Selasa, 10 Mac 2015

Parlimen Orang Berbanding Parlimen Kita..!


Dulu tak begini kerana sebelum 1999 wakil didalam Parlimen majoritinya terdiri dari wakil rakyat BN..! Maka tahap siuman dan kebertanggunganjawab mereka ke atas rakyat dan negara cukup tinggi..! 

Tapi bila 2/3 majoriti tidak ada lagi..! wakil rakyat pembangkang pun dah boleh jadi Ketua Menteri segala macam perkara cuba dilonggok dan dibawa ke Parlimen. Makin sikit dan berkurang senarai yang boleh kita bariskan tidak berlaku di parlimen dek kerana feel, sikap, mentaliti dan kekurangajaran puak pembangkang..! Terbaru seperti gambar di atas tu..!

Ada kita dengar wakil pembangkang ni membicarakan masaalah rakyat..! Ada kita dengar wakil pembangkang ni memberi idea bagaimana mahu membangunkan negara..! melestarikan ekonomi rakyat..??? Yang ada..! Anwar..Anwar..Anwar..! liwat..liwat..tetap liwat..!

Rupanya sebab kenapa Anwar tak dibenarkan masuk ke Jepun tahun lepas kerana disiplin yang ada kepada rakyat mereka..! Kalau yang menyusun gelas di dalam Parlimen mereka pun sebegitu disiplin apatah lagi wakil rakyat nya..!

Kan jauh seperti langit dan bumi..opsss! bezanya seperti 7 petala langit dan 7 petala bumi..! kalau nak dibandingkan dengan puak pembangkang harami di dalam negara kita ni..!


Kecik kecik tak nak...???

Lu Fikir La Sendiri!!!

9 ulasan:

  1. Gambar susun cawan tu terbaik, bro. Baru pertama kali aku tengok. (baru balik dari bertapa daaaa... heheheh)

    Artis - Tak Apalah Farid. Bukan kau sorang jer. hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI


      Padam
  2. Bodoh tu simpan sikit laa buat tatapan anak cucu.....ni semua nak bagi ....kan nanti apa yg tinggal buat anak cucu?

    BalasPadam
  3. Taik Lagi berkualiti daripada pemimpin pembangkang!!!!!!

    BalasPadam
  4. itulah kebodohan wakil rakyat pakatan pembangkang negara ini... yg dipilih oleh macai2 yg bodoh...

    BalasPadam
  5. Abg jib korang wakil rakyat terbaik..dia berak yg lain tukang cuci..hidup 1mdb..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hai bro..sokong anwar nampak.. tahniah la.

      Padam
    2. Tak malu ke jadi penyokong liwat? Kesian...

      Padam
    3. Dia komen bukan sebagai penyokong...dia la peliwat...hahaha

      Padam