Jumaat, 11 September 2015

Seruan Tun M Kepada Ahli UMNO..!


Layan...

WAHAI AHLI UMNO

1.Najib mendesak supaya kamu menyokong dirinya untuk kemenangan PRU14.

2.​Malangnya menyokong Najib sebagai Ketua UMNO lebih menentukan kekalahan UMNO dan bukan kemenangan.

3.​UMNO tidak pernah menang semata-mata kerana sokongan ahli-ahlinya. Jumlah ahli dalam mana-mana kawasan tidak mencukupi untuk memberi kemenangan bagi calon UMNO. Tidak pernah ahli UMNO melebihi separuh dari jumlah pengundi dalam mana-mana kawasan.

4.​Yang memberi kemenangan kepada calon UMNO ialah orang Melayu, yang percaya kepada perjuangan UMNO, tetapi tidak menyertai UMNO. Orang Cina dan India juga menyumbang kepada kemenangan calon UMNO.

5.​Sekarang semua mereka ini sudah tidak percaya lagi kepada UMNO. Mereka benci Najib dan mereka percaya Najib mengguna wang untuk membeli sokongan pemimpin-pemimpin UMNO. Ini diakui oleh beberapa Ketua Bahagian dan Ahli Parlimen secara terbuka. Apabila pembangkang menamakan pemimpin UMNO yang telah disogok, tidak ada penafian dibuat oleh sesiapa.

6.​Tindakan Najib menghalang siasatan keatas wang 2.6 billion Ringgit yang ada dalam akaun peribadinya, membuktikan wang ini didapati secara haram. Jika didapati secara halal, Najib tidak perlu takut siasatan diteruskan.

7.​Pentadbiran Najib menyebabkan nilai Ringgit jatuh sehingga harga barang semua naik, inflasi tinggi, dan saham jatuh harga. Ramai sekarang ini sudah muflis. Beban ditokok dengan GST yang menyebabkan harga barangan dan khidmat naik lagi.

8.​Mereka yang ada anak belajar di luar negari terpaksa tambah Ringgit yang merosot nilai dari 4 Ringgit bagi 1 Pound kepada hampir 7 Ringgit 1 Pound.

9.​Pembangunan negara diabaikan dan wang sebanyak RM42 billion dipinjam, dilabur secara tidak bijak dan berbillion Ringgit sudah tidak dapat dikesan. Yang diketahui ialah Najib memiliki wang sebanyak 2.6 billion Ringgit dalam akaunnya di bank Arab-Malaysian. Sekarang wang ini telah dipindah entah kemana. Apabila siasatan dibuat oleh badan Kerajaan yang bertanggungjawab Najib bubar badan-badan ini.

10.​Sesungguhnya majoriti rakyat menolak dan benci Najib sebagai Perdana Menteri. Mereka tidak dapat terima dakwaan Najib bahawa 2.6 billion Ringgit yang ada dalam akaunnya adalah derma orang Arab.

11.​Dalam PRU14 mereka semua, Melayu, Cina dan India akan tolak BN kerana kepimpinan Najib. UMNO akan hancur kerana ramai dari ahli UMNO tidak dapat terima Najib dan perbuatannya. Ramai dari mereka akan undi parti lawan atau tidak mengundi.

12.​Sebaliknya jika Najib tidak lagi menjadi Presiden UMNO dan memimpin BN, besar kemungkinan BN dan UMNO akan menang. Perasaan benci rakyat tidak tertumpu kepada UMNO atau BN. Mereka tidak terima Najib dan kemarahan mereka hanyalah kepada Najib dan beberapa pemimpin UMNO yang membodek kerana hendak jawatan atau lain-lain.

13.​Ahli-ahli UMNO yang sayang dan ingin UMNO kekal dan berkuasa perlu tolak Najib sebelum pilihanraya. Jika penolakan ini dibuat terlalu lewat, masa untuk pemulihan UMNO tidak mencukupi.

14.​Jika sayang UMNO tolak Najib sekarang. Jika sayang Najib, UMNO akan hilang kuasa dan berkecai.


Lu Fikir La Sendiri!!!

