg. semakin MENJAHANAMkan moral dan akidah jenerasi muda kita!

    Lihat di http://www.kedahnews.com/2015/12/ets-ktmb-tak-tapis-tayang-filem-ada.html:

    Thursday, 31 December 2015

    ETS KTMB Tak Tapis, Tayang Filem Ada Babak Lucah Pada Umum?

    Seorang pengguna Perkhidmatan Tren Elektrik (ETS) Ekspres Kuala Lumpur (KL)-Padang Besar meluahkan rasa kecewa dan kesal dengan filem yang ditayangkan di dalam tren berkenaan yang dikatakan mengandungi adegan lucah.

    Dia yang enggan disiarkan nama mempersoal tentang alasan pihak Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) yang tidak peka dengan soal tersebut dan tergamak menyiarkan filem barat yang tidak ditapis bagi tontonan umum.

    Menurutnya, dia memulakan perjalanan dari KL Central menuju ke Alor Setar dan filem berkenaan sedang ditayangkan di skrin ETS berkenaan.

    Meluahkan rasa kurang senangnya, pengguna berkenaan yang cuma mahu dikenali sebagai "Bang Chik" terkejut apabila terdapat adegan yang memaparkan aksi wanita berbogel di dalam filem tersebut.

    Selain itu, dia menjelaskan bahawa petugas tren ETS itu juga memaklumkan bahawa kebanyakkan filem barat yang ditayangkan mengandungi adegan-adegan lucah seperti itu.

    "Tapi menurut ticketman, memang setiap movie English ada ja babak atau adegan yang uncensored ni," adunya kepada Kedahnews.com.

    Jelasnya, petugas-petugas ETS sebelum ini juga ada membuat komplen berkenaan hal tersebut kepada pihak terbabit, namun tiada sebarang tindakan diambil mengenainya.

    Bang Chik sempat merakam gambar agedan tidak senonoh berkenaan ketika menonton di atas tren ETS dan mengirimkan beberapa keping gambar serta petikan video rakaman kepada kami.

    Berdasarkan kiriman-kiriman itu, kami menjangkakan bahawa filem tersebut adalah bertajuk "Madman Fury Road", arahan George Miller yang dibintangi oleh Tom Hardy, Charlize Theron, Hugh Keays-Byrne dan beberapa pelakon lain...... (teruskan membaca)

    Nek Tempoyak.


    BalasPadam
  3. Sebagai rakyat marhaen, tinggal di kampung, tak berilmu, hanya cari makan, makan, tidur dan kemudian mengulangi proses sama...

    Tapi apabila agama Islam yang telah tercatat dengan jelas di dalam Perlembagaan Persekutuan, diradak, dirobek-robek dan cuba dihapuskan, kesabaranku rasanya sudah sampai ke penghujungnya.

    Tidak ada undang-undang kah negara ku ini ?

    HIDUP MELAYU.

    BalasPadam
  4. Lately PM used arrays of Islamic and Quranic quotations....., why is he quiet on these?

    BalasPadam
  5. Apa pula kata mat sabu....pas....pkr(yg puak ni x yah tanya punn...dah tau agen pluralisme rothchild zionis) .... ini la musuh islam yg sebenar benarnya..

    BalasPadam
  6. Fuhh...semangat sungguh nek tempoyak...bergetar kepala lutut..kenapa mereka berani..? Sebab kita ada pm yg penakut..ada kuasa mcm takde..nek tempoyak tlg jentik telo najib biar dia sedar..ProOO00ootTt

    BalasPadam
  7. Bila ISA dimansuhkan. inilah jadinya.

    BalasPadam
  8. G25 suka yg x bersunat rupanye...mudah diransang nafsu seks.... dowg nie ank didik ai...tue psl jd mcm nie...

    BalasPadam
  9. Wah cantiknya bahasa2 MCP (Male Chauvinist Pig) dalam forum ni ya, cuba nak divert isu ke? Those statements bukan G25 yang keluarkan pon, they came from participants.

    BalasPadam