Ahad, 22 Mac 2015

Pergi mampus La..!




Ada kita kisah?

Lu Fikir La Sendiri!!!

10 ulasan:

  1. #Kitalaparkitamakan... lantak kau la. Ada aku kisah

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Sampai masa makan jugak... he..he.. bulan posa pun tak posa. Jenis lanun jadah.

    Tak payah kisahkan.

    BalasPadam
  4. kah kah kah kiok22 Mac 2015 4:59 PTG

    Biarkan mereka berlapar.. manusia bodoh!
    Tapi aku tak yakin sangat sebab lepas sesi berfoto ni semua akan serbu kedai mamak atau KFC untuk berbuka.. he he. Kat Malaysia yg aman damai lagi permai dan mewah ini mana ada rakyat yg kelaparan? Tak kan kerana alJuburi mereka sanggup berlapar kot?.. ini semua wayang je.. Jangan percaya.. kah kah kah

    BalasPadam
  5. Jangan sesiapa ambik tahu sehinggalah makhluk2 bodoh tu sudah menjadi mayat. Hantar ke bilik mayat hkl, kalau2 ada waris atau nurul izzah nk tuntut utk ditanam.

    BalasPadam
  6. Mogok bodoh. Kalau mati pun saya tak kesian.

    BalasPadam
  7. biarlah mereka dgn kebodohan mereka... yg pasti Aljuburi peliwat jahanam makan mewah kat dalam penjara tu...

    BalasPadam
  8. lepas baring 10 minit, guarantee pergi McD pekena Big Mac + Coke....haram jadah punya manusia...ada aku kisah

    BalasPadam
  9. macam bodoh ja tamil nadu ni?

    BalasPadam