Selasa, 3 Mac 2015

Ahmad Maslan Reti Ke Tidak..!


Gambar di atas dan dibawah ni adalah gambar sebenar pelakon Abu Bakar Omar sedang melayan jiwanya berjuang didalam parti hamPAS..!


Realiti dan bukan lakonan...! sementara yang dibawah ni ialah salah satu babak dalam iklan GST yang beliau lakon kan..! Yang ini jelas BERLAKON..! 


Ini pasal cari makan..! lakonan..! bukan perjuangan diri..! AGak agak Ahmad Maslan dan yang sekutu dengannya tahu, nampak dan faham tak mainan puak puak ni...!

Samalah yang berlaku semasa Nik Aziz mati itu hari..! takkan la kita tak perasan hati perut dan jiwa raga puak pembangkang yang terang terangan mengulas dan menangisi kematian Nik Aziz di radio dan tv RTM, Astro sinar dan lain lain lagi..!

Macam mana nak harap orang lain 'segan dan malu' mahu menetang UMNO..! 

Tapi sekarang kan musim liberal..! Menteri liberal..! Pegawai kerajaan liberal..! yang cari makan liberal..! yang dapat projek pun liberal...! 

Liberal yang memusnah dan merosakkan asas perjuangan parti keramat UMNO..! tapi parti dia orang terus beb..! puak ni pun biasa hidup dua alam..!

Yang menetang diutamakan..! Yang menyokong parti diketepikan..!

Tapi dah pemimpin politik kita yang membenarkan kejadian harami ni berlaku..! Apa nak buat..!

Harami..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. Kalau tak peka tu apa? Pekak kot. Org kgpun tahu parti apa dokongan abu bakar omar. Ada ke patut iklan gst boleh pakai pengkagum pas yg anti gst. Lawak betul menteri kita ni. Sengaja cari isu nak kena gelak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Padam
  2. saya sokong kerajaan tapi bekerja di syarikat cina. bila bergaul dengan kakitangan cina hari hari dia orang kutuk kerajaan, kita dengar darah menyirap je, tapi nak buat cam mana kita cari makan dan saya senyap je macam tu lah yang biasa kita buat. tapi orang melayu tak sedar diri ni dah lah cari makan harap kerajaan bagi, kutuk pulak tu terang terang. itu lah saya kata kakitangan kerajaan kalau rasa kerajaan tak betul, rasuah dan macam lagi berhenti kerja pi kerja dengan syarikat cina baru hampa tau langit tu tinggi rendah. sedar lah skit. ni berenti tak berani cakap je besar.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya sokong kerajaan tp sy x sokong tindakan kerajaan yg menyusahkan rakyat...pikir2 kan lah..

      Padam
  3. ahmad mazlan dan boss dia sama je..bukan liberal tetapi playsafe dan syok sendiri..
    sape saja yang ada ramai pengaruh pasti laku...tak kira samada penyokong kerajaan mahupun pembangkang dari longkang..itulah princip presiden umno sekarang..
    malang nya..dia sendiri pun tak tahu apa yg dia buat.

    BalasPadam
  4. Pemimpin ameno dah kenyang kebuntat... memomok perjuangan melayu utk teros kebuntat sampai ke cucu cicit piat piut dan hampas2 daun

    BalasPadam
  5. kita sebagai bangsa melayu yg semestinya beragama islam....mesti terus mempertahankan kerajaan yg memerintah sekarang...walaupun ada menteri yg liberal...sebab dia juga melayu....sejahat2 melayu...dlm kesusahan ...dia akan tolong melayu jugak....sebagai peringatan

    BalasPadam