Ahad, 31 Januari 2016

Tolong La Percaya Kata Kata Pembunuh Ni..!


Puak Pembangkang mahupun sesiapa yang sangsi dengan mengesyakki Najib membunuh Altantuya diharap dapat mengimani kata kata Sirul yang dilaporkan berkata...

Bekas komando polis Sirul Azhar Umar telah bersumpah bahawa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak tidak terlibat atau ada kaitan dengan pembunuhan wanita Mongolia Altantuya Shaariibuu pada tahun 2006.
"Saya mengerti apakah kehendak sesetengah pihak ini yang berkepentingan bagi menjatuhkan seseorang. Saya tidak pernah diajar, diasuh untuk memfitnah seseorang.
"Adalah berdosa besar kepada saya jika saya memfitnah seseorang itu, dan saya lafaz di sini, Wallahi, Yang Amat Berhomat Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Abdul Razak langsung tidak ada terlibat, tidak ada kaitan dalan kes ini," katanya dalam satu rakaman ringkas.
Walaupun Sirul tidak menyatakan secara khusus apa "kes" yang dia katakannya Najib tidak ada kena mengena dengannya, tetapi dalam konteks video yang lebih awal, ia dilihat seperti merujuk kepada kes pembunuhan Altantuya.
Video sepanjang 55 saat itu dikatakan video yang ketiga oleh SIrul yang dilihat oleh Malaysiakini melalui sumber tanpa nama.
Ini adalah kali pertama Sirul menamakan seseorang dalam siri video tersebut. [Baca berita penuh]
Sirul tak buat akuan ni pun kita percaya Najib tak bunuh ALtantuya..! Renti ler jaja cerita Najib bunuh Altantuya..!
Cuma persoalan yang merewang dikepala rakyat ialah kenapa Sirul dan Azila bunuh Altantuya? Sedangkan Sirul dan Azila tak kenal pun Altantuya..begitu juga sebaliknya..!
Apakah Sirul & Azila membunuh Altantuya kerana suka suka nak bunuh..! Kalau suka suka buat apa lari keluar..! Balik dan jalani hukuman la..! Bunuh orang tak dosa besar ke rul?
Bagaimana Sirul boleh terlepas ke Australia? mungkin hantu Altantuya yang tolong loloskan diri atau mungkin agent yang sama meloloskan Dato Suboh, Nik Faizal dan 2 ekor cina 1MDB tu..! Jho Low tak perlu kerana dia kebal..!
Berbalik kepada pengakuan pembunuh diatas tu...diharap lepas ni senyap sunyi la cerita Najib bunuh Altantuya kerana memang Najib tak bunuh..! Itu kita percaya..!
Semoga pengakuan pembunuh diatas ni juga dapat menyucikan diri Najib dari sebarang penglibatan yang mengaitkan dirinya dengan perempuan Mongolia tu..!
Tak caya tanya Razak Baginda..! Tanya apa?
Lu Fikir La Sendiri!!!

25 ulasan:

  1. Kes Altantunya dikatakan satu grand design pihak tertentu spy dijadikan alat ugutan kepada Najib kerana ketika itu Najib Menteri Pertahanan yang mana aset kapal selam dibawah kementeriannya. Jadi mudah untuk mengenakan Najib.

    Jika ikut cerita kedai kopi, ia dirancang oleh kumpulan yg ada kaitan dengan bekas PM 22 tahun itu jugak. Seperti masa sekarang wpun tidak menjadi PM bekas PM tersebut kukuh rangkaian luar dan dalam dari segi merancang dan propaganda. Sebab itu Sirul brritahu dia TAK GAMAK nk fitnah seseorang dalam kes ini. Maknanya Sirul adalah org suruhan rejim tersebut sebagai pemfitnah DS Najib. Kerana enggan mengaitkan Najib dia terpaksa melarikan diri dari buruan rejim tersebut.