74 ulasan:

  1. Himpunan bersih untuk turunkan najib dan rasuah, secara tak lansung utk menyelamatkan umno. Najib dan baju merah menyusahkan lagi umno. Baju merah sayang najib sampai umno tergadai, teruskan usaha anda.

    BalasPadam
    Balasan
    1. woii anjing DAPig 3.34 bahlol
      himpunan kafir laknat memijak menghina Melayu itu ko ckp mau lawan rasuah?
      bapak ko dulu main dgn pelacor cina ke sampai anak bodoh bahlol tk nmpak dakyah jahat DAP?

      Bapak ko tak ajar ko ke yg Cina lah agen dan akar tunjang rasuah negara.. tiba2 cina2 babi ini mau himpun tipu ko ckp pasal rasua ko jilattt melelh air liur... mcm anak haram je ko ni..

      Padam
    2. apa ko merepek ni setan...

      Padam
    3. Saya bukan anjing dapig tapi orang yg sayangkan umno. Salahkah anti rasuah. Pemimpin umno/bn dahulu gadai harta utk negara agama dan bangsa. Pemimimpin sekarang(bukan semua) jadikan rasuah sebagai satu perkara biasa. Cina akar tunjang rasuah, kena bantah, tapi pemimimpin islam kita ikut mereka apa ke halnya, kerana duit boleh ikut kapir. Singapura cina pun indeks rasuah dia rendah. Sebagai islam jangan guna bahasa mencarut.

      Padam
    4. Xramai pun macai mahadeyy.. sekor je.. sng nk trace
      anjing upahan mcm hamba abdi mahadeyy snggup minum air kencing org tua tu.
      klu kamu benci rasuah tangkap mahathir dn humban dia dlm penjara baru bicara psl org lain krena beliaulah guru dan bapa rasuah malaysia.

      Definisi rasuah terpalit pd umno ialah diwaktu mahathir jd pm. Stigma itu melekat keras. Jgn slhkn pm2 lain..

      Padam
  2. Dulu prihatin juga tengok berita PM kat TV. Sekarang ni dah tukar selera. Lebih minat tengok animal survival ke atau National Geography. Kadang-kadang tengok siaran selera 5 rasa lagi bagus.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye lah selera menjilat DAPig.. tgk betis cina di bershit tu lg enak dr tgk muka PM..itu tanda ko yg rosak kn... PM Najib wajah lebih mulia dr tgk muka cina2 kencing takbasuh DAPig tu!

      Padam
    2. Muliaaa???!!!.. iye keeee caiiii???..huhuhuhuhuhu!!!

      Padam
    3. Mahataik tu kotorrrr... busuk hati perot..

      Padam
    4. Mahataik??!!.. sape tu caiii??.. pak tiri laki mak ngko ker??!!.. ish ..ish..ish

      Padam
  3. Seruan tun munafik ni ke nk dgr?
    lepas die join bershit musuh umno melayu Islam die guna slow psychology pulak utk hasut ahli UMNO..
    better suruh Mukriz letak jawatan...

    sorryle xnk dgr hasutan syaitan tua ni.. bye2

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anon ini lah syaitan sebenar.
      Boleh tanya ?
      Betapa kutip derma ?

      Padam
    2. ko mahathir ke?
      sbb tu ko terase spt syaitan?
      bertaubatlah!

      Padam
    3. Ko yang patut bertaubat.
      Dah di butakan dengan 2.6 bullion.
      Hutang 42 billion macam mana?

      Padam
    4. 421.. macai bongok najib bapok tisu jamban pengelap burid rosmah..

      Padam
    5. babi2 belaan mahataiik dh mengamokkk... hahahaa seronokk mereka meroyan GAGAL menjatuhkan Najib.. cube lah lagiii...tik tok tik tok... ptuihhhh

      Padam
    6. Hmmm.. babi??!!..macai PENYAPU tetap dan berpencen ah jib gor kalo memaki hamun tak tulis perkataan binatang.. mau mengigau igau tido malam..
      Da meludah tu jangan lupa plak ko SAPU.. ludahan air sirih kalo lambat basuh susah hilang...

