Khamis, 12 Mac 2015

Polis Pun Manusia Biasa..!


Kesalahan tetap kesalahan dan kita pun tak mahu menegakkan benang basah..! tapi polis pun manusia biasa yang tak lekang dari melakukan kesalahan..! Gambar ni pun diberitakan diambil pagi hari dimana waktu semua rakyat sedang nyenyak tidur..! Kerana keselamatan yang dijaga oleh pihak polis la rakyat mampu tidur nyenyak..! Jadi kalau ada anggota polis yang turut sama tertidur ianya juga kerana menerima kesan yang sama seperti rakyat terbanyak..!

Lagi pun kalau pun orang yang mengambil gambar ni nak buat report..kejutkan ajer la anggota polis tu..! Apa yang kalut sangat..! Apapun pihak berwajib telah pun mengambil tindakan..!


Lu Fikir La Sendiri!!!

8 ulasan:

  1. kalau hati dah buta itulah jadinya..nampak salah aje jasa dan perngorbanan langsung tak dihargai..bagi saya sebagai rakyat Malaysia tetap berbangga dengan PDRM dan ketahuilah PDRM adalah salah satu yang terbaik didunia..

    BalasPadam
  2. Pak Kadiaq Cerok Tokun Atas12 Mac 2015 12:51 PTG

    aku syak puak2 pembangkang geng alJuburi yg rakam foto ni.. nak cari salah polis je.. puak depa pun ramai yg kerja gomen makan gaji buta.. ponteng & tidur time opis.. puak ni lah yg kononnya prihatin sangat tapi depa lagi teruk.. mencaci majikan/kerajaan sendiri & memuja si banduan peliwat tegar..

    BalasPadam
  3. org yg buat report tu tak penah keje malam kot...tu perangai cam sial je...

    BalasPadam
  4. Biasalah typical Malaysia.....satu kesilapan lupa 10000000 kebaikan dibuat oleh pdrm......pembangkang baru bina jamban sebiji ingat sampai mati!!!!puihhhh

    BalasPadam
  5. Apa pun, RESPECT juga lah..

    Polis bagi response cepat.

    Bukan mcm PM kita sekarang..

    Banyak isu2 jadi tanda tanya..1MBD, Rosmah, beg tangan cincin, jet.

    Isu2 buruk ini menjadi persoalan tanpa jawapan yg boleh diterima majoriti rakyat.

    BalasPadam
  6. Ya memang tak elok dilakukan ,Tapi kita percaya dema tidur tu pun bukan lah tidur mampus ,tidur tidur itik la kata kan!! pasti ada rakan lain yg standby! pehe pehe aja la bila kerja malam ni,kadang kadang mesin boleh tertidur.cuma bagi puak puak penyagak yang anti establish ni yg dema nampak dua tiga polis ni tidur,yg bab polis sampai hilang upaya ,hilang nyawa yg tu tak pulak di heighlight kan.

    BalasPadam
  7. YB pun siang Hari Lelap..Suruh yg bijak berkata kata berjaga malam...yg kutuk tu lah Tifur semasa bertugas bila meka masuk Keja Polis...

    BalasPadam
  8. Semua orang pernah mengalami situasi macam ni lah. Dalam kita bersembang-sembang tiba-tiba mata dah terlelap. Salah tetap salah, tapi nak dikecoh-kecohkan bagai nak rak tu tak perlu rasanya. Pergi kat dorang kejut elok-elok selesai masalah. Kau aibkan orang mcm ni, nanti aib kau jugak akan dibuka sama. Berpuluh tahun kau hidup aman damai selama ni kau tak pernah terfikir antara sebab nya apa. Sekali kejadiaan yang tak seberapa ni jadi, habis tertutup mata kau ngan berjuta kebaikan yang rakyat malaysia dapat selama ni.

    BalasPadam