Jumaat, 18 September 2015

Tunggu..!


Jangan cepat sangat terikut dengan pelbagai spekulasi sekarang ni..! Berita angin pembunuhan Morais ni bukan sahaja menyentuh penganggur malah dikaitkan sampai ke peringkat tertinggi..! Cukup meriah teori yang diperkatakan..!

Apapun kita tunggu ler hasil siasatan pihak berwajib..!

Takkan kes ni pun sampai nak kena serbu, pecat, buang dan bubar? Sabor jer la..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Seorang lagi suspek yang dipercayai mempunyai kaitan dengan pembunuhan Timbalan Ketua Bahagian Perbicaraan dan Rayuan Jabatan Peguam Negara, Anthony Kevin Morais, ditahan semalam.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Zainuddin Ahmad berkata, penganggur berusia 22 tahun itu di tangkap di Kulim, Kedah kira-kira jam lima petang.

“Suspek direman tujuh hari bermula semalam. Dengan tangkapan terbaru ini menjadikan lima orang suspek telah ditahan bagi membantu siasatan berhubung kes terbabit,” katanya semalam.

Kelmarin, empat suspek lelaki berusia 22 tahun sehingga 52 tahun, dua wanita dan seorang kanak-kanak ditahan selepas 13 hari siasatan dijalankan.

Bagaimanapun, hasil siasatan mendapati kedua-dua wanita dan kanak-kanak lelaki berkenaan dipercayai tidak mempunyai kaitan dengan kes tersebut dan telah dibebaskan.

Dalam perkembangan itu, polis meminta bantuan orang ramai yang mempunyai maklumat berkaitan kemalangan jalan raya yang berlaku di Jalan Duta Mas, Kuala Lumpur jam 7.51 pagi pada 4 September lalu.  

Kemalangan itu dipercayai mempunyai kaitan dengan penculikan mendiang Kevin Morais.

“Kita minta pemandu atau penumpang Toyota Estima putih yang berhenti melihat kejadian (berdasarkan rakaman video) tampil membantu siasatan.

“Orang ramai boleh menghubungi mana-mana balai polis atau hotline polis Kuala Lumpur di talian 03-2115 9999,” katanya.

11 ulasan:

  1. kih kih kih..

    Blogger sial ini masih sukakan teori konspirasi tak habis habis meroyan melalut...
    \
    Belom kena liwat meroyan, kena liwat pon meroyan lagi..

    apa yg kau nak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. 1. Nak pemimpin yang ada credibility dan berintegriti

      2. Nak pemimpin yang bukan menggalakkan melayu islam jadi lembu cucuk hidung dengan pakai baju merah

      3. Nak pemimpin yang berani bercakap benar tentang scandal najib bukan meroyan konon bangsa lain hina melayu dan islam

      4. Nak melayu islam macam datuk jamal disumbat dalam jel kerana mengkhianati orang melayu islam seluruh malaysia dengan idea bodohnya

      5. Tak nak pemimpin melayu islam apabila bercakap dianya bercakap bohong, apabila berjanji dianya mungkir janji dan apabila diberi amanah, dianya mengkhianatinya

      Padam
    2. Pemimpin DAP lah palaing bagus....

      Padam
  2. dah jadi dajjal ker goBLOGer ni. tak sudah sudah....

    BalasPadam
    Balasan
    1. 1. Senang membeza antara yang ada otak digunakan untuk berfikir dan yang ada otak langsung tak menggunakannya untuk berfikir.

      2. Memanggil orang yanv berfikir rasional sebagai dajjal, blind loyalty, cakap integriti melayu tapi perlakuan membunuh integriti melayu itu sendiri, suka pada rasuah, rasuah dikata derma, sekejap untuk parti, sekejap untuk lawan yahudi dan dap entah apa lagi.

      MELAYU AKAN HILANG DI DUNIA ATAS KEROSAKKAN DILAKUKAN OLEH PEMIMPIN MELAYU YANG KORUP SEBAB SEGELINTIR YANG BERKUASA SUKA ANGGUK2, GELENG2, TUNDUK2.

      Jangan ditangisi.....wahai melayu dan islamku

      Padam
  3. anon 9.20 ,nak tambah sikit bila kuasa tergugat kemudian kuasa nak dicari maka najib arah kuncu kuncu pergi jumpa melayu cerita pasal perjuangan,pasal kaum cina itu ini lepas itu bila dapat kuasa najib lanun pergi jumpa taukey cina (jho Low) bincang pasal nak sapu duit , sama la juga dengan kuncu kuncu nya , Pas guna agama untuk politik tipu melayu ,parti melayu pembangkang lain sama ,melayu asyik di guna.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sangat2 bersetuju

      Padam
    2. Lycan,

      You are wrong. We do not want leaders from DAP, PAS or PKR.

      What we want is a leader from the true UMNO in the likes of PM1 to PM4.

      PM5 was the start of all chaos. PM6 completed the total destruction......GOT IT?

      Padam
  4. blogger meroyan terok.. tak boleh terima akal bahawa lg di serang kutuk Najib..lg berganda2 sokongan dtg sampai ke Sabah baju merah bercambah2..

    aduhh.. meroyan oh meroyan si bloggers pro mamak kutiieee.... ahakksss...

    Tuhan suruh sucikan hati jd manusia baik.. mamaks n geng pilih jd syaitan... syaitan takkan tenang menghasut sampai lah masuk ke dalam lubang neraka.. (nauzubillah)

    BalasPadam
  5. minta tolong jangan pandai2 pasal dosa pahala..kalau kita betul2 ber-Iman, benda2 ni hanya Yg-Maha Kuasa yang tahu...biarlah dituduh meroyan ke apa ke, pro-Najib dah takde fakta nak backup..tunjukkan sikap matang dalam berhujah..kalau ada fakta, sila kemukakan supaya kita boleh berhujah...kalau boleh jangan la kita label melabelkan TDM atau sesape pun..INGAT, kiri kanan bahu kita ada pencatat...thanks

    BalasPadam