Isnin, 30 Mac 2015

Old Newspaper Seekor Komunis Apek..!


Komunis mana ada kerja lain..! janji palsu..! fitnah dan siri pembohongan..! itu makanan komunis supaya terus bernafas..!

Apek komunis ni pun bukan baru..! laaamaaa dah..! 


Kini, apek komunis mengulang nyanyian..! old nesw paper..!

Veteran DAP Lim Kit Siang mencadangkan beberapa senarai pemimpin dari Sabah dan Sarawak yang berpotensi untuk mengetuai negara ini sekiranya gabungan 'Selamatkan Malaysia' ditubuhkan.

Menerusi kenyataan pada Ahad, Lim berkata Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Nancy Shukri dan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Rohani Abdul Karim dari Sarawak adalah antara pemimpin yang layak menduduki kerusi itu.

Selain itu Lim juga mencadangkan pemimpin Sabah, iaitu Menteri Luar, Datuk Seri Anifah Aman, Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirli dan Ahli Parlimen Kalabakan, Datuk Seri Abdul Ghapur Salleh dan Menteri Kerja Raya, Datuk Seri Fadillah Yusof dari Sarawak.

"Orang Sabah atau Sarawak juga boleh menjadi Perdana Menteri Malaysia jika gabungan ini berhasil selepas PRU-14 nanti.

"Walau bagaimanapun calon berkenaan mestilah menjadi Ahli Parlimen pada masa ini. Jika kerajaan campuran ini mendapat sokongan majoriti daripada 222 Ahli Parlimen, maka akan ada seorang Perdana Menteri yang baharu," katanya.


Janji komunis ler katakan..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Lim Kit Siang ni orang bodoh yang berasa pandai nak menipu orang lain dengan penipuan jelas style Lee Kuan Yew.
    Aku kesian betul le kalau ada ahli politik BN Sabah dan Sarawak termakan cakap manis penipu ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. lim kit siang ni tak mengenang budi. sapa yang sara dia belajar kt luar negara dulu?

    BalasPadam