      Padam
  4. Rasuah adalah amalan harian di zaman pemerintah Dr Mahathir Mohamad.
    Kontraktor2 perlu join UMNO spy dpt projek,
    DEB di jadikan alat untuk kayakan sekerat dua Melayu kroni beliau yang kemudiaannya akan menyalurkan semula kepada mahathir

    Rasuah jadi amalan biasa mahathir kerana baginya hanya wang yg akan mengubah nasibnya. Bg Mahathir wang adalah tuhan bg politiknya. Wang digunakan utk menipu 2.7 juta ahli UMNO yg terluir dgn KLCC berkilau tp belum tntu bolh sentuh, apatah lg utk dikuasai. hnya melukut di tapi tiang klcc


    Mahathir tidak berminat menubuhkan SPRM..sbb rasuah adalah snjata dia kekal 22 tahun... kekal BPR sebagai alat perkakas Mahathir untuk memerangkap seteru politiknya jika bercakap mengenai rasuah..org itu yang akan dikenakan dengan tuduhan rasuah.

    Himpunan BRHSIT yg mahakotor disertai oleh mahazalim mahathir menunjukkan soladiriti Mahathir kpd golongan pemberi rasuah tegar (Cina). Oleh itu amat munafik bg org ini ckp soal integriti dan rasuah..sbb rasuah itu darah daging mahathir


    Apa boleh buat Melayu banyak yg bodoh dan tak bolh fikir.. tertipu dengan lakonan2 penipu2 ini?

    Seruan kita ialah minta spy ahli2 UMNO teguh bersatu di bawah pimpinan Najib. Bila sampai masa pemilihan UMNO danm janji2 Najib utk selesaikan masalah yang dilontarkan.. kita akan nilai dan brikan keputusan

    Tak perlu kita mendengar suara iblis laknatullah yg berupa manusia tua ini untuk memandu perjalanan nasib kita.. UMNO bukan milik Najib dan sama sekali bukan milik Mahathir anak beranak

    wslm

    BalasPadam
    Balasan
    1. 2.6 billion
      Berapa share ?

      Padam
    2. 426.. bukan main berkajang lg komen si macai bongok najib bapok tisu jamban pengelap burid rosmah..

      Padam
    3. 5.10 punye haramjadah komen ko.. stkt nk maki org lain mak ko dgn bapak ko tu sial haram jadah mau sedar diri la anak mcm babi

      Padam
    4. Huhhh??!!.. 636.. inilah hasil komen manusia yg dibesarkan 'binatang'..kewarasan tak penah ader dlm kamus 'binatang'..

      Padam
  5. Jika sayang UMNO kita tolak hasutan Mahathir..Kita ikut sistem UMNO..bukan ikut telunjuk kaki mamak kerala ni. Dh habis lelah agknye mahadey nih slps join bershitty 4 pon xde impact utk tumbngkn Najib

    smlm rejim penjatuh Najib yg dianggotai Mahathir menggunkan Al Jazeera pulak... hmm...agaknye sudha berapa ratus jutaRM rejim penjatuh Najib ini khususnya Mahadeyy telah bazirkan....kasihannnn..Semoga Allah SWT memberikan kekuatan dan perlindungan kepada DS Najib Tun Razak untuk terus menerajui negara. dgn keamanan dan kesejahteraan....hancurkan dan lindungi negara dr musuh2 diluar dan dalam yang mahu memecahbelahkan kami.. AMEEEN!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eh eh PENYAPU..dasat lar kor MENYAPU..ini mcm ader peluang..MENYAPU di PMO..selamat MENYAPU.. PENYAPU!!

      Padam
    2. haramjadah penyapu 5.14.. ko akan mampos dgn penyapu satu hari nnt.. tak habis2 dgn penyapu2..agaknye dulu bapak ko selalu pukul ko dgn penyapu?

      Padam
    3. 635..PENYAPU.. semua yg hidup akan mati satu hari nnti.. termasuk la PENYAPU yg hidup..ahakss

      Padam
  6. kalau bn kalah...menteri2 semua nak kerja ape???