    Rejim itu sgt dahsyat.. kes pembunuhan Memali adalah salah satu kes dahsyat yang melibatkan rejim tersebut, orang itu anggap nyawa manusia seperti katak di atas jalan. Kalau org kg yanh takberdosa pun terang2 dibunuh kejam beramai2.. apalah sangat setakat nak bunuh bom seorang wanita asing.. Allah Maha Mengetahui..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Surohlah dia berkata benar... Siapa dalang kes pembunuhan itu...sembang kedai kopi mengatakan tun m...buat akuan sumpah.. Kalau tuan sekali pun ada bukti jangan Simpan kehadapanlah..
      Bersihkan nama pm kesayangan tuan...Jgn sembang kedai kopi je...

      Padam
    2. Suruhlah dia buat akuan bersumpah jugak cakap Najib. Setakat sindir2 dalam blog sampahnni.. mcm mna rakyat kesayangan jerlun ksygn mukriz nk taw..

      Bila dia sumpah Muhabalah 3x cakap bukan Najib mengekupur cai2 Tun M. menolak, nafi, tipu, dibeli bka2
      Jilatlah tun mamak penyangak tu. Nasib baiklah AG tk buka balik kes Memali.. aku takut2 tun m mati di tali gantung kot... saksi pertama masih hidup!

      Padam
    3. Setahun selepas pembunuhan altantuya..satu lg peristiwa telah berlaku. Sewaktu sy naik motor,sy telah terlihat kelibat anggota polis persis tertuduh dlm kes altantuya,lantas cuba mengelak agar tidak dibom.
      Malangnya sy terjatuh motor akibat jalan berlubang...sy percaya lubang itu adelah grand design,perancangan teliti mamak kutty tu utk menjatuhkan sy...lubang itu sm shj dlm nya dgn mana2 lubang jub* anon2 dedak di atas...

      Padam
  2. Mohon segera blog ini disita dan pemiliknya ditangkap. Kes yang telah diputus mahkamah pun dia main semula dengan sindiran jelas fitnah kepada PM. Satu kerja jahat yg amat jahat kotor jijik org yang tiads Agama dlm dirinya


    Blogger buruk akhlak dan 100% dengan fitnah hasutan...ya Tuhan org ini siapalah ibu bapanya.

    Ya Allah mohon dgn Kudrat Mu Kau kalahkanlah munafiqun2 serangkai ini. Dgn Kudrat Mu gerakkanlah pihak agensi penguatkuasa, SKMM, PDRM dan SPRM menyiasat dan menangkap pemilik blog ini dn rakan2 subhatnya. Kami tidak redho negara ini hancur dek anjing2 pengkhianat yg menjadi suruhan tangan2 'ghaib'ini.

    Kami tidak ada keupayaan melawan rangkaian jahat mereka, justeru Kau lah Ya Allah Yang Maha Perkasa Maha Bijaksana untuk menghalang kemunafikan dan khianat mereka ini terhadap negara dan pemimpin2 kami. Ya Robbana.. Amenn Amen Amenn..

    Sejahteralah negara ini buat kami dan kusutkanlah musuh2 kami dr segala macam agenda, kata2 dan perancangan jahat mereka, khususnya pemilik blog munafik serangkai ini.. Kau Ya Allah Penolong Kami Yang Lemah ini..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Fitnah fitnah fitnah....saman je...tutop blog apa klas... Biar makamah tentukan barulah gentle

      Padam
    2. Awat mukriz n tun m tk saman najib?
      Tnda mereka looser laa.. fitnah..fitnah.. samanlah. Kot2 laku di padang Mahsyar nnt. Bwk layyermamak skali ye

      Padam
  3. Alhamdulillah, dgn izin Allah blog munafik pemfitnah besar PM DinTurtle telah disekat SKMM!
    Semoga dia ditahan untuk siasatan supaya kita tahu siapa rangkaian2 yang lain dan juga pembiaya2 terlibat.

