Ahad, 8 Mac 2015

Terkini 1MDB ~ Problem Solved..! Akhirnya Semua Pihak Akur..!


Selesai..! Apabila Menteri ni buka mulut ajer maka semua masaalah selesai..! semua pihak perlu akur..! Jangan dipertikai lagi..! tak perlu susah payah mengaudit audit..! Ianya bersih..! ianya suci..!

1Malaysia Development Berhad (1MDB) telah diberikan laporan bersih oleh juruaudit bagi penyata kewangan berauditnya bagi tahun 2010-2014 oleh Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM).
Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Datuk Seri Hasan Malek berkata, SSM telah menganalisis penyata kewangan 1MDB yang diserahsimpan dengan SSM.
"Sehingga hari ini, tiada pelaporan oleh juruaudit 1MDB kepada SSM di bawah Seksyen 174 (8A) Akta Syarikat berhubung kesalahan serius seperti 'penipuan dan penyelewengan' ditemui sewaktu proses audit dijalankan terhadap 1MDB," katanya dalam kenyataan media selepas merasmikan majlis penutup program Santai Anak Kampung Tengkek di Hutan Lipur Jeram Tengkek dekat sini, Sabtu.
Mula mula esie macam faham la jugak isu 1MDB ni..tapi bila Hasan Malik buka mulut terus rasa macam tak boleh nak faham..! Tak per la...asal jangan Hasan pun rasa macam tu sudah..!
Macam cerita surat bersih kat bawah ni...

Nak faham cerita surat tu sila baca di sini
Lu Fikir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. Now defending najib and joining the ranks of zahid the thetoric expert, hishamuddin and his non- corroboration speciality is this blur minister hassan malik. Cakap lebih abuk tak dak.

    Inilah barisan hadapan umno....huhu

    Muhyiddin, cepatlah declare your intention and act before all of are dumped into the drain.....hidup muyiddin, hidup mahathir, hidup daim

    I am not a west maLaysian. Not that i love najib less but i love my country more. No amount of money offered by Pakatan Rakyat can buy my loyalty to the country.

    Muhyiddin......dont let us in malaysia timur down

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Padam
  2. Anon 834 ni cuba nak pecah belahkan Melayu. Kenyataan Muhyidin x pun bercanggah dengan PM fasal auditan terhadap 1MDB. Harap Tun M dan Daim sedar akan hal ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anon 9.46...

      Saya melayu islam dan setia bersama kerajaan semasa tanpa gagal sejak mula mengundi apabila mencapai umur 21 tahun.

      Memang pun kenyataan muhyiddin tak bercanggah malah mengesahkan yang ada. Yang kelainannya adalah 2 - 3 tapak ke depan dan berani menyuarakan pendapatnya, tak macam pemimpin2 lain yang kutuk orang mengkritik!

      In fact mahathir and daim knew very well this controversy would finally come to surface eventually. They sure knew what actually happened. They would prefer others to open up as they would steal the thunder from the great warriors withih umno.

      Wallahuaklam

      Padam
    2. Correction.

      ...they WOULD NOT steal the thunder

      Padam
  3. audit baru masuk dah xjumpa apa2??berapa hari audit??pegawai 1mdb jumpa Tun pn xbleh nak jawab persoalan Tun..xsedar2 ke wahai pimpinan UMNO..lu org xmenang 2/3 pun!!undi majoriti pn kalah!!tapi kerja serupa menang besar!!setiap isu dibalas dgn LEMBAB!!hampa reti main politik ke tidak??sudahla tak aggresif menyerang..bila diserang trrkial2 nak jawab..mcm ni nak menang PRU??Pakat bungkuh la kalau main politik mcm ni!!sudah la bacul!!ISA dah mansuh..haritu nyaris2 akta hasutan pn nk dibuang nasib baik muhyiddin kasi bancuh!!org UMNO dah lupa ka apa yg persepsi org muda pada Umno..berbuih muhyiddin bgtau masa PAU!!hampa seronok je skang dok atur projek2..

    -mahu UMNO kmbali ke pangkal jalan-

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam