Selasa, 24 Mac 2015

Sendiri Mau Ingat..!


Sendiri bikin...sendiri tanggung ler..!

Seramai 29 orang termasuk beberapa ahli Parlimen Pakatan Rakyat ditahan reman selama dua hari di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam hari ini kerana menyertai demonstrasi membantah cukai barangan dan perkhidmatan (GST) di Wisma Kastam di Kelana Jaya semalam.
Seramai 25 mereka merupakan antara 79 peserta protes yang ditahan di pejabat kastam semalam, dibawa dari Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kelana Jaya ke Shah Alam.
Lima lagi dibawa ke IPD Shah Alam pagi tadi, tiga ditahan ‎di luar balai polis Kelana Jaya malam tadi, dan seorang lelaki yang ditahan di pejabat kastam Kelana Jaya, tetapi difahamkan beliau hanya memerhatikan protes itu dari tepi.
Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. Kastam buat kerja kastam...jagaz GST.Pendemo buat demo...tak puas hati sepanjang masa.Teruskan.Polis buat kerja polis..jaga keamanan , tangkap je pendemo ...bicara dan sumbat sebelah sel bos dia.Jika berdemo lagi didlm tu biar warden pulak tangkap dan denda.Nyusahkan orang je....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialih keluar oleh pentadbir blog.

      Padam
  2. Lepas ni apa jadi......spt. BIASA, mungkin TERUS BEBAS, buat huru-hara memanjang! Dah JELIK aku DRAMA-kalah-Bollywood ni!!

    Nek Tempoyak.

    BalasPadam
  3. Kalau polis tak pilih kasih dengan menangkap penyokong pembangkan saja, kenapa tak tangkap ahlong2 yang bermaharajalela? Menjalankan aktiviti haram, melakukan jenayah terhadap peminjam tetapi tiada sebarang tindakan malah terus berkembang lagi ada. Lihatlah iklan dan poster mereka di merata tempat.Mangsa yang teraniaya buat laporan polis tiada tindakan maka bantuan NGO. Polis tak reti nak tangkap pulak?Peliak tapi benar..

    BalasPadam
  4. dah lebih 300K syarikat sertai GST, apa hal 79 orang buat demo? sumbat 79 tu dalam lokap dan sekolahkan mereka yg GST tu KETUM punya cadangan dulu tu.

    http://mynewshub.cc/2015/01/01/lebih-300000-syarat-berdaftar-di-gst-sehingga-semalam/

    BalasPadam
  5. Seronok betul korang dgn gst ye.. tak sabar nak kena kencing lagi dgn jibby. Hoi.. jgn sokong membawa rebah kalau betul sayang pada umno / bn. Kalau salah kita kena tegur walaupun dia pm. Berfikir guna akal yg ada dalam kepala otak korang.. jgn pikir guna kepala lutut. haishh

    BalasPadam