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau BN kalah Mahathir mmg dh kaye raye.. die takde nak heran rakyat lah.. itu cilaka punya manusia.. janji anak beranak dia senang

      Padam
    2. Kalo najib turun..dia mmh da kaye raye.. penah ker dia heran dgn rakyat ..itu bugima punya manusia..janji anak beranak dia senang

      Padam
    3. Najib kaye mmg, tp duit kekayaan negara turun ke jari tgn rakyat melalui mcm2 program n cash BRiM.

      Mahathir kaya billionaire ank2 dia, (anak berbapa najib xde kaya mana), tp jgn harap satu sen mahathir akn benarkn turun kpd org2 miskin TANPA MELALUI PERAS UGUT dan KRONI2 melahapnya sbg org tgh...

      Padam
    4. Macai PENYAPU mengomen dalam keadaan khayal..tersedut abuk PENYAPU..

      Padam
  7. KALAU SAYANG MADEY.....SIAPKAN JAMBATAN BENGKOK TU. KALAU MATI PUN....MATA TERTUTUP RAPAT.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mahataik tgh meroyan sbb semua plan jahat die xmenjadik.. skrg Al Jazeera punya plan...

      mahathir laknatullah..mahathir laknatullah..

      Padam
    2. 640 .. zikir harian macai PENYAPU..fantasi tinggi..setinggi PENYAPU!!..

      Padam
    3. 640 ..zikir harian membasahi bibir macai PENYAPU tetap dan berpencen ah jib gor..fantasinya tinggi... setinggi PENYAPU!!

      Padam
    4. Anjing mahataik nk reply jgk dgn penyapu didikan bapak die.. suke ati kaulah penyapu jamban.. no harm to us... Najib still PM Alhamdulillah.

      Padam
    5. macai PENYAPU bole menulis komen sampah dlm bahasa inggeris.. macai still PENYAPU.. Blahlah

      Padam
  8. satu komen dr blog lain :



    " Penyelewengan 22 tahun Mahathir dalam pelbagai jenis urusniaga dan kejatuhan ekonomi 1998 yang amat buruk, syarikat2 kroni yang diselamatkan tidak langsung di sebut oleh macai2. Tun Mahathir menggunakan perang psikologi yg amat dahsyat terhadap minda rakya dengan bertubi2 mengulangi fitnah untuk membentuk persepsi benci dan seterusnya menjatuhkan Najib, juga supaya fitnah yang diulang setiap hari dengan intensif itu diterima akhirnya dan dikatakan betul bila tiada serang balas bertubi2 dari pihak yang dituduh

    Tun Mahathir juga menggunakan kedaan ini untuk menutup penyelewengan lampaunya sebagai serampang dua mata selain tujuan utama mahu jatuhkan Najib. Tidak kita bayangkan Tun boleh bergaduh dengan Najib sebegini rupa, sedangkan dia juga yang memilih Najib.

    Tun jenis manusia yang tak peduli soa hati perasaan dan dosa pahala, baginya matlamat menghalalkan cara. Sebagai contoh jelas bagaimana wang kekayaan PETRONAS di jadikan 'tabung' bail out syarikat2 kepunyaan anaknya dan kroni2 politiknya. Tanpa siapa boleh persoalkan, menyelamatkan syarikat anaknya Mirzan

    Tapi amat hairan tiba2 sekarang ini menunjukkan 'alim' kucingnya tentang integriti. rasuah dan kehilangan wang 42billion yang tidak dibuktikan pun wang siapa yang Najib ambil?
    padahal dosa2 lamanya menyeleweng pelbagai sektor pengurusan wang negara tidak dibersihkan.dengan jelas pengambilan wang untng perniagaan Tabung Haji secara 'paksa' sehingga bonus pendeposit Haji pada tahun 1998 merudum sekitar 4% berbanding 11%. Kerugian berbillion wang kepunyaan GLC dan negara yang dihanguskan demi menyelematkan kroni. Apa terjadi kepada penghangusan wang pampasan RM1billion kepada Ekran Bakun Dam menunjukkan korupsinya pengurusan Mahathir, iaitu matlamat menghalalkan cara.

    Hanya dengan doktrinisasi melaung2kan Mahathir membawa kemajuan, dihalalkan segala tindak tanduk dan maka seluruh rakyat di perang saraf dan di doktrinkan supaya mesti patuh cakap Mahathir.. jangan bantah, kamu akan di tuduh derhaka kepada 'negarawan berjasa'? dilarang sentuh peribadi dan dosa2 lampau Mahathir..jika persoal atau melawan seruan Mahathir puak2 ini akan melabel kita sebagai 'pencacai/penjilat/balaci' Najib..

    inilah kelemahan bangsa Melayu.. Melayu Mudah Lupa...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bangsa Melayu tidak lemah kerana islam adalah pegangan ke akhir hayat..
      Yg confirm lemah adalah psy war dan propaganda yg memualkan dilakukan oleh laskar laskar panglima bugis..
      Apabila segala kepincangan, ketirisan, penyelewengan, campur tangan bini dalam urusan pentadbiran negara, DI PERSOALKAN di depan masyarakat, langkah langkah yg diambil oleh laskar laskar panglima adalah dengan melakukan LENCONGAN terhadap pemimpin pentadbiran yg lalu..
      Jawapan yg samar samar di berikan, spin isu isu pentadbitan yg lalu, bangsa melayu digempakkan jika najib dipersoal atau diganti bermakna umno akan hancur
      SPIN, DIVERSION, THREAT, SILENCE..sori lah ..zaman 50 an dulu..boleh lah..

      Padam
    2. Bangsa Melayu lemah sbb 'swastakan' otak dn berfikir pd MAMAK KERALA MUNAFIK tu dn CINA KAPIR DAP!
      posting diatas tu flasj back ketirisan dan penyelewengan mahadahsyat regim mahathir yg dizip rapat para penjilat2nya..
      jadi seronoklah mamak kerala anak betina aties tu menipu segenap Melayu bodoh mcm kau yg Agama Islam pun ambil celop2.

      Pndai jgk ko ye perli mahathir, mmg mahathir lemahkn melayu dgn ajr bertuhankn WANG dn luputkn urusan hidup ini pd Islam.
      sbb tu satu2nye pm yg pecat mufti, yg biar ank jd sewel tk kenal mna Tuhan yg Esa, yg dia sibuk ialah RM BILLION,

      Bgus mcai dh ingt Agama sbb mahathur Alquran pn xbrani baca. Baca dlm bhasa english terjemahan..

      Padam
    3. Gaya MENYAPU macai PENYAPU seolah olah dia saje lar muslim sejati..dgn komen komen sampahnya tang maner yg islam hanya PENYAPU jua la yg tau..serangan macai PENYAPU hanya lah bahan ketawa di maner maner blog..
      PENYAPU ..sarung bantal gambo najib/rosmah tu basuh la.. da hapak.dgn air sirih ngko!!..

      Padam
    4. Akhirnya terserlah cacai Madey, kantoi xboleh lwn hujah dgn hujah, divert focus dgn maki hamun. Pastu capital kn word penyapu.. hahah geli hati.. xde smgt nk berhujah, minded org tua pencen ok lah tu.. syabas lh stkt nk ejek2 rosmah najib.. mcm budak2 pra sekolah hingus meleleh...

      Hehehe, buang karan singgah, ingt ke intelek sgt..

      Padam
    5. Macai PENYAPU..semenjak bila ..anjing, babi, mahataik, tak kenal tuhan, mahathir tak baca quran..itu di kira sbg hujah..memaki hamun org tua, itu tuntutan agama ker?

      Ape lar yg intelek ttg PENYAPU..sapa suh mai??..

      Padam
    6. Biasa der PENYAPU jubok najib & Rosmah.. kalau xsilap taik najib pun penyapu nie makan.. sebab tue pilih sngat ngan najib..

      Padam
  9. Sudahla.. sbb kemajuan mahathir bwkla korang blh komen kt sini

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kemajuan sekular mahathir bertunjangkan RASUAH dn PENIPUAN... yaaa macaii

      Padam
    2. Komen sampah macai bertunjangkan FANTASI dn PENYAPU... yaaa kasi SAPU

      Padam
  10. wahhh... da start perang gorila bakal2 pmo najib ngn rm yg br....msuk kt blog2 anti najib n rm yg dpt derma masuk kt poket sndri..smpi joli katak si rm...kowg kalu x dpt sbhgian dr duit derma najib n rm tue...mmg soohaii laa kowg...kamlan najib looo

    BalasPadam
  11. Inilah standard chai ternakan najib....maki hamun, rosmah baca mesti dia beristifar, najib plak mesti dia tepok dahi...kenapalah dapat macai camni, bukannya menolong najib, mempercepatkan lagi najib turun takhta...teruskan lagi chai!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cai madey maki najib dn org2 yg xmnentng najib tu xpyh istighfar lar? Mahathir tlg cuci dose korng nnt? Mempamerkan bodohnyer diri cacai madeyyyy..

