Isnin, 2 Mac 2015

Najib Dalam Krisis Sokongan Ke???


Setiap kali ada perhimpunan bukan main lagi beribu ribu orang berkumpul..! amanat dan sokongan dari pelusuk negara..! Takkan Najib masih bermasaalah mendapat sokongan? 

Tapi kenapa pulak dalam UMNO tiba tiba Ketua Bahagian gabra? Najib ada krisis sokongan ke? apa sebab dilihat kelam kabut para Ketua Bahagian..! Kenapa tak seluruh bahagian yang sebanyak 191? kenapa hanya 170 sahaja? 

Takkan Najib cuma nak mengurus sokongan ajer..! banyak lagi masaalah negara ni yang tak selesai..! Cukup cukup la mengampu..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. dr mahathir dah mulakan serangan nak jatuhkan najib, mcm yg dia buat jatuhkan pak lah. kalau dalam pas ada barua, dalam umno pun ada barua juga.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Padam
  2. ko ni ngarut lah...buat apa mahathir nak jatuhkan najib...tiada sebab munasabah....ingat umno mcm mic ke...najib nak turun ke atau kekal ...aku tak kisah...janji undi aku pangkah umno.

    BalasPadam
  3. Selagi najib tak tuqun jngn harap aku nk sokong UBN, walaupun sepanjg hidup aku, aku tak pernah fail mengundi UBN dalan PRU. Bagi aku najib is the worst PM yg pernah Malaysia ada. Tin kosong saja org kampong cakap.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau memang bangang. Najiblah PM berjiwa rakyat. Aku sokong Najib dan UMNO. Tun M tu bagus, tapi dia juga pernah buat kesilapan besar dengan mengambil Anwar dalam UMNO dan kabinet. Lagi pun time dia dah over. Berilah peluang pada Najib tadbir Negara pulak. Kalau ada kesilapan tegur dengan cara baik x payah nak jatuh2kan x baik tau.

      Padam