Sabtu, 28 Mac 2015

TANGKAP LEPAS..! ATAU LEPAS TAK TANGKAP TANGKAP..!

Lama sangat dah kerajaan melayan..!


Puak ni dah terlalu biadap dan berasa bebas melakukan jenayah..! 


Berambus ke lokap ler..! patut dah lama kena rembat harami ni..! Mad Sabu pun dah kena..

Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu ditahan pada malam Jumaat ketika sedang makan malam di sebuah restoran di sini.

Mohamad atau lebih dikenali sebagai Mat Sabu dibawa ke balai polis Seberang Jaya.


Biar dia melompat berguling di dalam lokap pulak..! hidup menyusahkan masyarakat jer..!

Lagi satu berita...


Polis akan memanggil bekas Presiden Majlis Peguam, Christopher Leong kerana membuat kenyataan menghasut dan mengelirukan, kata Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar.

Ia dipercayai berhubung kenyataan Leong bulan lalu tentang penghakiman ke atas kes liwat Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Khalid dalam sebuah posting di Twitter, telah mengesahkan menerima laporan tentang kenyataan tersebut dan memaklumkan akan memanggil Leong berhubung perkara itu.

Jangan pulak tangkap..! lepas..! tangkap lepas..! lepas tak tangkap tangkap..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. Yang ini sepatut tiada maaf. Masih KPN tidak apa ? Rembat jangan tak rembat !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

      Padam
  2. Pdrm sejak zaman pak lah dah tak main tangkap2....main lepas2 je!!!!!PDRM kena tukar nama PHTM(polis hanya tangkap melayu)....puihhhhhh

    BalasPadam
  3. Malaysia jadi huru-hara sejak Aljuburi dipecat dari kerajaan pada tahun 1998. Itulah jasa terbesar Aljuburi kepada negara Malaysia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. abang anwar bin jubur nk main pungkoq ag. bagi senang skit nak berak

      Padam
  4. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    BalasPadam