      Padam
    2. 1054..macai PENYAPU da naik fed up kena salak..nyaris macai tak.Mempamerkan PENYAPUnyer..

      Padam
    3. Cacai mahadey kantoi kelu xboleh nafikan fakta di atas, hnya mmpu sebut penyapu.. pembaca lain blh menilai thp iq cacai madey yg penuh kepuraan.

      Kejap ambil kopiah tnjuk alim kucing tp jahil murokab sbb mmbela org tua yg byk seleweng tu
      Dh xblh jwb bab Agama sbb kntoi mahadey anti Islam pusing2 akhir belit diri sndri

      Sbbtulah agknya org umno dn najib xde nafsu nk lyn puak2 ni tahu dh pembelit dn zero minded

      Padam
    4. Macai PENYAPU .. najib dan org org nyer bernafsu tang duit.. tang lain bukan tak bernafsu.. tak tau nak jawab..yg dok keliling dia semua nak cetak duit ..zero minded.. macai yg ader pun hanya reti memaki hamun/ mencarut dan hanyala bertaraf PENYAPU..

      Padam
    5. Sian2.. ko sbnrye mengate kt tuan ko mahadey. Sejarah tk bolehko nk tipu.. btpa dhsyatnye nfsu duit madey mnyebabkn berapa rmai jd 'korban' politik rakus madeyy.. posting ats2 tu ceritakn sikit mcm mne mahadey ni nfsu duitnye amt ganas. Kes nk jtuhkn najib pn krn duit, bkn krn rakyat tp krn lain

      Padam
    6. Sian - ayat cliche macai PENYAPU..sejarah memang tidak menipu.. dan dalam sejarah juga ade menukilkan macai macai PENYAPU yg sokong membawa rebah...

      Padam
  12. Ahaiii
    Ramai betul anak2 ikan Anwar dan penjilat bontot Najib hari ni.
    Budak2 baru nak naik, hingus pun belum kering, tu sebab banyak cakap merapu dan mencarut.
    Kesian mak bapak diaorg.
    Tu la akibat biarkan anak2 tak matang main hp...belajar cakap merapu ni daripada Najib.
    Mencarut pulak dari puak Anwar.

    Apa2 pun tahniah kerana bersatu.
    Mimpi pun dah sama nampaknya.
    Mimpi ngeri ttg org tua 90 tahun yg dah pencen pun.
    Power org tua ni.

    Sikit je nak ulas pasal DAP ni.
    Yg bagi muka dan lesen ni Anwar ngan Najib la.
    Anwar mmg lama dah berkahwin dgn DAP

    Najib pulak , suka2 hati mansuhkan ISA yg ayahanda dia sendiri jd arkitek merangkanya.
    Zaman Tun M, mana ada Cina komunis dan puak liberal berani. Semua dia hantar masuk Kamunting.

    Tun M memang zalim..huhuhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam bro,

      Hati-hati kalau huhuhuhu tu.....bukan apa takut nanti ada yang kena serang angin senggugut pulak...hehehe

      Padam
  13. Tun Mahadey bkn sahaja zalim malah bapak sekular. Kemajuan yg dibinanya melahirkan manusia yg tidak berhati perut, pemeras rakyat. Jauh skali berckp soal Agama. Agama adalah hal peribadi, sbb itu rasuah jd halal bg mahadey asalkan boleh kekal kuasa politik.
    yg menentang akn dizalimi dgn ISA. Bkn penjenayah bahaya yg di isa kn tp penentng politik..

