Isnin, 23 Mac 2015

Siapa Bangsat Di Dalam SKMM..!


Agak agak apa SKMM buat? terlalu banyak usaha komunis laknat melakukan serangan ke atas perpaduan dan keharmonian hidup rakyat..! sehingga kini berapa banyak media baru yang ditutup oleh SKMM..! berapa banyak yang dihadapkan ke Mahkamah?

SKMM ni amanah atau tidak? Setiap kali berlaku sesuatu pihak Polis akan buat kerja...itu kerja Polis tapi SKMM buat apa?

Polis Diraja Malaysia (PDRM) menasihati individu atau pihak tertentu, yang kurang arif mengenai agama, agar tidak mengeluarkan komen di laman sosial mereka sehingga menyinggung perasaan pihak lain.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar berkata pihak polis tidak mahu perbuatan seumpama itu membawa kepada keadaan tegang dalam aspek ketenteraman awam.

"@PDRM memandang serius komen-komen terhadap agama oleh mereka yang tidak arif mengenainya. PDRM tiada pilihan selain mengambil tindakan terhadap mereka," kata Khalid melalui laman Twitter rasminya.

Baru-baru ini, sebuah klip video bertajuk 'Hudud Isi Periuk Nasi' yang berdurasi 1 minit 55 saat menerima banyak kecaman oleh pelbagai pihak di media sosial.

Berani tak SKMM tutup BFM? berani tak SKMM tutup akaun Paulsen bangsat tu..? berani tak SKMM ambil tindakan ke atas akaun biadap kat atas tu..!

Apakah pihak di dalam SKMM tak merasa khuatir dengan lambakan kenyataan dan fitnah jahat yang sengaja mahu meniup api perkauman dan agama di dalam negara?

Apa SKMM juga bersetuju dengan serangan biadap komunis bangsat tersebut?

Kalau gitu sah lah didalam SKMM dah ada komunis bangsat yang sengaja membiarkan negara ini menuju kehancuran..!

Siapa?

Lu Fikir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. Malaysiakini pon tak ditutup lagi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialih keluar oleh pentadbir blog.

      Padam
  2. cuba tengok dalam SKMM tu ramai siapa? setau aku dalam SKMM tu ramai golongan cina bukit ni..sbb tu lar mcm takde tindakan jer..

    BalasPadam
  3. Menteri yang menjaganya pun macam tak buat kerja. Yang dihebohkan bantuan banjir dan internet lebih murah. Nasib negara, agama dan bangsa Menteri berkaitan diam membisu. Kadang-kadang Menteri gila nak berdebat untuk cari publisiti murahan. Apalah nasib kerajaan BN dan UMNO. Apakah masih ada sinar Menteri berkaitan tegas seperti Tok Mat?

    BalasPadam
  4. Aku dah cakap menteri pun tak ada telor..apae nak hairan...letak jelah jawatan tu...sampai bila nak bg muka

    BalasPadam
  5. Menteri bodoh IT jadi macam nilah. Kena pemain dengan budak bawah dia. Menteri ni patut ditukar. Bangang!

    BalasPadam
  6. dia bantah hudud sebab dia takut kena rejam sampai mati sebab dia pernah berzina

    BalasPadam