Rabu, 18 Mac 2015

Kebal Kepala Bapak Dia..!


Cukup cukup la keluarga bangsat ni menyusahkan negara..!

'Kenapa tahan saya? Saya mempunyai kekebalan di parlimen' - Nurul Izzah


KUALA LUMPUR: Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar dibebaskan daripada tahanan reman polis pada jam 12.15 tengahari setelah kenyataan beliau diambil di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dang Wangi.

Nurul Izzah, yang ditahan di lokap balai polis Jinjang sejak Isnin, berkata tahanan beliau merupakan penyalahgunaan kuasa pihak berkuasa.

"Ini memang penyalahgunaan kuasa tidak lain tidak bukan Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar dan juga Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak yang membenarkan tindakan sedemikian ke atas parlimen.

"Saya mempunyai kekebalan di bawah Perkara 63(2) Perlembagaan Persekutuan untuk mengetengahkan isu di parlimen. Ini akan menjejaskan hak-hak ahli parlimen yang lain untuk mengetengahkan isu-isu yang menjejaskan rakyat," katanya kepada pemberita.

Saman la kalau tak puas hati..! kan keluarga ni hidup atas saman menyaman..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

13 ulasan:

  1. Fitnah dan mulut longkang rasanya tidak dilindungi Perkara 63(2) Perlembagaan..anak Nuar ni cakap ikut kepala "butoh" bapak dia kot!!

    BalasPadam
  2. "Di Baling ada yg mati kebuluran"-

    Pembabian pertama bapak dia..

    Adalah mustahil di Asia Tenggara ada orang yg mati kebuluran,

    ( kecuali kena siksa.)

    Bohong untuk hudup mewah..bukan bohong sunat

    BalasPadam
  3. Org kebal tp menangis...hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. camtu la gayanya LAWAN TETAP LAWAN..... kali ni dah ubah jadi WILL NEVER SURRENDER...

      Bila kene tahan dengan polis untuk siasatan, baru teringat kat anak-anak, nak menangis bagai.... masa tabur FITNAH tak ingat dunia langsung...

      Padam
    2. Siapa yg jual diri pada syaitan? KIta mula lihat syaitan mula menjelma dari perepuan ini.

      Padam
  4. berucap diparlimen bukan untuk membela rakyat tapi membela kepala liwat bapak dia..sungguh jijik perangai pembangkang2 dimalaysia..

    BalasPadam
  5. Kepala Butuh Pak Hang la Nuzul oii ....
    Perkara 63(4) tu apa dia .... ??

    "Perkara 63(4) Perlembagaan Persekutuan mengetepikan peruntukan di bawah Perkara 63(2) berhubung kekebalan Ahli Parlimen, membolehkan tindakan diambil terhadap mana-mana individu yang didapati bersalah melakukan jenayah di bawah undang-undang yang diluluskan oleh Parlimen di bawah Artikel 10(4) Perlembagaan Persekutuan atau sebarang kesalahan di bawah Akta Hasutan 1948..."

    selalu sangat kencing orang ... orang pun naik meluat jugak makjan oiiii

    BalasPadam
  6. bodo piang la hang ni nurul ...
    apa yg duk baca ari tu kat parlimen memang sah karangan dari bapak hang
    cuma orang belajaq kesusateraan melayu saja yang boleh buat ayat lagu tu
    ni silap silap .. hang pun dapat 4 tahun penjara ... camana nak jamah peliaq nurul oi
    mana nak ku cari ganti nih .......

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialih keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  8. She is a REAL bitch!!

    BalasPadam
  9. Kalau bapak dah macam kimak...mak macam bodoh tahap banggak....dapat lah anak betina yang puaka hasil didikan mak bapak yang penganut ajaran SYAITAN!!!

    BalasPadam
  10. Keluarga rosak tak tahu nak uruskan diri tapi ada hati nak urus negara.

    ish ish ish sungguh jijikkkkk

    BalasPadam