Khamis, 1 Oktober 2015

PANAS ~ Lagi Laporan Polis Ke Atas Najib..!







Ada tindakan tak???

Lu Fikir La Sendiri!!!

sumber

11 ulasan:

  1. Saya tak hairan jika Ketua Polis Negara Khalid Balaci Najib kata itu semua dokumen palsu yang diubah suai dari dokumen yang diambil dari Justo, kerana akan diputar belit semuanya untuk melindungi segala salah laku Najib, malahan silap haribulan yang buat laporan polis itu pula akan ditangkap dan dituduh di bawah SOSMA dan dilokapkan seperti Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan.

    Di Malaysia sekarang ni, semua tu boleh berlaku, sebab CASH IS KING, Ketua Polis Negara pun dah jadi pengikut CASH IS KING.

    Sedarlah semua.

    Salam perjuangan A Ba Ta, ikhlas daripada,

    Abu Bakar

    BalasPadam
  2. aku naik hairan hebat sangat kah najib ni, sampai seluruh dunia digunakan untuk menjatuhkan dia, kita ade negarawan, bangsawan, sasterawan, pemimpin dahulu, kita ade berbagai bangsa melayu cina india even orang putih untuk menjatuhkan dia, kita ade negara negara, usa, swiss, hong kong, singapura, indonesia, kita ade businessman, kita ade orang kaya, pembangkang, ahli biasa, ahli cawangan dan menteri, kita ade blogger last sekali kita ade FBI, satu dunia digunakan hebat najib ni, dulu musa, tun m dari luar negeri je dia buat, ghaffar dia jeling je letak jawatan, anwar teruk skit dia pakai hakim, kalau setakat ketua bahagian lagi senang. kalau isu rasuah atau hubungan dengan perempuan lagi senang, macam mb dimelaka, selangor, terengganu, perlis. mengapa begitu ek, aku tengok najib ni bukan lah hansem, bini pun tak lah lawa, cakap pun tak berapa pandai, hebat hebat anwar yang dapat red carpet di amerika senang je dibuang, kalau kita kaji balik mungkin najib di pihak yang benar, kalau orang jujur ramai orang tak suka fikir fikir kan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Taikk kau...

      Padam
    2. Lagi 2 tahun je sistem lord reid ni dipakai...lepas tu kebangkitan sistem beraja diseluruh dunia semula. Teori RAHMAN mungkin ada betulnya. Dh akhir zaman. Fitnah merata rata.

      Padam
    3. Ya...menurut kajian Islamic Eschatology (Ilmu akhirul zaman) ulama terkenal Sheikh Imran Hoosein, sistem demokrasi yg dipakai seluruh dunia pd penghujungnya akan balik ke sistem Khulifah setelah munculnya Imam Mahadi & Nabi Isa Al Masih. Melihat kpd pencemaran bumi, laut & ozon, pengurangan sumber asli & makanan, kaum Yahudi semakin berkuasa, memang kita sudah meniti ke era akhir zaman.

      Padam
  3. Keluar dari barisan...

    Berjuang dalam pembangkang...

    Pelapis2 dalam barisan pun sama kaki pemboros gak.. Tarak guna lagi dalam barisan!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kami tetap dlm barisan.
      Yg nak dicuci bhg dalaman. Semua dlm proses terutama si Najib.


      Sorry to pembangkang.

      Padam
    2. 2kali5......sama jerr.......Kesian anak cucu aku....dok merempat mcm Palestin.....kena halau dari Tanah sendiri....

      Padam
  4. Semua tu dah di explained oleh SPRM

    Dulu laporan WSJ kata, wang 1MDB US700juta dimasukkan dalam akaun Najib

    SPRM dah sahkan itu bukan duit 1MDB

    Dia adalah derma dari penderma di timur tengah

    SPRM dah hubungi mereka dan megesahlan ianya adalah duit derma melalui 4 notis kemasukkan yg diperolehi dari pihak bank.

    SPRM juga dah menghubungi pihak yg menderma dan atas permintaan org yg menderma agar nama penderma dirahsiakan, SPRM akur.

    So, apa masalah nya sekarang ni...Mereka ni tak faham bahasa dan semua info ni telah dijelaskan.

    Itulah asyik baca Malaysia kini/Today ajer, otak pun jadi korup...

    Cubalah tanya Anwar dan pembangkang lain...berapa banyak yg mereka telah dapat dari luar sejak 2008 hingga sekarang...

    BalasPadam
  5. Kat luar negara pun, tak ada org nak kisah pun pasal 1MDN dan pasal derma US700 juta tu....mereka pun dah lama tak heran dengan laporan akbar WSJ sebab mereka tahu berita dalam akhbar tu tak telus...berapa byk kali akhbar tu di saman oleh negara luar amerika ....

    Yang kita macam bau hidup ni, terus percaya bulat bulat akhbar tu.....bodoh kan!!

    Najib pergi US,boleh jumpa Obama. Jumpa Presiden China, jumpa Pelajar dan pelabur disana...Ok ajer.. Mereka tak heran pun dgn berita berita dlm WSJ mereka.

    Malaysia terus disanjung, keyakinan pelabur masih tinggi...ekonomi berkembang.

    Itulah jgnlah jadi rakyat yg bodoh dan tak tahu bersyukur

    BalasPadam