    Semoga blog ini seterusnya di sekat dan pemiliknya ditahan segera. Teringin nk tenfok muka2 sebenar penyangak munafik2 kaki fitnah ini dikaca tv digari ke lokap. Makan wang haram upah untuk jatuhkan org lain takkan selamat dunia akhirat!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Maka jadilah kita negara yes boss...balik kezaman penjajah... Hidup seperti katak bawah tempurong...

      Padam
    2. Ya, Najib sangat suci, luhor, maksum lagi. LOL..

      Padam
    3. Banteras fitnah takkan yes boss?
      Mmglah cai kpd blogger fitnah rase mengelupurlah bila diambil tindakan.

      Takkan pembunuh bila ditangkap polis dia ckp polis baik dia jht?
      Bodoh simpan skit bg anak cucu rasai.

      Kes memali bunuh org xde bicara super yess boss pembunuh kn?

      Najib suci la dr Madey anyway..itu facts. Jgn sakit hatinyer.. byk2 istighfar moga Allah terima taubat

      Padam
  4. Bro...plsss jgn ckp yess boss. Nnt kot Madey bace sakit hati marah plk die.. sbb 22 tahun yess boss pkt jilat tapak kaki dia.. klu xyess jdlah mngsa ISA.paham kot...

    BalasPadam
  5. Bukan main bersungguh sungguh Macai Penyapu Tetap Dan Berpencen Ah Jib Goreng mengomen poyo kat blog nih..kalo tang najib semuanya fitnah belaka..kalo blog di tutup haram pun.. takdernya menambah kasih sayang rakyat pada najib.. apa lah sangat blog di tutup.. hanya pemakan dedak jer yg menghoyan kalo najib turun..

    Buat tuan admin..caya lah.. artikel tuan yg sempoi menikam berjaya membuat macai macai penyapu a.k.a. pemakan dedak ah jib goreng SENTAP!!!

    BalasPadam
  6. Perubahan yang sangat ketara dengan keadaan nek tempoyak.....jelmaan nya dah menjadi terlalu 'alim' dan cukup bersopan berbicara tanpa MENCARUT seperti kebiasaan nya. Ubat dedak terbaru sudah tentu MUJARAB ya nek??? Cuma....TERLAJAK BAIK tapi masih kelihatan sembelit!

    Sekarang tukang kasi dedak beralih tumpuan....bagi kat SIRXX tuh ke? Tanya jer ya, tak fitnah pun.

    Tak perlu alih pandang, alih tumpuan, soal 1MDB tak selesai lagi dan 2.6 Billion dan 42 Million masih tergantung kat leher bugis-pirate tuh....termasuk yang terbaru dimana si Apendix memberi info baru, ada XTRA JUTA yang masyuk yang tidak dimaklumkan! Kalau yang sebelum nih pun putar sekelian cekrawala lepas kantoi baru mengaku macam cerita alasan dongeng DERMA, tang yang jumlah yang baru nih.....nak tutup dengan apa pulak??? Derma dari Khazakstan ke???

    Nek tempoyak jangan marah dan mencarut lagi, gi makan ubat-dedak yang dah power tuh, ok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terbaik bro 5.03pm!

      Padam
    2. Org yg sama saling menjilat puji..

      Uwekkkk.. abu kabar geng isis xlama lg dia ugutjenayah pulak. Pura2 alim. Tp hati busuk mcm zionis!

      Padam
  7. Lebih baik Musuh yang dikenali berbanding kawan yang tidak dikenali.... camne...???

    BalasPadam
  8. Tahniah Rafizi kerna membongkar bermacam jenayah dlm kebinet najib. Kes yapeim, th, sprm, pdrm, peguam negara,bla..bla..bla..
    Pemakan dedak tgh cari idea mcm ne nak spin...penin..penin..