    Klu sjht mhadey ko angkt sbg 'ayah'.. tkpyh hujah lglah org taksub mcm ko, sama je ko dgn penjilat air kaki ayah pin sesat tu... pity u..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Macai PENYAPU.. da nama ayah pin pulak ko heret..mmg betul lar ko ni PENYAPU tau plak ko cai yg agama tu hal peribadi, yg ko maki marina tu ..ko tak ingat pulak..
      Basuh kaki sebelom tido caii..kang mengigau igau keliling kampong bwk PENYAPU..pity u..

      Padam
    2. Sah macai madey sama je sekular mcm madeyy.. ade ker Agama hal peribadi.. jd xpyh ade undang2 lh.. marina nk tonggek jntan ke masuk gereja puji jesus ke.. astaghfirullah.. mg aku dijauhi dr puak2 sesat ini.

      Ptut le madey org umno xlyn.. rupanye ini rahsia nyer... sampai kna merayu2.. org umno lbh fhm sape mahadey ..

      Padam
    3. Macai PENYAPU.. fuhh siap mengsohehkan org lain itu sesat!!.. inilah akibatnya jika dirumah hanye ader PENYAPU tetapi tiada cermin..
      Mengandai andai/berkhayal sambil memegang PENYAPU antara simpton simpton awal skizofernia..

      Padam
    4. Astaghfirullah.. macai madey dh xkeruan..parah dh nie.. emo...imaginasi luar kawal ...dh takut pulak rase diri sesat.. sakit mental sbb byk hasad dgn kjyaan org lain.. byk2 lah muhasabah yer. Ingat Allah ye. Gi masjid dgr kuliah. Nescaya ko xkn sakit ati najib parah cmni. Kurngkn aktiviti jilat madey.. sbb sape jilat madey akn meroyan mcm ko..hihihi

      Padam
    5. Macai PENYAPU ..da puas ngko carut maki TDM dengan perkataan menjelikkan.. pandai pulak ngko suh org lain ingat tuhan, muhasabah, pegi.masjid..hati ngko yg sakit dgn TDM tu ngko tak perasan pulak..yg ngko menjilat najib smpi hilang anak mata tu..ngko tak sedar pulak.. tambah kan aktiviti MENYAPU mane tau bole hilang isim ngko.. hihihi

      Padam
    6. Ahaiiii
      Dah berkali2 dicabar dek org tua tu, kalau ada salahguna kuasa, rasuah, lapor aja kat yg berwajib.
      Ini kan zaman Najib, buatlah.
      Yang poyo sangat gebang sana sini buat apa?
      Kuasa dah di tangan tapi asyik melalak mcm anjing, bukit tak jugak runtuh.

      Padam
  14. Sorng je cacai madey die cover single run jilat sweeps kaki madey NON STOP.. last2 brjaye gk aku tnjuk yg die ni NOTHING mlainkn kosong jerr ... hehe kelakar cover dgn capital word penyapu.. alahai.. senyum lebarlah wahai DS Najib.. ini jer threat group siber war

    Maki hamun org berjela lps tu pura2 pulak ckp org lain maki.. conclusion, lega aku tahap ni je minded group madey utk jatuhkn pm.. Inshaa Allah xkn berjaya n moga Tuhan Esa lindungi kita dr fitnah n ancaman jht rejim madeyy.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Macai PENYAPU.. yg ngko sorang ngko tak kira pulak..serupa mcm ngko sorang kat blog KD..siap pakai nama ..oghangdalamkedah.. poyo..
      Perkataan makian aper aku gunakan memaki najib atau ngko.. PENYAPU ..itu perkataan carut ka??!!..tu pasal ngko kena tengok cermin puas puas atas bawah..najib mmg senyum lebar , RM2.6 beliyon ..mau tak senyum..lebar smpi ke telinga
      'NOTHING dan kosong'.. ko mengate diri ngko sendiri.ker PENYAPU..

      Padam
    2. NOTHING dan kosong + emo + meroyan = cai madeyy.. single but sweeps multiple drains..

      Ok2 sabo2.. sian ko dh meroyan terok.. Lega DS NAJIB xperlu risau lg dua blog upahan ni single owner.. bikin sndri crowds.. hehehe kelakar.. meroyan sngka posting pro najib dr org yg same... now brjaye aku mainkn cacai madeyy..