    BalasPadam
  9. Tak kenal tapi bunuh altantuya. Dengan pengakuan begitu, boleh dipercayai sebahagiannya. Cuma sebahagian lagi ialah siapa yang mengupah agar pembunuhan itu dilakukan? Ada yang percaya ini adalah grand design seseorang atau satu kelompok agar kes pembunuhan altantuya akan dapat digunakan untuk merombak seluruh sistem pemerintahan, atau mungkin menukar kerajaan, atau mungkin juga boleh menekan pemerintah agar mengikut telunjuk si perancang. Kenapa sirul berjaya lari ke australia? Ini juga ada perancangannya. Sepatutnya sirul dan azilah sudah digantung. Tetapi dengan terlepasnya sirul maka azilah juga mendapat talian hayat. Siapa tangan2 ghaib yang merancang pelarian sirul ke australia? Ianya ada dalam kumpulan gred besar penjara dan penguatkuasaan undang2. Pengkhianat memang sedang dan sentiasa merancang design2 baru, cumanya si musang berbulu ayam ini sahaja yang masih belum diketahui. In shaa Allah, suatu masa kebenaran akan Allah tunjukkan juga. Kita tunggu sebahagian lagi kata2 sirul siapakah yang memberinya upah supaya altantuya dibunuh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mengapa Sirul kunci mulut siapa mengarah siri pembunuhan? Sekiranya Sirul membuka mulut...keluarga akan diancam...di Msia tiada yg pelik...

      Padam
    2. Sekat la semua blog...
      Takkan bertambah kasih sayang rakyat pd najib, makin benci lagi ada...
      Orang bangang aje percaya bulat2 cerita politik dlm berita tv...
      Klau time cerita psl politik dlm tv aku cepat 'silentkan'...
      Hahaha...

      Padam
    3. Sekat blog haram jadah sesat dan kaki fitnah rakyat Malaysia dahagakan tindakan tegas begitu. Tp Najib biar bgnmukavnk tunjuk sejahat mana bloggers laknatullah ini boleh buat. Malah sampai dah masuk tahap menghasut supaya tolak demokrasi, sokong cara IS itu dh jelss blog jenayah subversif

      Aku sayang Najib dan menolak kejahatan dan pemimpin PR dn juga dedak expired tua terkutuk kerala tu. Apa kau cemburu kah?
      Ada rakyat berdemo bantah Najib ke? So rakyat tenang skrg.. Alhamdulillah..

      Sbb itu anak2 iblis mcm ko dn khairuddin sgt xsenang duduk, mula plan serangan 'baru'esok katanya.. AG SWISS.

      Wowww quite bigger plan after all...

      Padam
  10. Sirul pun dah main wayang, buat 'pengakuan' bersumpah kononnnya Najib tak terlibat dengan pembunuhan Altantuya.

    Kalau Najib tak terlibat siapa yang terlibat?

    Apakah Sirul dan Azilah suka-suka nak bunuh Altantuya?

    Dalam pengakuan Sirul itu kalau kita dengar, Sirul kata ' dia tak pernah diajar dan diasuh untuk melakukan fitnah, kerana adalah berdosa besar kalau dia fitnah Najib bunuh Altantuya'.

    Lihat ini: http://wargamarhaen.blogspot.sg/2016/01/sirul-najib-was-not-involved-in.html

    Tapi apakah Sirul diajar dan diasuh untuk membunuh orang sesuka hatinya dan mengebom mayat itu? Apakah tidak berdosa besar membunuh seseorang lepas tu mengebom mayatnya hingga hancur berkecai?

    Malahan perbuatan Sirul yang membuat pembunuhan itu adalah menyebabkan kesedihan yang tak terhingga terhadap keluarga Altantuya, apakah tidak salah dan tak berdosa menyebabkan kesedihan terhadap orang lain?

    Sirul memakai kopiah putih, lepas tu bercakap pasal agama bagai dalam videonya itu, tetapi dia sendiri melakukan kekejaman yang sangat dahsyat iaitu pembunuhan dan menyebabkan ahli keluarga orang yang dibunuh itu kesedihan yang tak terhingga akibat kehilangan orang yang tersayang.

    Ibu bapa mana yang boleh terima bila anaknya dibunuh, lepas tu dibom hingga hancur tubuh badan seperti yang dilakukan oleh Sirul terhadap Altantuya itu?

    Di dunia ini bolehlah Sirul larikan diri ke sana ke mari dan menyorok di sana sini untuk elakkan diri dari tindakan undang-undang, tetapi di akhirat kelak, di Padang Mahsyar, di dalam Mahkamah Paling Agung yang Hakimnya adalah Allah Taala dan pegawai di Mahkamah Agung itu adalah para malaikat yang taat dan patuh kepada perintah Allah Taala, bila Altantuya menuntut keadilan terhadap kekejaman yang telah dilakukan terhadapnya oleh Sirul, apakah Sirul boleh lari lagi masa itu? Mana nak lari lagi Sirul, di Padang Mahsyar tu tak ada Australia bagai, tak ada kapal terbang, helikopter, sampan, perahu, bot, kapal bagai untuk kau larikan diri, maka masa itulah kau akan sedar dan tahu betapa kuasa Allah Taala mengatasi segalanya.

    Kalau kita tengok video itu, Sirul pakai kopiah putih, bercakap pasal agama bagai, tetapi apakah itu telah telah membebaskan dirinya dari kezaliman yang dia lakukan terhadap Altantuya itu? Apakah tindakan pakai kopiah putih, dan mungkin lepas ini pakai jubah dan serban akan membebaskan Sirul dari kekejaman mendatangkan kesedihan terhadap keluarga Altantuya yang dizalimi dengan penuh kejam oleh Sirul itu?

    Baliklah ke Malaysia, minta ampun kepada keluarga Altantuya itu, lepas tu berhadapanlah dengan hukuman yang telah dijatuhkan oleh mahkamah itu, kerana itu baru hukuman di dunia, hukuman di akhirat tak tahulah macam mana pula. Sedarlah Sirul, berhadapanlah dengan kebenaran.

    Sedarlah semua.

    Salam perjuanangan A Ba Ta,

    Ikhlas daripada,

    Abu Bakar

    BalasPadam
    Balasan
    1. Munafik AbuTOh 'kambali'.. dgn tulisan najis penuh fitnah, prasangka jahat khas hanta untuk musuh ketatnya dan tuan dedak expirednya...

      Tulis berjela2 ade org nk baca ke bila kt bwh tu written by abu bakar alip batakk @AbuTOH.?

      Klu lh tulisan ko tu betul bernas, ikhlas krn Tuhan sudah lama brjuta manusia beriman akn follow kau. Tapi ZERO.. posting kau lebih ditolak dr Nek Tempoyak kaki maki hamun tu.. may ko dn dia org yg sama.. lakonan.,smart partnershio..
      Tp itu lh wajah iblis laknatullah yg ada dlm kau abu kabar, ko xboleh pujuk hati2 manusia baik2 telan fitnah dan hasutan jahat kau!

      Dah sah sbg org beriman kita terima sumpah Muhabalah Sirul menafikan sekeras2nya Najib malah dgn jelas beliau nyatakan dia disuruh fitnah Najib. Jadi ini konsistan kenapa beliau terpaksa lari ke luar negara kerana beliau tak habiskan arahan 'grand design' pengupahnya supaya jatuhkan Najib dgn fitnah bunun Altantuya!

      Tp bila dia nafi, AbuToh yg jg aggota2 'grand design' MahaJahat ini takmmahu ending mcm ni yg melepaskan Najib. Maka kaubterus buat fitnah.. jika Najib tak arah siapa Arah???

      What da hell are u talking Abutoh.. why Najib just ur intention?? ko rase madey tu suci ke slps kes pembunuhan besar Memali?

      Madey pair dgn pakatan haram utk upah Sirul kau xnk syak? Come on lah abutoh.. nknjd penyiasat upahan bg lah real skit..

      Padam
  11. Alhamdulillah setelah lama menjejaki adress si abutoh ini semakin ternampak siapakah kamu sebenarnye.tunggulah kamu sedikit hari lagi .

    BalasPadam