      Terhidang utk tatapan visitor lain... yess :)

      Padam
    3. NOTHING + nothing to hide + IACC + tersentap + Maki = Macai PENYAPU tetap dan.berpencen ah jib gor..always single with broom

      Ok2 sabo2.. berpeluh jari key in ayat ayat maki hamun dgn kesungguhan..
      Lega najib bila tau ader macai bertaraf PENYAPU mengomen beriya iya hanya utk menjadi bahan ketawa..
      ..sendiri declare berjaya.(skizofernia)..sendiri yg tulis sendiri bg hadiah..

      TERSAPU dengan jayanya utk tatapan yg lain...yess::))

      Padam
    4. Ahaiii
      Penjilat2 Najib buat komen angkat bakul sendiri.
      Cuma ada caci maki dan carut marut.
      Sebenarnya tak de telor pun, takat komen pakai nama mak enon.

      Padam
    5. Adzam la anon la.. sndri bikin crowd utk jilat mahadey. Org umno tolak mahadey sbb tu najib tk digulingkn.. sia2 je la bela pencacai.. meloya visitor bace entry2 blog gini.. klu madey tu hebat, disanjung jilat mcm cai sini, thn lps lg najib tumbng mcm paklah kena dulu... tp.... hahaha.. org umno dh bljr dr kes pak lah madey ni kotor game plan nye...

      now madey ibarat langau menghurung najis.. bunyi bising sgt tp bising kotor jijik... but nothing jerr... nothing , empty can kemek..ting tong2 last2 xkeruan dgn najib gi jilat demo Dapig.. org PAS pn dh ludah dap madey jilat dapig yg trg hina Melayu dn Islam.

      Xsabar nk tgk tygn movie Al jazeera pasal scorpene, altuya, najib.. hahaha.. wsj xjln.. sr xjln.. klu al jazeera pun najubi xjatuh jgk aku risau meroyan mahadey memuncak.. hilangbkewarasan.. dia akn upah ..??.. nauzubillah.. mntk Allah lindung najib

      Padam
    6. Macai PENYAPU.. fobia si PENYAPU dgn TDM menghampiri maksimum..mulut nya perlu dibasahi dgn maki makian terhadap TDM utk mendapat ketenangan hidup..
      Bagi macai PENYAPU.. hidupnya berputar di sekeliling najib..hanya najib la PM abadi..macai tak penah menyedari atau saje saje buat tak sedar diri bahawa bukan hanya TDM, malahan majoriti rakyat telah dan akan menolak najib!!
      Bercakap ttg kewarasan , hanya org yg tidak waras dan pengidap skizorfernia saje yg mengungkap perkataan perkataan ..babi, anjing, air basuh kaki ayah pin, tak baca quran, tak pegi masjid,mahataik, mahazalim...dan segala mcm carutan..
      Sindrom sakit jiwa ni bole di lihat apabila sendiri tulis, sendiri declare berjaya..PENYAPU ini takkan perasan sakit jiwanyer..semiga ALLAH SWT melindungi negara ini dan rakyatnya..

      Padam
    7. Bio kan aje
      Tak luak sikit pun pada aku apatah lagi Tun M
      Ini cuma budak2 dajal Najib yg baru nak idup.
      Ada jugak anak2 ikan si anu tu yg simpan dendam kat Tun sebab papa doll dah masuk dalam

      Padam
  15. chai 2.13,

    cer citer skit, lu tak dapat projek ke masa zaman tun? meroyan semacam je pasal tun? abis kat semua blog dia maki hamun tentang tun. langsung takda hujah nak balas....yang dia tau maki hamun, cacian tentang tun.

    bertaubatlah chai....dia sorang je yang tulis maki hamun pasal tun ni, hang sakit jiwa ke atau tak dapat projek ke atau najib upah lu baik punya bayaran?

    cer citer....

    BalasPadam
  16. Najib x lama lagi riwayatnya,kesian kat cai cai yg ada nanti x de keje nak bagi makan anak bini.keje2 yg ada pun dah dibagi kat bangla olih zahid komedi.cuma kerja kosong kat kandang babi bagi babi mandi ...zeck g view

    BalasPadam